Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein pitkästä aikaa itse vajaa vuoden ikäiselle ruokia pakastimeen, mutta

Vierailija
02.08.2010 |

sepä ei kelvannutkaan. Tyttö on siis tähän asti syönyt kaupan purkkiruokia eikä nyt sitten suostunut omatekoista sosetta syömään. Pärjääköhän pari päivää lähestulkoon pelkällä maidolla jos tarjoan nyt noita omatekemiäni sapuskoita joka aterialla. Luulisi että kuitenkin muutamassa päivässä tottuu syömään niitä? Mitä olette mieltä? Ajattelin ihan senkin takia tehdä lapsen ruuat nyt itse että säästyisi vähän rahaa kun olen nyt kotihoidontuella.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai vetääkö pelkkiä soseita? kannattais antaa iha kunnon köököruokaa, vois mennä paremmin alas

Vierailija
2/4 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siis niin sosemaista kuin 6kk ikäisenä. Mutta noiden ruokien mitä tein koostumus on suunnilleen samanlainen kuin kaupan purkkiruuissa joita tuon ikäiselle voi antaa. Lapsi ei suostu syömään ruokaa jos siinä on vähänkin liian isoja paloja. Ja minä ja mieheni emme syö pastaa, perunaa ja riisiä joten siksi tein lapselle isomman satsin ruokaa pakastimeen koska olisi työläämpää joka päivä keitellä erikseen lapselle ruokia. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä lapsi sillä maidolla pari päivää pärjää ja kyllä ku nälkä tulee, rupeaa syömään sun tekemiä sapuskoja. iha varmasti! meillä taas tapahtu niin päin, että lapsi kyllästy kaupan purkkiruokiin ja syö hyvällä halulla kotiruokaa. Mä karppaan joten en myöskään syö noita hiilareita mutta sitten aina keittelen miehelle ja lapselle pastat tms. eri asia olis jos ei mieskään söis niitä..

Vierailija
4/4 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulisi että alkaa sitten syömään kun tarpeeksi nälkä on. On vaan niin turhauttavaa kun toinen joko ei avaa suuta ollenkaan tai sitten sylkee kaiken pois. No, eiköhän se tästä suttaannu...:) -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän