Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva syntyi perätilassa...

Vierailija
02.08.2010 |

Eli minulla esikoinen syntyi perätilassa. Sekin huomattiin vasta laitoksella ja suosittelivat synnytystä alkautta, koska vauvan painoksi laskettiin 3,4kg. Pieniä ongelmia siinä oli, mutta kaikki meni kuitenkin loppujenlopuksi hyvin! Nyt meille on tulossa toinen vauva ja mietin, että millä todennäköisyydellä sekin olisi väärinpäin?? Pitäisikö jo alkaa valmistymaan todennäköiseen sektioon, koska toista alatiesynytystä en meinaa tehdä, jos on väärinpäin...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaus on erilainen, joten mahdollisuuksia on miljoona miten päin vauva on syntymähetkellä. Vauvat voivat kääntyä vielä 5 min ennen syntymäänsä. Minulle kävi näin.

Vierailija
2/3 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain mielenkiinnosta kyselen. Minulla nimittäin tällä hetkellä (rv37+5) vauva peppu edellä ja mietin tuota perätilasynnytystä. Vauva ehkä noin 3,5kg laskettuna aikana.

B-kaksosen olen synnyttänyt jalat edellä, mutta se olikin kiloa pienempi, päänympärystä 34cm. Eli ihan helppo nakki, mutta mitenköhän tällä kertaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva jäi jostakin syystä synnytyskanavaan jumiin ja ponnistusvaihe kesti 1,5h ja kun perätilassa ei kukaan voi avittaa ennen kuin kädet on ulkona. Itse En sitä kuitenkaan pitänyt rankkana tai kamalana (tietysti voimat alkoi lopussa huveta) eli sen puolesta voisin toisenkin niin synnyttää, mutta vauvan pää jäi siinä lopussa niin pahasti jumiin, että noin 4minuutin hapenpuute siinä tuli. Eli siksi haluaisin mielummin sektion, koska otan mielummin iteselleni kivun, kun että lapseni siitä voisi kärsiä!

Kyllä minä sen tiedostan, että kaikki synnytykset ja raskaudet on erilaisia ja lääkäri minullekkin sanoi, että ei ole ikinä suorittanut noin hankalaa perätila synnytystä koko uransa aikana, että yleensä nekin menee hyvin... Mutta pelko lapsen puolesta siitä jäi

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä