Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SYYSUNELMAT ELO-SYYSKUUSSA

02.08.2010 |

Päädyin nyt kuitenkin aloittamaan uuden pinon vaikka ei edellinen hurjan pitkä ollutkaan.

Tänään se sitten alkoi, äitiysloma. =) Mies palasi töihin. Esikoinen aloittaa kerhon syyskuun alussa, joten sitä tässä myös kovasti odotellaan. Helteet helpotti ja samalla myös olotila. Ihanaa, kun hiki ei enää virtaa kokoajan.

Joko olette kovasti laitelleet juttuja valmiiksi vauvaa varten? Me tuossa vkl koottiin pinnasänky , joka siis nyt näyttää liinavaatevarastolta. Vauvalle tulee kyllä aluksi kori, mutta meillä on sellainen pinnasängyn päälle laitettava hoitopöytä niin täytyy sit sänkykin olla kasassa. Esikoisen aikana sellaista ei ollut. Onko muilla käyttökokemuksia hoitotasosta? Vaatteet ja liinavaatteet olen pessyt. Autokin tuli vaihdettua, niin mahtuu takakonttiin vaunujen lisäksi muutakin. =)

Synnytys on pyörinyt unissa tosi vahvasti mukana. Lähes joka yö näen jotain vauvaan liittyvää unta. Vihlaisut kohdunsuulla ovat lisääntyneet huomattavasti ja lisäksi supistukset ovat alkaneet tuntua myös selän puolella. Ensi viikolla onkin neuvolalääkäri niin saa sit tietää onko siellä mitään kypsymistä tapahtunut. Lisäksi mietityttää se, että milloin synnytys mahtaa käynnistyä. Mies kun on sen verran kaukana töissä, että kestää n. 1.5h soitosta, että on kotona olettaen että juna lähtee sopivasti. Lisäksi mies on työreissulla viikkoo ennen laskettua aikaa. Olenkin haalinut tietoja kaikkien lähellä asuvien menoista, että tiedän kenet voin tarvittaessa hälyyttää lapsenvahdiksi.

Mutta nyt taidetaan lähteä esikoisen kanssa ulos nauttimaan sopivan lämpöisestä päivästä! Jaksamisia kaikille tähän loppuaikaan! =)

meikku ja taimi 35+1

Kommentit (141)

Vierailija
81/141 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi

Hurjalta kuulostaa tuo, että perätilassa oleva vauva painostetaan synnyttämään alateitse. Hienoa kun pidit puolesi ja saat sektion! :)

Tänään taas neuvolassa käyty. Kaikki tuntuu olevan kunnossa! Verenpaineet hyvät, Hb noussut hyvin, painokaan mulla ei noussut nyt viikossa kuin 200 g. Sf-mitta 32 cm, eli hiukan käyrän alapuolella mennään. Terkkari sanoi, että tuskin sieltä ainakaan kovin isoa vauvaa tulee. :)

Kyselin terkkarilta neuvoa, mitä tehdä jos lapsivesi menee. Kun siitä täälläkin oli keskustelua, että pitääkö soittaa ambulanssi ja maata paikallaan vai mitä pitäisi tehdä. Terkkari vaan neuvoi soittamaan synnytyssairaalan kätilölle, jonka kanssa voi sitten neuvotella tarkemmin. Ei mulle ainakaan mitään ehdotonta vuodelepoa määrätty lapsiveden tullessa! :)

Tänään käytiin myös ostelemassa viimeisiä hankintoja mulle ja vauvalle. Nyt hankittu siis hoitolaukku, 56 cm-vaatteita, mulle imetysliivit ja imetystoppeja 2 kpl. Oon normaalisti kokoa 75A, nyt päädyin kokoon 75B. Saa nähdä menikö kokoarvaus täysin pieleen.

Jaksamista kaikille! :)

t. Tipu 37+0

82/141 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meille tulossa kolmas lapsi (aiemmat tytöt 7/2007 ja 3/2009) ja laskettu aika on 4.9.

Täällä ollaan todella kypsiä jo tilanteeseen.. 35 viikolla on ollut kohdunsuu auki 2 senttiä ja kohdunkaulakanavaa noin sentti. Viikolla 38 oli sen saman 2 senttiä auki, mutta kanava "sulanut".. Että sitten kun lähtee tapahtumaan, niin luultavasti on aika rytinää...

Ensimmäinen synnytys kesti ensimmäisestä supistuksesta 4,5 tuntia, toinen säännöllisten supistusten alkamisesta 10,5 tuntia. Toisen lapsen synnytin veteen ja veteen ois nytkin toive päästä ja siellä haluaisin olla loppuun asti, kun oli niin helppoa ja mukavaa sinne synnyttäminen. Samoin toipuminen oli todella nopeaa ja helppoa.

Tällä hetkellä on selkä kipeä ja häpyliitos tuntuu venyvän jos on yhtään jalat levällään. Esim istuin tänään sohvalla jalkapohjat vastakkain, niin oikein tuntu että tulee kunnon rako liitokseen... Limatulppaa on tullut sillon 38+2, jolloin käytiin jo ottamassa vauhtia synnärillä, mutta supistukset sitten loppu ja ei muuta kun kotiin. Painoarviota oli 38+2 3800g. Että jos mennään entiseen malliin (tytöt syntyneet 42+2 ja 41+6) niin 4,5 kiloa sieltä varmaan tulee...

Nyt vois lähteä syömään välipalaa ja kohta ystäväperheelle muuttoavuksi (mä tosin meinasin istua lasten kanssa hiekkalaatikolla..).

Voimia kaikille viime metreille! Mäki oon lohduttautunut aina sillä, että mulla on ihan korkeintaan 3 viikkoa enää mahakasta oloa..

Leeti rv 39+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/141 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh..painoa tullut viikossa 2.3kg! Turvotukset +/-. Syönyt ihan samaan tapaan kun aikaisemmin ja painoa ei ole aikaisemmilla kahdella käynnillä tullut lainkaan.Paineet koholla ja lepopulssi huiman korkea huitelee yli sataa. Mahtaako muilla olla samoja juttuja?

Alkaa olemaan jo kovin raskas olo sydän alkaa pamppailemaan vielä hurjemmin kun jotakin touhuaa.Rauhakseltaan oltava.

Witch 37+5

Vierailija
84/141 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etrina on varmaan jo tositoimissa kun ei ole mitään kuulunut, toivottavasti saadaan pian vauvauutisia =) Ja monella muullakin kuulostaa jo lupaavalta!

Tervetuloa Leeti! Ollaankohan kirjoiteltu viime raskaudessakin samassa ryhmässä, nimi kuulostaa niin tutulta ja meillä on melkein samanikäiset lapset, meidän on syntyneet 5/2007 ja 2/2009. Miten olet jaksanut pienten kanssa nyt odotusaikana? Muutenkin on aika hulinaa ainakin meillä joten nyt olen ollut tosi tyytyväinen että olen pysynyt aika hyvässä kunnossa koko odotusajan niin lastenkin kanssa on helpompaa. Se välillä harmittaa kun ei voi ottaa samalla lailla isompia lapsia syliin kun ne pomppii mahan päällä niin pitää varoa mutta pianhan se on tämäkin vauva masusta pois...

Mitään merkkejä synnytyksestä ei ole vieläkään... Välillä kun istuu esim. autossa niin ei meinaa päästä ylös sieltä kun menee lonkat ja nivuset niin jumiin, onneksi ne sitten vetreytyy kun vähän aikaa vaappuu eteenpäin etanavauhtia =)

Jaksamisia kaikille!

-henrietta ja masuvauva rv. 38+2

Vierailija
85/141 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että kaikilla alkaa olee jo melkoset olot. Itellä ei edelleenkään mitään järisyttävää, tänään kävin siellä naikkarilla, niin sentään on jo kohdunsuu pehmenny ja kaula lyhentynyt n.0,5-1 cm.

Kokoarvio oli nyt 2900 g, eli käyrillä mennään. Sanoi, että joko viimeksi tullu mittausvirhe tai sitten on vaan kiriny. Käyrät otti kanssa kaikki, kun on kaveri ollut vähän laiskanolonen muutaman päivän. Kaikki kuitenkin kunnossa, alkaa vaan vissiin tila käymään vähiin.

Nyt pitää sitten huomenna soittaa neuvolaan, kun anto neuvolatäti mulle ajan vasta lasketun jälkeen. Mutta olivat tuolla naikkarilla sitä mieltä, että ehdottomasti pitää ens viikollakin käydä. Mutta nyt sitte pitää vaan ootella että mukula malttaa tulla pihalle. Oon kyllä jo henkisesti varautunut, että yli mennään.

Ihana kuulla että muutkin on yhtä pihalla kun minä, vaikka itekin tokaa odottelen. Mutta jotenki sitä epäilee, että tietääköhän sitä sitte kun pitää oikeesti lähteä. Vaikka kyllähän sen sitte (luulis ainakin) tietävän. :)

Pitäkäähän kaikki ajantasalla, täälläkin kovasti niitä vauvauutisia ja synnytyskokemuksia odottelen! Nyt täytynee mennä esikolle lukemaan iltasatua.

terkuin,

Harza+mukula 38+4

Vierailija
86/141 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkoi se kauan odotettu syyskuu. Onkohan Etrinan ja Meikkun vauvat mahtaneet jaksaa odottaa tänne asti? Melko hiljaista on ollut heidän tahoilta useamman päivän...

Mulla on taas vaihteeksi ollut helppoja päiviä. Ei pahempia kipuja, olen nukkunut kohtalaisen hyvin ja energiaakin riittää taas. Pääkoppa taas on sitäkin enemmän sekaisin. Käyttäydyin eilen illalla kuin väsynyt pieni lapsi. Ensin kiukuttelin aivan syyttä/typeristä asioista. Mm. minua ärsytti kun mieheni syömä pitsa haisi pahalle ja mies maiskutti aivan turhan äänekkäästi :D Sen jälkeen tuli kauhea väsymys-itku. Edelleen aivan syyttä, en vaan jaksanut tehdä muuta kuin itkeä. Voi tuota miesraukkaa, kun joutuu minua kestämään. Onneksi ei enää kovin pitkään.

Nyt voisin lähteä taapertamaan kylälle. Täytyis käydä pankissa ja kaupassa ja ehkä mummoakin vois käydä moikkaamassa...

Ehhies 36+4

Vierailija
87/141 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yks neuvola takana... Ihan hyviä uutisia, vauveli on tiiviisti jo lantiossa kiinni joten lähtökuopat on kaivettu :) Sf-mittakaan ei ollu viime viikosta muuttunu, jopa vähän vajaa 34 cm oli nyt. Paine oli ekalla mittauksella vähä koholla, mutta muuten kaikki ok. Muksu vaan tahtoo olla niin vilkas ja touhuta vatsassa ettei syke kauheesti laske alle 160. Mutta on liikkunu tosi tasaisesti ja paljon joten eiköhän siellä kaikki ole kunnossa.

Eilen aamulla taas toiveet heräs että jotain alkais tapahtumaan, kun vessakäynnillä ilmestyi vähän veriviiruista hyytelövuotoa. Enpä olisi vuosi sitten kuvitellut olevani iloinen tällaisesta löydöksestä :) Viime yönä heräsin taas pariin otteeseen ku alavatsaa jomotti reilusti, mutta tunne hävis kun kävin vessas ja menin uudelleen maate. Mitä lie ollut taas, mulla on niin tuhannenlaisia jomotuksia/vihlomisia/särkyjä että en enää tai vielä tiedä mistä mikäkin kipu johtuu. Ja vielä kun ruoka tahtoo liikkua vähän hitaasti niin sekin aiheuttaa jotain vatsanväänteitä. Eiköhän ne oikeet supistelut sitten kuitenkin erota...

Witch: mulla huitelee kanssa lepopulssi aika korkeella vaikkei normaalistikaan oo mikään matala. Varsinki aamupäivällä on helposti toista sataa, iltaa kohden ehkä vähän tasoittuu.

Tämmöstä tänne, odottelu jatkuu :) Eiköhän tässä muutamien päivien kuluessa ala kuulumaan josko jollain on jo nyytti sylissä!

Terkuin Liinoo + pikkuinen 39+2

Vierailija
88/141 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään täälläkin käyty aamusta neuvolassa. Eikä siellä taaskaan mitään erityistä ollut. Sf-mitta pysynyt 35 cm:ssä ja onkin jo parin pvän ajan tuntunut kuin kiinnittyminen ois tapahtunut. Nyt ei enää mukelon liikkeet tunnu niin inhottavilta tuolla virtsarakossa.

Siittä lanssilla sairaalaan menosta sen verran, että mulle on aikoinaan sanottu, että jos muksu ei oo kiinnittynyt ja menee vedet, niin silloin on vaarana napanuoran ulosluiskahdus. Ite en kyllä oo piipaa-autolla menny, vaikka vedet on menny eikä kiinnittymistä tapahtunut. Tämä onkin eka kerta kun tuntuu lapsi kiinnittyneen. Ja kyllä mulle tokan kohdalla kätilö ehdotti kauppaan tai ystävän luo menoa kun ei uskonut vesien tulleen. Reikä oli ilmeisesti jossain ylhäällä. Totesin vaan, että en mä nyt housuihinkaan pissinyt. No eipä menty kauppaan ja muutaman tunnin päästä ol muksu pihalla. Kätilö oli vähän nolona :D

Aamupäivästä lähtien on supistellut jo vähän tujakammin ja n. 5 min. välein. Salaa toivon että nyt sitte vihdoin olis aika, mutta puolisen tuntia on taas ollu sen suhteen rauhallisempaa... Taitaa mennä ohi, ja taas ootellaan. No kattellaan...

Mukavaa syyskuuta kaikille!

Mamma & muru 39+2

Vierailija
89/141 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uudet! =)

Maanataina oli se neuvola ja paino noussut kilon viime viikosta. Alapainen 100 paikkeilla, mutta johtuu muusta henkisestä stressistä (oma isä on todella huonossa kunnossa). PAineet kotosalla alle 90 tai siinä hieman yli. Muutoin kaikki neuvolassa ok. Menen kuitenkin perjantaina uudestaan, että otetaan kaikki jutut vielä neuvolassa ennen LA:ta, joka siis sunnuntaina. Tuleva isosisko on jo ihan malttamaton. Onneksi tällä viikolla alkoi jumppa ja kerhossakin oli ekaa päivää tänään. Tervetullut arki alkanut siis pyöriä.

Mutta koitellaan jaksella kaikki! =)

meikku ja taimi rv39+3

Vierailija
90/141 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli taas äitipoli. Paineet oli kohollaan ja ensi viikolla mentävä neuvolaan. Painoarvio oli tasan 3 kg itse olin tyytyväinen, ettei sen enempää, mutta sekin oli kai liikaa. Lääkäri antoi seuraavan ajan 2 vko:n päähän ja sittten käynnistetään synnytys jos ei siihen mennessä masukki maailmassa. Paikat auki kahdelle sormelle joten ties vaikka syntyis ennen aikaa. Jokseenkin hauska että ensin kaikenlaista konstia sisällä pitämiseksi ja sitten väkisin ulos.

Täälläkin jännätään monen puolesta, varmaan syyskuun ekan päivän kunniaksi joku vauva jo maaimassa, kun vain maltetaan odottaa kuulumiset.

Ulpula 37+0

Vierailija
91/141 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa tänään. Sai itse soittaa eilen aikaa kun ei oo kuulunu uutta aikaa, aika outoa...

Tiistaina olis sitten TAYS lääkäri aika jolloin varmaan varataan samalle viikolle sitä sectio aikaa.. Hui :o

Kovasti on vaavi heilunut masussa, päätään tykkää mossata niin että maha pomppii :D Pissillä saa käydä ihan kokoajan.

Mites muuten onko teillä muilla ollu ongelmia sormuksen kanssa?? en saa vihkisormusta enään pois, ja uhkaili tuolla TAYS:ssa että se pitää katkaista jos leikkaukseen menee... :<

Jään kanssa odotteleen ensimmäisiä vauva uutisia! :)

Vierailija
92/141 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne sunnuntain supistukset olivat ihan synnytykseen johtavia, sillä meillä on nyt kolmas tyttö! Suloinen pikku pirpana syntyi puoli yhden aikaan maanantaiyönä (rv 39+1). Pituutta 48cm, painoa 3110g ja täydet kymmenen pistettä. Ja tulipahan kokeiltua synnytystä luomunakin, sillä tuli maailmaan sen verran nopeasti, että ilokaasu oli ainoa jota ehdin ottamaan.

Oli kyllä vaikea arvioida, milloin lähden kohti sairaalaa kun vedet meni vasta hetkeä ennen ponnistusvaihetta. Eikä ne kivutkaan mitään niin ylitsepääsemättömiä ollut ennen vesien menoa. Hoin vain auau-mantraa ja pystyin sairaalan vessassakin asioimaan ihan normaalisti vielä puoli tuntia ennen synnytystä (jolloin saavuimme sairaalaan). Onneksi ei lähdetty yhtään myöhemmin, sillä olin jo viisi senttiä auki ja maailmassa puolituntia siitä kun päästiin sairaalaan.

Mutta nyt meillä on suloinen tyttö, joka on kooltaan melkein kilon pienempi kuin isosiskot syntyessään. Neiti oppi heti oikean imetysotteen ja onkin jatkuvasti rinnalla. Taitaa pitää rintaa myös huvituttinaan kun nytkin rauhoittui tähän syliini vain pitääkseen rintaa suussaan :).

Sairaalakassista tarvitsin / olisin tarvinnut vain neuvolakortin, kameran, kännykän, laturin (joka unohtui ja jouduin lainaamaan), shampoot, dödöä, tutin, vesipullon (kätevä yöllä jos imetyksen yhteydessä tulee jano) ja pientä naposteltavaa :). Imetysliivit olivat myös viimeisenä päivänä käytössä.

Toivottavasti saadaan pian kuulla lisää vauvauutisia!

Etrina ja pikku Pirpana, ikää 3pv

Vierailija
93/141 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hurjan paljon onnea pienestä tytöstä koko perheelle :-)

t.Nia

Vierailija
94/141 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjan paljon onnea Etrinalle ja koko perheelle! Hienoa, kun kaikki on mennyt hyvin! :)

Josma kyseli sormuksista. Mua on useammat ihmiset pelotellut tosta sormuksien katkaisemisesta. Mä en oo nyt pitänyt ollenkaan kihlasormusta jostan viikolta 35 alkaen. Jos on tosi tiukassa, kannattaa ehkä yrittää öljyllä liottaa sitä irti.

Täällä vointi tosi tasainen ja energinen. Hienosti jaksan lenkkeillä ja touhuta. :)

t.Tipu 37+2

95/141 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josmalle: Mä en oo pitäny sormuksia enää muutamaan viikkoon, kun ei meinannu enää lähteä pois. Joka päivä aina koitin, että vieläkö lähtee ja niin kauan pidin, kun lähti helposti.. Oliko tipu tms. joka sanoi öljystä, että sillä lähtis. Oon kuullut, että vielä parempi on kuiva villalanka. Pujota se sormuksen alta (esim parsinneulan avulla) ja kierrä sormusta lanka lenkkinä pikku hiljaa ylöspäin. Sormea voi myös koittaa "pienentää" pitämällä pari minuuttia kylmän juoksevan veden alla, mielellään sydämen yläpuolella. Sitten vaan villalankaa kehiin. Saippuallakin oon joskus saanut kaverin -oho!- liian pienen sormuksen pois.

Henrietalle: Ollaan hyvinkin kirjoteltu samoissa pinoissa :) Tosiaan molemmat meillä menny sen 2 viikkoa yli, eli ensimmäisen la oli 18.6. ja syntyi 4.7. Toisen la 25.2. ja syntyi 10.3. Tän raskauden oon jaksanu huomattavasti ensimmäisiä paremmin. Noin viikolta 15 viikolle 25 oli hirveitä si-nivelkipuja ja oikea jalka yritti väkisin pudota alta pois vähintään pari kertaa päivässä, mutta muita varsinaisia vaivoja ei oo ollu. Mitä nyt supisteluja noin viikolta 33, mutta niitä ei pidä yhtään epänormaaleina ottaen "sukurasitteen" huomioon. Painokaan ei ole nyt niin päässyt nousemaan (ekassa 35 kg, tokassa 23 kg, nyt tähän mennessä noin 16 kg), kun on ollut enemmän liikkuvaa tämä kahden lapsen kanssa odottaminen. Ja lisäksi mulla oli helmikuusta toukokuuhun kaksi hoitolasta eli yhteensä 4 alle 3-vuotiasta, ni hommaa riitti.

Täällä minä ihan kypsänä olooni... Selkä on kipeä ja välillä tulee supistus. Viime yönä taas oli nukkuminen huonoa, kun ressasi, ettei vauva vaan nyt synny. Miehellä oli/on tänään psykologinen testi, jota ei ilmeisesti ois oikeen voinu perua. Purin sitte hammasta alkuyön niin antaumuksella että 4 jälkeen alko migreeni tulla päälle. Ei muuta kun gramma panadolia ja vähän hartiahierontaa, ni sitte alko helpottaa. Nukuinkin sitten tyttöjen kanssa melkeen puoli 10 asti :) Kahden tunnin päästä vauva saa alkaa syntyä, sitten on mies jo kotona :) (vaikka ei se kuitenkaan synny....)

Tulin pitämään pientä lepotaukoa, kun ompelu alko niin ottaa selkään, mutta ei tämä tietokoneella istuminenkaan kovin herkkua ole. Sain kuitenkin tehtyä vauvalle ja nukelle pussilakanat ja päärmättyä yhden pyyhkeen. Vielä olisi yksi pyyhe päärmäämättä ja sitten pääsee kestovaippojen kimppuun. Niitä on nyt 6 valmiiksi leikattuna, joten niissäkin hetki menee :)

Mukavia oloja kaikille ja mä ainakin mielelläni luen synnytyskertomuksia, että niitä kehiin sitä mukaa, kun ajankohtaista on ja on aikaa ja energiaa kirjoittaa! :)

Leeti rv 39+5

Vierailija
96/141 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea isosti Etrinalle rinsessasta, samoin kun tietty isosiskoille ja isukille! :)

Kyllä tässä itsekin jo jonkunnäköistä halkeentumista toivoisi, mutta kai se pitää vielä jokunen viikko kestää... :P Vointeja kaikille, jäädään odottelemaan seuraavaa!

terkuin,

Harza+mukula 38+6

Vierailija
97/141 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon onnea Etrinalle sekä perheelle pienestä prinsessasta! =) Jakselkaahan hyvin!

Jostain syystä olen nyt alaknut kyttäämään tuota sunnuntaina kummittelevaa laskettua aikaa. Toisaalta mun alkupeäinen LA oli ekassa ultrassa 8.9 ja se vaihdettiin toisessa ultrassa 5.9. Jotenkin vaan on sellainen olo, että jos vauva synny sunnuntaihin mennessä niin mennään reilusti yli. Tyhmiä ajatuksia pää välillä täysi! =) No muuta ei voi odottaa, kun yöunet on mitä on ja koko ajan on väsynyt. Mieskin totesi yks päivä, että mulla on ihan mustat silmänaluset.

Vatsa on kyllä välillä niin arka, varsinkin yöllä ja aamuisin että ihan hirvittää. Esikoisesta kun en tälläistä muista olleen. Vaikka siitä nyt on aikaa 5v, että eipä noi mielikuvat niin vahvoja ole ja kun ei ole kaikenmaailman nipistyksiä tullu pistettyä kalenteriin.

Huomista neuvolaa odotellessa vaan. Esikoinenkin kerhossa ja suunnittelin ottavani päiksyt sillä välin, mutta jostain syystä ei sit nukuttanutkaan.

Lisää vauvauutisia odotellessa toivottelen jaksuja kaikille mahansa kanssa vielä taapertaville! =)

meikku ja taimi rv 39+4

Vierailija
98/141 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuulla ekat vauvauutiset. No kohta luulisi tulevan uutisia lisää. Itsellä vielä kaksi viiikkoa la.han.Kolmesta kaksi mennyt reippaasti yli joten niin varmaan tämäkin. Vallan erilainen tämä raskaus ollut jotenkin paljon raskaampi kun aiemmat.

Nyt vähän huilimaan...

Witch

Vierailija
99/141 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan pieni prinsessa teille tullut :) Paljon onnea koko perheelle!

Itsellä oli aamulla menkkamaista jomotusta, mutta se meni ohi pian. nyt ei taas mitään tuntemuksia. Huomenna olisi neuvolakin. Nyt toivoisi jo jakautuvansa ja isäntäkin toivoo samaa, jotta pääsisi isyyslomaileen :)

Vierailija
100/141 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan se eka "hätähousu" sieltä maailmaan... :) Aattelinkin että eikö meistä kukaan saa elokuista kullannuppua.... Sitä vauvan tuoksua ja tuhinaa itsekin niin kovasti kaivaten...

Täällä ollut eilisen koko päiväisen supparijakson tiimoilta ihan hiljaista. Panadolilla illalla lääkitsin ja sinne hävisivät... Höh... Tänään ei siis mitään, ees kaupassa... :(

Tais tätä likkaa vähän väsyttää, kun otettiin pikkulikan kanssa 4 h päikkärit :). Nyt pitäis vaan herätä. Josko ulkoilma vähn herättelis sekä mammaa että muksua masussa.

Terkkuja!

Mamma & muru 39+3