Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Suutuinko turhasta?
01.08.2010 |
Miehen puhelin ei toimi. Miehen kaveri soitti sitten mun puhelimeen, oli asiaa miehelleni. No puhuivat sitten 45 min, joten joudun lataamaan oman puhelimen nyt heidän takiaan. Omassa käytössä lataus olisi tarvinnut tehdä ehkä tiistaina vasta. Helvatun miehet!
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
suutuit siitä, että joudut lataamaan puhelimesi?? Ihme että sulla edes on mies.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
aivan turhasta.