Lue keskustelun säännöt.
Voinko tehdä näin?
11.10.2005 |
Ajattelin tehdä valituksen erään firman työntekijästä, tai pikemminkin hänen ajotyylistään liikenteessä.
Kannattaako minun puuttua tähän?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja kaiken huippu oli se, mihin tällä kaaharilla oli kiire, Siwaan joka on avoinna klo 21:00 saakka.
Kello oli 15:00, jolloin olikin muuten paljon koululaisia liikenteessä!!!
onko aiheuttanut vaaratilanteita?