Ellen siskolle nimi :)
Elikkä siis nimiapua Ellen siskolle :) Ja mitä tykkätte Ellestä? :)
Kommentit (61)
Nora voisi menetelläkin. Tai Mila, Isla, Noomi.
Mila olisi minusta tosi kiva Ellen siskolle.
Elle on kiva nimi.
Sara Sofia Isabella Kolme ruminta nimeä ihan perätysten... :o(
Olettaen että olet aikuinen, voisit jättää vastaamatta. etkö ymmärrä, että jonkun mielestä nuo ovat kauniita nimiä? Sinä, aivosi ja mielipiteesi ette ole ainoita tässä maailmassa.olisiko Sara Neea Aleksiina?
Tai Elle ja Neea?
Eiköhän minullakin ole oikeus sanoa mielipiteeni, jos siltä minusta tuntuu... :) Ja voi voi, jos joku siitä mielensä pahoittaa... :) Halvatun rumia oksetusnimiä nuo kolme kuitenkin on - samoin kuin tuo Aleksiina.. Heh, siinä selviö on, että vanhemmat on toivoneet poikaa ja kun tyttö tulikin niin toivomastaan Aleksi-nimestä oli pakko vääntää jokin niinkin typerä versio kuin Aleksiina... Hah... :D
tosi kiva!
Jos me päädytään Milaan, mitä sanoisitte tästä
Mila Venla Aurora? :)
Sara kyyllä vieläkin on ''etusijalla'' Eihän Sarah ainakaan ois liian tavallinen, ehkä liian yli menis..
ap
tosi kiva!
Jos me päädytään Milaan, mitä sanoisitte tästä
Mila Venla Aurora? :)
Sara kyyllä vieläkin on ''etusijalla'' Eihän Sarah ainakaan ois liian tavallinen, ehkä liian yli menis..ap
Minun mielestä Sara Elena Olivia on kaunis nimi kuten myös Sara Minea Isabella
tusinanimi. Jos se ei haittaa niin olisi kivat.
Elle ja Sarakin on ok, Sara tosin paljon Elleä yleisempi. Pistäkää edes harvinaisempi toinen nimi.
Vaikka olen minäkin lähtökohtaisesti sitä mieltä että,pitää kunnioittaa muiden mielipiteitä ja kauneushan on henkilökohtainen asia niin..pakko mainita et mulla on näköjään sielunkumppani.Sara Sofia ja varsinkin Isabella ovat munkin mielestä rumimpien nimien listalla.Yleensäkin kaikki nimet jossa Bella.Anteeksi mut luotan siihen et kaikkien itsetunto kestää kuulla ton.Mun oma nimenikin on OIKEESTI yks maailman kamalampia.
Mutta siis, Victoria on meistä ihana nimi! TAAS ollaan keskusteltu :) Ja Victoria miellyttää edelleen. Martinan ja Eskon tytön nimi on Victoria Marie Angela, ja sekin on ihana nimi! :) Mutta meillä ajatellaan Victoria Sara Aleksiinaa :) Mitä tykkäätte siitä? =)
Muuten tytön nimi ei Suomessa ole koskaan Victoria vaan 'Victoria seellä'.
Sara on hyvä, Aleksiina on taas niitä kamalia virityksiä, jotka kaduttavat jo parin vuoden päästä.
Mielummin siihen vaikka Adalmiina tai joku muu oikea nimi.
laittaisin itse nimet järjestykseen Sara Viktoria Adalmiina.
sopisivat hyvin yhteen ja olisivat tyylillisesti samanlaiset.
molemmat kauniita ja vähän saman sointuisia eikä kovin yleisiä...
Raikas ja samantahtinen Ellen kanssa. Molemmissa "toistotavut". Ei todellakaan tusinanimi. Kansainvälinen.
Itse en Saraan lämpene, niin kauhean yleinen.
Nana Marleena
Nana Emeliina?
Molemmat tosi ihania! Mutta meitä harmittaa ehkä jättää Victoria tonne vikaksi!!! Olisko Victoria Sara Bella kiva?
Victoria... Sara... Bella... AUTTAKAA, EI ME OSATA PÄÄTTÄÄ!
ap
MOI!
Me tykätään kyllä Bellasta, mutta vähän epäilyttää!
Nana ei tavallaan ole hassumpi, muttei se säväytä.
Elle ja Bella olisi kyllä ihana!
Mutta tyttö on Bella, ei ikinä Elle ja Bella, (tai siis harvemmin) Joten ei niinkään väliä, sopiiko nimet yhteen.
Bella Sara Victoria? Bella Mila Victoria? Bella Nana Victoria? Bella Venla Victoria?
Mitä tykkäsitte näistä?
ap
mielestäni tuoreempi kuin Bella.
Della Nana Victoria
terv se Nanaa ehdottanut..
Pola
Rosa
Nita
Neera
Helga
Hilde
Joela
Inna
Beda
Kira
Iisa
Säde
Oosa
Voi sanoa Bellaksi tai Annaksi, miten vaan.
Nana on ihan syvältä, samoin Della. Dellariini on joku kasvissrasvasekoite. Antaisitko nimeksi Flora?
Neea Sara Aleksina :)