Ellen siskolle nimi :)
Elikkä siis nimiapua Ellen siskolle :) Ja mitä tykkätte Ellestä? :)
Kommentit (61)
Tara olisi sopivampi.
Tai Aida, Alva, Inna, Nette, Meea...
Milakin on nätti. Venla ei kyllä sen perään sovi, tulee liikaa toistoa, kun molemmat päättyy samaan tavuun. Mila Vilja Aurora sointuisi paremmin.
kuin Sara. Lisäksi Sara on kova nimi, kun taas Elle pehmeä.
Itse ehdottaisin jotain tämän tyylistä:
Anna / Anni
Neve
Lila / Lily / Lili
Mila
Enni / Enna
Unna
Iisa / Iina
Anna - ihan kiva... mutta ei
Anni - ei
Neve- ? ei
Lila - ei
Lily- ei!
Mila - tykkään
Enni - ei
Enna - ei
Unna - ei!
lisa - EI
Iina - EI
Sara on vieläkin meille se kivoin nimi :) Neeakin on tosi kiva, ja Mila myös :)
Mila Sara Viena? Mitä tykkäätte? :)
Mulla on mm. Sara -tyttönen, ja jos tämä seuraavakin parin kuun päästä syntyvä on tyttö, se on sitten Elle. Se on jo päätety miehen kanssa.
Minusta ne on täydellinen sisaruspari, eikä ainakaan mun tuttavapiirissäni tai muiden lasteni kavereilla ole tiedossa ole kuin yksi toinen Sara, ja sekin on jo 12 -vuotias.
Että ei kovin yleinen ainakaan täällä. Ja vaikka olisikin, viis siitä :D Ja joku totesi Saran olevan kova nimi - ja minusta se taas on niin herkkä ja pehmeä. Ehkäpä siksi, kun se nimenomaan kuvastaa mulle saraheinää, tuulessa huojuvaa hentoista :)
Eli mä puolustan tuota Saraa täysillä! Mila on myös kaunis, mutta minusta se vaan on teennennäisempi kuin Elle tai Sara kumpikaan.
Mä ehdotan Saralle toiseksi nimeksi jotain -iina päätteistä (olen tykästyt niihin). Ne myös tekevät nimestä entistäkin pehmeämmän ja suloisemman:
Sara Adeliina,
Sara Josefiina
Sara Anniina
ei kyllä oikein soinnu. Kuulostaa enemmän nimiluettelolta kuin nimiyhdistelmältä. Ennemmin sitten vaikka Mila Viena Sara.
Elle ja Mila olisi kyllä oiva sisaruspari. Molemmat kuulostaa suloisilta pieniltä tytöiltä :) Sara taas nimen yleisydestä johtuen on paljon tusinamaisempi eikä lainkaan yhtä "hienostunut".
29
Taas ollaan puitu asiaa miehen kanssa, ja Elleltäkin kysytty mielipiteitä :)
Ja nyt suosikki on Neea/Nea, Sara ja Mila :) Myös Emilia on kiva. Ella olisi tytöstä ehkä tullut, mutta tyttöjen nimet muistuttais ihan liikaa toisiaan!!! Cella nimeäkin pohditaan :) Mila Cella Aleksiina? :) Kertokaapas mielipiteitä taasen! :)
ap
Itse laittaisin Ellen siskosta Darian, Daria on pohjoissuomalainen nimi sekin.
IHAN suomalainen, ETELÄ-SUOMALAINEN nimi halutaan tytölle!!!
laita vaikka OLLEN, aivan sama, pitääkö se nimiasia pohtia tällä palstalla???? se on vaan niin helvetin tyhmää kysellä, kysele vaikka "hiekkalaatikolla tai sukulaisten kesken". Palstalla on niin paljon tärkeämpiäkin asioita, jota noi jatkuvat nimikysymykset vaan sotkee ja ÄRSYTTÄÄ!
Liliane? Sandra? Tatiana? Vaula? Viena? Neta/Netta? Saana?
Enni?
ei miun makuni tuo Elle, mutta ei rumakaan :)
ehdotuksia siskon nimeksi:
Elsa
Emma
Erika
Enni
Iida
Anni
Minja
Milja
Iiris
Iira
Aada
Sara
Sarah - ehkä
Liliane - liian erikoinen
Sandra - ehkä
Tatiana - liian erikoinen
Vaula - Ei
Viena - tykkään
Neta/Netta - molemmat kivoja
Saana - tykkään
Enni - joo, ihan ok
ap
Sara Sofia Isabella Kolme ruminta nimeä ihan perätysten... :o(
olisiko Sara Neea Aleksiina?
Tai Elle ja Neea?
Eiköhän minullakin ole oikeus sanoa mielipiteeni, jos siltä minusta tuntuu... :) Ja voi voi, jos joku siitä mielensä pahoittaa... :) Halvatun rumia oksetusnimiä nuo kolme kuitenkin on - samoin kuin tuo Aleksiina.. Heh, siinä selviö on, että vanhemmat on toivoneet poikaa ja kun tyttö tulikin niin toivomastaan Aleksi-nimestä oli pakko vääntää jokin niinkin typerä versio kuin Aleksiina... Hah... :D
Koska SINUN mielestäsi ne ovat ruma oksetusnimeä niin asia on sitten niin maailman tappiin asti, aamen. Jumala on antanut mielipiteensä.
Elsa - ei
Emma - tätä mietittiin aluksi.. mutta ei
Erika- ihan kivva
Enni - ihan kiva
Iida - ei käy, siskon lapsen nimi
Anni - ei
Minja -EI
Milja - EI
Iiris - EI
Iira - EI
Aada - joo, kiva
Sara- tykkään!
Venla on kanssa meistä ihana! :) Ja Veera! tehtiin miehen kanssa yks vaihtoehto kokonaisuus:
Venla Aada Aurora.. mitä tykkäätte? :)
Meillä alunperin aateltiin Emma Neea Amandaa, mutta nyt ei enää niinkään säväytä... :)
Ellen ja Alla
Ellen ja Ulla
Ellen ja Bella
Ellen ja Milla
Alli - ei!
Alla - ei!
Ulla - ei!
Milla - Mila joo:)
Siis Bella on ihana :) oisko Belle kiva? :) ap
Pola - anteeksi mikä? ei!
Rosa - ei
Nita - ei
Neera - ei
Helga - EI
Hilde - EI
Inna - EI
Beda- EI
Kira - EI
Iisa - EI
Säde - EI
Oosa- EI
Bella on ihan kiva, Della on ihan outo! :) Bella... hmm....
Olisiko Venla tms suomalainen nimi SITTENKIN parempi... Entä se sara?
Sara Bella Victoria ja se SÄVÄYTTÄÄ ;)!