Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

rv +29 ja jatkuvaa supistelua,kipeitä ja kivuttomia.

Vierailija
01.08.2010 |

Mutta siis ihan jatkuvasti supistelee.

Alapäätä jomottaa ja sukkapuikko pistoksia tulee vähänväliä.

Keskiviikkona ois neuvolalääkäri,et sitten näkee tapahtuuko jotain tuolla alapäässä vai ihan muutenko vain mua kiusataan.

Meinaa vaan hermot loppua ku yötki menee siinä et "kuuntelee" supistuksia ja miettii et mikä asento ois semmonen ettei joka paikkaa särkis.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oon miettiny ku välissä kovan supistuksen aikana pikkarit kastuu,et onkohan se lapsivettä vai voiko valkovuoto olla niin vetistä et sitä sit lirahtais??

Onko muilla ollut tämmöstä?

-ap-

Vierailija
2/11 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesko lapsi? Onko aiemmat olleet täysiaikaisia?

Vuodelepo sairaalassa ja supistusten estolääkitys + kortisoni keuhkojen kypsytykseen voi olla tarpeen, mutta sitä varten sinun on lähdettävä päivystykseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellinen syntyi +38 viikolla.muut ollu täysaikasia pari menny reilusti ylitsekin.

-ap-

Vierailija
4/11 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yhden raskauden aikana myös noilla vaiheilla supistuksia. Oli kuuma kesä ja mulla yksinkertaisesti oli nestehukka, joka aiheutti supistukset. Nyt vichyä, mehuja ja vettä naamariin!

Vierailija
5/11 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yhden raskauden aikana myös noilla vaiheilla supistuksia. Oli kuuma kesä ja mulla yksinkertaisesti oli nestehukka, joka aiheutti supistukset. Nyt vichyä, mehuja ja vettä naamariin!

just sen takia ku janottaa niin useasti,ja normaalistikin mulla menee vettä tosi paljon.

mut tarvii oottaa että mies tulee kotiin ja kattoa et meniskö tänään käymään vai oottaisko huomiseen tai keskiviikkoon.

Ärsyttävää tää tämmönen olo on ku koko ajan kivistää..

-ap-

Vierailija
6/11 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai valkovuoto??

En oo aikasemmin tommostakaan noteerannu,et tietäisin.

-ap-

Vierailija
7/11 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mene tarkistamaan! Soita sinne heti. Voi olla vakava paikka kyseessä.

Vierailija
8/11 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet niin kokenut odottaja ja synnyttäjä, että sinuna nyt ottaisin kiireen mukaan ja tarkistuttaisin asian mahdollisimman pian.

Eihän noila viikoilla tapahtuvat oikeasti kivuliaat supistukset ja mahdollinen lapsiveden lirahtelu tiedä hyvää.

Jos olisit ensisynnyttäjä, helposti ajattelisin että kipeät ja kipeät - mutta sinä tiedät jo, mitä oikeat supistukset on ja aiempiin raskauksiisi verrattuna tämä ei liene kovin tavallista?

En siis tarkoita vähätellä esikoistaan odottavien tunteita, mutta minusta tämä jo siksikin on hälyttävää, että konkari, jolla on tieto normiraskaudesta jo useampaan otteeseen, kuvailee supistuksia kipeiksi ja jatkuviksi.

Soittele äitipolille ja kuvaile tilannetta, siellä osaavat sanoa, mikä on parasta.

Vierailija
9/11 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan ohje. Voi olla tulehdusriski.

Vierailija
10/11 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan on ollut valkovuotoa se lorahtelu ja jopa pissaa kun supistelee oikein kovasti. Näytillä voit käydä mielen rauhoitttamiseksi, minäkin kävin ed. raskaudessa. Mahdollinen tulehdushan näkyy nykyään ihan neuvolan paremmissa pissatesteissä.

Vierailija
11/11 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit jo mennäkin?