Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIKKU2 ELOKUU

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opelle paljon onnea plussasta! Koitapas tartuttaa plussia meillekin.

Tiinalle pahoittelut menkoista.

Mites meni sutun häät? Mahtaa olla ihanaa olla rouvashenkilö?

Roma: hyvä että on muuta ajateltavaa.

Tänne ei uutta, menkkoja odottelen loppuviikosta. Ja plussia toivon kaikille.

Vierailija
42/90 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsastamaan onko tullut plussia tähän pinoon ja onhan ainakin yksi :)

Paljon paljon onnea opelle!! Eikös sullakin mee la sitten huhtikuulle? Tuu ihmeessä tonne huhtihurmureihin kirjottelemaan!

Kaikille muillekin ihan hirmuisesti toivon plussatuulia!!

Terkuin,

Pahoinvoiva Santsuli rv 6+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina'82............. 3/31-41.....yk4

Taide80............ 9/30.....yk1

Suttu.................. 10/28-30.....yk12

Tiainen84........ 12/34.....yk2

Tatjuska........... 19/26-29.....yk10

Ötökkä2010..... 21/28.....yk2

Roma................ 23/26-29.....yk9

Viiru................... 27/29-31.....yk11

Tapir.................. 32/29-31.....yk17

Vierailija
44/90 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiinalle:voi harmi niistä menkoista. Ei kyllä ole kiva sitten jos tulee plussa ja tuleekin menkat ja KM :( voimia sinne.

Romalle:tsemppiä rempan keskelle :)

Viiru:tuuhan ilmoittelemaan kuin kävi :)

Santsuli: ihanaa kun piipahdit moikkaamassa,toivottvasti meitä sinne tulee sinun seuraksi lisää :)

ON:mä en tiedä enää mikä kiertopäivä mulla on. *HUOKAUS* Omien laskujen mukaan mulla olis joko 18 taikka 19 kun en tiedä mistä lasken sen kun silloin 21 päivää sitten alkoi vuoto ja sitten ei ollut vuotoa ja sitten vuoti. Miten saan ajan kulumaan seuraavaan ovikseen. Taas on tuttava piirissä vauvauutisia, no hö mäkin kärsimättömänä haluaisin ilmoitella vauvauutisia :( Mä olin liian yltiöpositiivinen tässä aluksi vissiin raskausaikeideni kanssa. Nyt olen valmistaunut että ei se olekkaan niin helppoa kait. Eihän tässä ole virallisesti kun yrityskuukausi 2,mutta kun olen halunnut jo pidempään vaikka onkin ollut ehkäisy,niin tuntuu pitkältä ajalta.

Vierailija
45/90 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys kaikille!

Viiru: mikä tilanne? Ja onnea Rouva Suttu (kuullostaapa hauskalta)

On: jännä miten vauvakuume heilahtelee. Toista lasta halutaan mut välillä iskee ihan mahdoton pelko esim synnytyksestä, koska edellinen oli niin traumaattinen...Sit tää perheenlisäyksen mahdollinen tuleminen on saanu mut miettimään parisuhdettani, sen heikkoja ja vahvoja puolia ja oon tällähetkellä vähän kuohunta vaiheessa. Meillä on aika erilainen käsitys maailmasta mieheni kanssa ja välillä se iskee kovasti kipinää.. Vastakohdat täydentää toisiaan ja ollaan me jo 10 vuotta oltu yhdessä, mut silti aina välillä se erilaisuus tuntuu mahdottomalta. Haluan toki olla hänen kanssaan, mut jännä et tää pohdinta heräs nyt tän vauvakuumeen aikana...

No tällasia pohdintoja nyt.

Hyvää päivää kaikille, sateesta huolimatta!

Vierailija
46/90 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hiljaista pinossa.

Mikäs on Tapirin tilanne? Entä Roma, onko uutta remontin keskellä?

Tänne ei mitään uutta. Toivon kovasti ettei menkat älä tällä viikolla. Sit vois ehkä olla jo toivoa. Käyn kyllä kertomassa kun täti taas perjantaina tulee.

Tulipas taas omaa napaa, sori!

Vierailija
47/90 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiru:ehkä ei menkat tulekkaan tässä kuussa.

Taide: Ettei olisi vai 10-vuoden parisuhdekriisi. Itse sen kokeneena,se on ohimenevää :) Kannattaa puhua tuntemuksista sen oman ukkokullan kanssa,niin auttaa jo paljon. Voimia sinne.

ON:hmmm,hmmm,hmmm, Mun alavatsassa supistelee.

Voipi olla kp 20 tai 21 nyt. Muutenkin on jomottanut oudosti lonkkia ja ne on nuljahdellut. Outoa. Hmmm,hmmm nyt pitäisi vielä odotella niitä menkkoja. Tuleekohan ne kp 28 vai 35 tällä kertaa?

Vierailija
48/90 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina'82............. 5/31-41.....yk4

Taide80............ 11/30.....yk1

Suttu.................. 12/28-30.....yk12

Tiainen84........ 14/34.....yk2

Tatjuska........... 21/26-29.....yk10

Ötökkä2010..... 23/28.....yk2

Roma................ 25/26-29.....yk9

Viiru................... 29/29-31.....yk11

Tapir.................. 34/29-31.....yk17

Vierailija
49/90 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei mitään uutta, vatsaa vähän nippaili tänään päivällä muuten ei mitään oireita puoleen tai toiseen. Lauantaina odotan tädin saapuvan mutta toivon tietysti että jäisi tulematta.

Viiru: paaaaaaljon plussatuulia sinne!! :)

Ja samoja tuulia muillekin tietysti. :)

Vierailija
50/90 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, etten ole päässyt päivittelemään tietoja. Kiertohan on siis taaaaaaaaaas uusi eli kp 10 jo:) mutta siskot, ei hätiä, viime kuussa lapsen loihtimiseen tarvittavia temppuja ja taikoja ei meidän perheessä harrastetu lainkaan! Olemme muuttaneet ja minulla on täysin uusi työ, joka myös vie mennessään. Nyt mieli on aika positiivinen ja voisin yhtyä helposti lauseeseen tulloo jos on tullakseen.

Yritän käydä täällä kuitenkin; Roma ja viiru olette pitkälti kannustaneet jo monen kuukauden ajan. Toivon ja lähetän teille miljoontsiljoonaääretöntä plussapuhallusta. Mä tule kyllä täällä perässä ja vauva on toiveissa kaiken aikaa!!!!!!!!!

Vierailija
51/90 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille!

Olen jo aiemmin lueskellut teidän juttuja ja miettiny, että kirjottaisko itekin, mutta kun meillä ei oo ollu yritys kovin aktiivista, niin en oo viittiny sitten. Tosiaan ei oo käytetty ehkäisyä pariin kuukauteen, mutta ei ajoituskaan oo ollu ihan kohdallaan. Rauhallisesti ollaan aloiteltu, mutta kun ite ei oikeen rauhallisesti osaa ottaa. Varsinkin näin loppukierrosta tuntuu, että tarvii vertaistukea, että on muitakin, joille hermoilla, kuin tuo mies vaan.

Me yritettiin ensimmäistä yli vuoden ja sitte kun oltiin jo kaikki toivo menetetty, tulikin plussa testiin, ja nyt täällä touhuaa jo kolmevuotias villikissa :). Eka kerralla laskettiin kiertopäiviä ja testailtiin ovulaatiot parista kierrosta ja testi näytti sen kierron puolenvälin tienoille, mutta ei tullut tulosta, vaikka käytettiin tilaisuudet hyväksi. Ja sitten, kun viimein onnisti, ei makuukamarissa toimintaa kierron puolivälissä, vaan ennen sitä ja jälkeen sen. Mutta niin vain ihme tapahtui. Ja sitä toista ihmettä nyt varovasti toivotaan. Ei oikein uskalla heittäytyä kunnolla kuumeilemaan, kun on ne aikaisemmat pettymykset vielä mielessä. Mutta aina ne ajatukset vaan hiipii mieleen, että jos nyt...

Laitoin aloituskuukaudeksi nyt tämän kuun, kun oli aika lähellä kierron puoliväliä toiminta tällä kertaa. Mutta semmosia PMS- oireita alkaa jo tuntua, että viikon päästä on menkat odotettavissa, plääh!

Horsmankukka kp 18/26

Esittely:

Nimimerkki: horsmankukka

Iät: minä 35, mies 33

Esikoinen: tyttö 07/07

Yritys aloitettu: 08/10

Vierailija
52/90 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa joukkoon horsmankukka! Mäkin olen alkanut itselläni huomata niitä pms-oireita, olen siis kiukkuinen kuin ampiainen. En ole aiemmin kiinnittänyt siihen huomiota, mutta muutamana viime kiertona olen sen bongannut. Tosin en tällä viikolla, mutta poikkeushan vahvistaa säännön:)

Tapirille tsempitykset uuteen kiertoon!

Ja Roma, sulle pidän erityisesti peukkuja, että plussan saat. Mä lupaan testata maanantaina, jos niin pitkälle päästään.

Oikein hyvää loppuviikkoa kaikille!

Vierailija
53/90 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Horsmankukka mukaan

Viiru:Jaksuja sinne amppari kauteen.

Romall e ja Tapir:lle pidellään peukkuja

ON:mulla on hirvee himo pähkinöihin, hmmm. Onkohan tää nyt taas näitä muka oireita?Nipistelee ja supisteelee kohdussa edelleen.Nyt vaan pitää itseä rahoitella...Jonkun pitää nyt laittaa mut aisoihin etten luule liikoja.

Iloista viikkoa kaikille.

Vierailija
54/90 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina'82............... 7/31-41.....yk4

Tapir.................... 12/29-31.....yk18

Taide80.............. 13/30.....yk1

Suttu.................... 14/28-30.....yk12

Tiainen84........... 16/34.....yk2

Horsmankukka.. 20/26.....yk1

Tatjuska.............. 23/26-29.....yk10

Ötökkä2010........ 25/28.....yk2

Roma................... 27/26-29.....yk9

Viiru...................... 31/29-31.....yk11

Vierailija
55/90 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavsti sun plussa tois kunnoon plussa-aallon tänne.

Horsmankukalle tervetuloa mukaan ja tapirille pahoittelut tädistä. Toivottavasti piinailijoille plussa pärähtää!

ON: PMS oireet täälläkin jyllää siihen malliin et veikkaan tädin saapuvan tiistaina. Näin viimeyönä unta, että mulla oli laskettuaika 22.6. Vuodesta ei mainintaa ;) Oli ihan makko laskea, et olisko mun kierroilla edes mahdollista ja arvatkaapas mitä jos kierrot pysyy lyhyinä, niin olis jopa mahdollista...hehe, toivottavasti oli enneuni :) tätä tämä pitkä yrittäminen teettää ;)

aurinkoista loppukesää!

Vierailija
56/90 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapir: kiva kuulla sinusta! :) Kiva juttu kun on noin paljon kaikkea uutta kivaa kuvioissa, jospa kävisikin niin että nyt tärppää kun on kaikkea muuta mielessä. Paljon plussatuulia sinne päin!

horsmankukka: tervetuloa! :) Meillä tehtiin myös esikoista yli vuosi kunnes tärppäsi. Eikä meillä tämän pikkukakkosen teko ole ollut sen nopeampaa.. Mutta toivottavasti teillä tärppää pian! :)

viiru: toivottavasti siellä ei ole tätiä näkynyt. Täällä on peukut pystyssä että nyt se plussa sulle tulee! :)

ON: huomiseksi tätiä odotellaan. Rinnat on kipeät ja vatsaa nippailee oikealta mutta eivät nuo oireet ennenkään ole merkinneet muuta kuin tädin tuloa.

Vierailija
57/90 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa Tatjuska ja Roma tehdään diili että plussataan kaikki! Täällä ei tätiä ole näkynyt, onneksi. Mutta aloin miettiä, et jos mun kierto oliskin 2 pvää vähempi kun listalla, kun ekat 2 päivää oli outoja. Ei auta kun odotella...

Vierailija
58/90 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roma:toivotaan että tällä kertaa olis plussaa tulossa :)

Viiru:Juu sovitaanko että odoteaan yli sen päivän kun pitäis alkaa.Mulla on vissiin myös 2 päivää vähemmän kun listalla kun munkin 2 ekaa päivää oli outoja.

Tehdään Viirun ehdottaman diili mutta niin,että kaikki plussaa yhtä aikaa:)

ON:edelleen nipistelee kohdussa,mietin jo että onkohan mulla joku tulehdus? Mietin ensin hiivasienitulehdusta,mutta kun ei ole valkovuotoa normaalia enemmän. Sitten mietin emätintulehdusta,mutta kun ei ole mitään oireita? Mulla ei ole mitään tuntemuksia että tätsykkä olis tulossa. Ajattelin testailla vasta tämän kuun 30 päivä ellei menkat ole alkanut.

Sellaista tänään viikonloppuja kaikille :)

Vierailija
59/90 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pitää paikkaansa sinun uni,pidän peukkuja

Vierailija
60/90 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia kaikille tervetulotoivotuksista :).

Romalla ja Viirulla alkaa olla jännät paikat! Toivotaan teille plussaa, ja kaikille muillekin.

Itellä on taas se vaihe menossa, että tarkkailee kaikenlaisia merkkejä tai niiden poissaoloa. Mulla kun on PMS-oireet samanlaisia, kuin oli eka raskaudessa ihan ensimmäiset oireet: alamahakipuja, kipeät rinnat, ällöttävää oloa. Ennen menkkoja alkavat yleensä melko aikaisin, mutta muistelisin, että raskaudessa aika myöhään. Nyt on aika vähäiset oireet, että on tässä miettimistä, kumpaa voisi olla. Testiä ei kyllä kannata tehä yli viikkoon, kun kierto on mulla joskus vähän pitempi ku 26 päivää.

Ja eilen vielä alkoi ihme kutina joka puolella. Kutisee ja pistelee, mutta ihottumaa ei näy. Ja mulla oli samanlaista silloin, kun odotin tyttöä. Alkoi kyllä vasta sen jälkeen kun raskaus oli jo tiedossa. Voihan tämä olla allerginen reaktiokin, mutta en kyllä keksi, mistä oisin sen voinu saada.

-Horsma kp 20/26