PIKKU2 ELOKUU
Kommentit (90)
Tiina'82............... 8/31-41.....yk4
Tapir.................... 13/29-31.....yk18
Taide80.............. 14/30.....yk1
Suttu.................... 15/28-30.....yk12
Tiainen84........... 17/34.....yk2
Horsmankukka.. 21/26.....yk1
Tatjuska.............. 24/26-29.....yk10
Ötökkä2010........ 26/28.....yk2
Roma................... 28/26-29.....yk9
Viiru...................... 32/29-31.....yk11
Viiru: juu, mulle sopii kyllä että plussataan kaikki! :D
Vaan taitaapa jäädä mulla taas tässäkin kierrossa haaveeksi, vatsaa nippailee kovasti ja täti kolkuttaa jo ovella... prrrkle kun tämä ei ota onnistuakseen!!!!
Moikka vaan kaikille tasapuolisesti ja tervetuloa Horsmankukka!
Viiru ja Roma, toivon koko sydämestäni että te plussaisitte nyt! Niin kauan olette saaneet jo odottaa!
ON: Olin tänään juhlissa, jossa oli kaksi neljä viikkoista vauvaa!!! Voi kun ne oli niin pieniä ja syliteltäviä!! Ihania.
Mä en tiedä tuntemuksistani...enlä tiedä onko mun kierto ollenkaan oikeassa. Kun ne "menkat" kesti kaks päivää ja oli tosi niukat, niiden minipillereiden lopettamisen jälkeen. Lasken kierron kuitenkin siitä, se olenko lähelläkään oikeaa ei ole varmaa. Vatsassa on paineen tunnetta, mutta ei muuta. Eli oisko ovis?
Kovasti on kakkosta laitettu alulle, mutta en tiedä tuottaako mitään tulosta;)
Tsemppiä ja plussia kaikille!
Tiina'82............... 9/31-41.....yk4
Tapir.................... 14/29-31.....yk18
Taide80.............. 15/30.....yk1
Suttu.................... 16/28-30.....yk12
Tiainen84........... 18/34.....yk2
Horsmankukka.. 22/26.....yk1
Tatjuska.............. 25/26-29.....yk10
Ötökkä2010........ 27/28.....yk2
Roma................... 29/26-29.....yk9
Viiru...................... 33/29-31.....yk11
Minäkin toivon kaikille oikein plussa tuulia:)
Taide:mä olen kans ihan heikkona vauvoihin. Mä en voi olla ottamatta syliin jos on vain mahdollisuus.Toivotaan että "työstäminen" on tuottanut tuloksen :)
ON:mulla valuu tisuista maitoa!!!Herranjumala. Mitä tämä on? KP 24 tai jotain. Onko tämä nyt sitä? Mun mielestä mulla tuli maitoa vähäsen esikoisen odotuksen aina mutta ei näin paljon. KÄÄK
ötökkä: jospa olisi sitä itseään. testaamalla se selviää... Kokemusta ei itsellä ole asiasta lainkaan.
ON:tänään kp2 ja yks ties mitä. Nyt aion sen lekurin varata.
Roma: mites siellä, onko täti pysynyt poissa? Kertaapas mulle tyhmälle vielä mitä sen sun käyttämä lääke oikein tekee? Pidentääkö se kiertoa vai aikaistaako ovista? Koska ilmiselvästi mulla on sama ongelma kun sulla. Onkohan sillä väliä missä kohtaa kiertoa sinne lekuriin menen? Itse mietiskelin, että varmaan se 2vkoa ennen menkkoja olis hyvä, koska silloin sen oviksen kuuluisi olla ja sitähän se ei siis ole. Sori kun kyselen tyhmiä mutta alkaa jo tympiä kun vanhan kroppa ei enää toimi kuten ennen.
Oikein paljon toivottelen plussapuhureita kaikille!!
Onkos Ötökän tilanne jo selvinnyt? Tuliko plussa?
Mites muut piinailijat Roma, Horsmankukka ja Tatjuska? Voi kun joku teistä edes olis plussannut!
Taitaa mennä nyt yksinpuheluksi mulla tää palstailu. Eilen oltiin pojan ja koirien kanssa sienimetsässä ja kivaa oli. Sieniäkin saatiin.
Tässä vaiheessa kiertoa on aina hetki aikaa miettiä "strategiaa". Ovistikkujen ostoon siis mars ja se lekuriaika pitää vielä varata sinne puoleen väliin. Odottelen kuitenkin ensin viime viikolla otetun papatuloksen ennen kuin menen sinne. Ainoa asia mikä mietityttää on toi ikä, kun aika vaan menee eteenpäin ja meitsi vanhenee koko ajan (varmaan tuli uutisena joo). Olen jopa miettinyt että jos koskaan saa sitä kakkosta, että vois sitten tehdä kolmosen heti perään. Kuten huomaatte niin lapsia vaan "tehdään".....isäntä tosin ei tule ikinä suostumaan. Mutta jospa kuitenkin nyt haaveilisin ensin vaan siitä kakkosesta. Onko teillä tällaisia pölhöjä ajatuksia lainkaan vai olenko ainoa?
Ötökkä: Voi, toivottavasti on sitä, siis raskautta :).
Mun ei vielä kannata testailla, ens viikon alussa näkyis aika varmasti, jos ei oo sitä ennen tätiä näkyny. Nyt kyllä tuntuu siltä, että varmasti näkyy lähipäivinä, semmoset oireet on.
Tämmönen lyhyt vaan nyt, kun pitää lähtä kahtomaan, ettei ruoka pala ;).
Kiitos Horsmankukka ja Viiru :) toivonkoavasti että olisi.
Viiru:en ole vielä tehnyt kun taitaa olla KP 26 menossa,ja jos on tulossa taas kierto 35 päivää niin ei näy varmaan vielä. Voitte varmaan kuvitella onko vaikee olla tekemättä testiä.
Viirulle vielä että en tiedä katsoitko sitä dokkaria siitä naisten hedelmällisyydestä? En halua loukata vaan tsempata,joten älä ymmärrä väärin :) Naisen hedelmällisyys laskee dramaattisesti kun alkaa 35v lähentyä. Jo kolmekymmentä vuotiallakin on keskimääräinen raskautumisaika 7kk. Joten nou hätä,ehkä se tärppää lääkärin avulla. Itse panikoin myös ikääni,kun hmm kolmekymppiä kolkuttaa ovea :(
ON:juu en ole tehnyt testiä vielä,hyvä minä *tuulettaa* aika hyvin olen saanut itseni pidettyä kurissa. Kovasti kohdussa on pitkän aikaa supistellut ja vihlaisuja tullut,mutta jos vain onkin sekin harhaa.Hmmm olen tullut niin skeptiseksi kun luulin viime kierrossa olevani raskaana ja NOUP ei raskautta,vaikka kaikki oireet muka oli.Nyt vain koitan saada pidettyä raskaustestit kaapissa,onneksi on niitä halppistestäjä 2kpl 2,99e. Tosin voi testata vasta saman päivä kun pitäisi alkaa.
Tai tainnutkaan olla lyhkäinen? :)
Roma.................. 3/26-29.....yk10
Viiru...................... 4/29-31.....yk12
Tiina'82............... 12/31-41.....yk4
Tapir.................... 17/29-31.....yk18
Taide80.............. 18/30.....yk1
Suttu.................... 19/28-30.....yk12
Tiainen84........... 21/34.....yk2
Horsmankukka.. 25/26.....yk1
Tatjuska.............. 28/26-29.....yk10
Ötökkä2010........ 30/28.....yk2
Kuten kp-listasta näkyy, ei ollut onni myötä viime kierrossa.. Täti tuli ja mieli oli jälleen pari päivää mustana. Soittoaika on gynekologille ensi maanantaiksi varattu, tropit se on otettava taas kehiin.
Viiru: isot pahoittelut ja sympatiahalit sinulle tädin saapumisesta. Niistä Lugeista. Eli sain ne juuri tähän liian lyhyeen luteaaliveiheeseen, mulla auttoi niin että kun mun luomuluteaali on sen 9 päivää, niin lugejen kanssa oli 12-14 päivää. Samalla tietysti kierto piteni myös. Lugejen pitäisi auttaa myös alkion kiinnittymiseen jotenkin. Mulla oli ohjeena laittaa 3. päivänä ovisplussasta 10 päivän ajan yksi kapseli iltaisin ja jos olisi tärpännyt, niin rv 6 asti olisin niitä käyttänyt.
Ehkä mulla pitäisi annostusta nostaa, täytyy tuon lääkärin kanssa ensi maanantaina jutella asiasta.
Ja iästä vielä. Mähän täytän 39 v. tämän vuoden marraskuussa joten vitsit alkaa olla tässä vähissä. Toinen ajan kanssa kilpajuoksu on se, että olin toivonut ettei tarvitsisi mennä töihin raskauksien välissä eli toinen lapsi syntyisi ennen kuin esikoinen täyttää 3 v. Tuo tarkoittaa sitä, että toisen lapsen pitäisi saada alkunsa ennen ensi helmikuun loppua.
Että kiirettä tässä pitää....
Plussatuulia kaikille!!!
Ihan pahalta tuntuu Roman ja viirun ja muiden puolesta!
ON:Mulla tuli tänään sellainen tunne että olen raskaana. Tulin kotiin ja tein testin. Läjähti ruutuu kaksi viivaa heti!!!!ja oli sellainen testi vielä että saman päivä pitäisi testata kun pitäisi alkaa joten ei vielä.
Nyt toivon että tyyppi pysyy mukana :)
RV4 La 5.5.2011
Paljon onnea Ötökälle! Hienoja uutisia sinulta! Romalle ja Viirulle isot pahoittelut tädistä :(. Toivottavasti tässä uudessa kierrossa tärppää kummallakin.
Ite oon taas siinä vaiheessa, että tarkkailen kaikkia tuntemuksia ja nyt sitten tuntuu siltä, että tärpännyt olis täälläkin. Ällötys on välillä ihan kunnollista pahoinvointia (ei oksetusta onneksi) eikä pientä kuvotusta. Rinnat vaan kipeämmät, normaalisti tässä vaiheessa kiertoa tuo oire on jo menny ohi. Mahassa tuntuu kipua ja "venymistä". Kaikenlaista joo, mutta tuntuuhan ne varmasti raskausoireilta, kun sitä niin haluaa... Melkosta piinaa kyllä...
kiitos!
Tee mulle seuraa toukokuisiin :)
Kaikki muutkin tulkaa mukaan,toivon että moni plussais mun seuraksi :)
Roma:olen tosi pahoillani, että täti tuli sinnekin. Mä jotenkin sen arvasin, kun ei susta kuulunut mitään:( Nyt odotan sen tuloksen ja sit varaan heti sen jälkeen lekurin. Josko mäkin saisin niitä samoja troppeja tai edes jotain apua. Mälsää kun ei luonto hoida hommiaan.
Kukas muu piinaili? Horsmankukan oireet kuulostais siltä itseltään, joten toivotaan parasta. Tatjuska taisi olla kanssa, mites siellä?
Niinpä sitten alkoi menkat kuitenkin, vaikka vähän aikaa olin jo ihan varma, ettei ala. Toivottavasti moni muu tekee Ötökälle seuraa toukokuisiin, kun minä en sinne päässyt.
Niin paljon ollu kaikkea härdelliä nyt etten oo ehtiny tulla kirjottelemaan. Meijän "vauva" alotti päiväkodissa ja itellä alko työt ja opiskelu..
Ötökälle paljon paljon onnea plussasta!! Me muut tullaan sitte perästä, jos ei heti niin hetken päästä..:)
Viiru, Roma ja horsmankukka: pahoittelut sinne..ei auta kun jaksaa vaan jatkaa yrittämistä, toivottavasti lääkekuurit tuo apua yritykseen!
Laskujen mukaan täällä olis just ovis ollu tai parasta-aikaa, saa nähdä tuottaako tulosta.. Ei oo minkäänlaisia oviskipuja kyllä ollu kun normaalisti selkää repii viikon ja maha kipee! Outoa.. ellei sitte kierto taas veny ja ovis vasta tuloillaan..tiedä nyt näistä..
Pahoittelut tädin kohdanneille! Sama tyyppi kyllä täälläkin kylässä, kp2. Meikä varaa kans kyllä nyt ajan lekuriin kun ei tästä näytä mitään luomusti tulevan.
Joo, mä ajattelin kanssa kun hoitovapaalta töihin menen et oon vaan hetken ja teen lyhennttyä päivää. Sovin töissä et aloitan kokopäivätyöt kun muksu täyttää 3v. Ajattelin et, ei toi päivä onneks tule kun siihen mennessähän olen jo uudestaan äitiyslomalla...Joopa joo, muksu on nyt sen 3v....
Viiru: toi sun pohdinta tokasta ja kolmannesta lapsesta kuulostaa niin tutulta. Mä kans haaveilin aluks et tehdään nyt ne kaks lasta ja se kolmas ehkä sit myöhemmin. Mies ei meilläkään varmasti ikinä lämpene tuolle kolmannelle lapselle, mut mä oon aina haaveillut kolmesta lapsesta...Hullua kun tän toisen tekeminen on näin takkuista :)
Syksyisiä plussatuulia kaikille! Palailen sit kertomaan viimeistään kun olen lääkärissä käynyt, et mikä on tuomio. Nyt meikä painuu maalaamaan seiniä...
täälä tulee varmaan vähän aikaa vielä hegailtua.
Viirun mietteettoisesta ja kolmannesta on siinä mielessä tuttua. Minä vaan kuvittelen että 2 ja 3 tulee kerralla ;)
Ötökkä
täältäkin, taas. Siis mähän en roiku täällä enhän...
En olekaan listaa katsonut niin tarkkaan, meitähän on useampi yhtä aikaa testailemassa. Hienoa!
Meillä on käyty tänään mattopyykillä ja puuliiteri on maalattu ja sienestämässä käyty. Mitähän keksis loppupäivälle?