PIKKU2 ELOKUU
Kommentit (90)
Moikka kaikille,kova ukkonen on ollut huh huh. Mutta onneksi pidän ukonilmasta.
Tervetuloa takaisin Taide.
ON:plääh, mä sitten tein sen raskaustestin,kun tämä väsymys ja huono olo ei kohennu. NO NEGA tietysti. On se kumma kun ei saa terotettua tuonne aivolohkoon,että 4 negaa riittää,pitää se viideskin saada. Olin tietysti itse pettynyt.
Minulla on vaihtelevat tunteen nyt asian suhteen. Uuden vauvan kaipuu on noussut uskomattomiin svääreihin, kaikki jotka ovat raskaana niin saa jakamattomasti meidän huomion kaupoissa. Pikkuiset kääröt jotka kulkevat kärryissä saa katseen. Lapsemmekin silittelee äidin masua ja toivoo kovasti kaveria. Hänelle emme ole kertoneet mitään,ja hän ei ole edes kuullut mitään aikeista. Hän varmasti aistii jotain.
Epäilen että ovis nro1 oli eilen, edellisenä iltana onneksi peitto heilui. (mies ei mennytkään reissuun), nyt odotan ovista nro 2 saapuvaksi. Pitäisi olla keskiviikkona. Nyt päätin että en tee raskaustestiä ennen kuin kp:lla 35 jos ei menkkoja kuulu.Aion hakea taas raskaustesteja 2kpl/2,99e. Pitänee varmaan ostaa kerralla 2 pakettia jos ne loppuu.
Oikein aurinkoista ja plussarikasta viikkoa kaikille :)
Ötökkä: mä niiiin tiedän ton tunteen, välillä meinaa niistä vatsoista ja vauvoista tulla kyyneleet silmiin. Meinasin muuten ostaa samoja testejä =)
Kukas kyseli siitä äitiydestä, että kuka on välillä sellainen äiti jollainen ei haluaisi olla. Täällä yksi, tunnustan. Onneksi ne tilanteet on harvassa.
Roma:ovista odotellessa täälläkin. Mieliala laskee samaa tahtia kun oviksen tulo pitenee. Mälsää..
Onkos kaikki selvinneet myrskyistä ok? Meillä oli eilen tosi hurja ilma, mutta silti sähköt ei katkenneet, ihme kyllä.
Täällä on porukka lisääntynyt, tervetuloa kaikki uudet ;)
ON: KP 3 mennään. Niin kuin arvelin. Pettymyksiä ei ole kerinnyt potemaan kun perjantaina polttarit ja la-su koiran kanssa näyttelyssä hikoilemassa. Ja menestys oli hurja. Joten nyt ei ahista lainkaan.
Tällä viikolla sanomme tahdon joten olen poissa varmaan vähän aikaa ;)
Mutta kaikille plussatuulia ja stemppiä...
Suttu: sylin täydeltä onnea tahtomisesta!! Oliko hyvät polttarit? Ja onnittelut myös koiran menestyksestä!
Suttu: Paljon onnea!!
Roma: Kiitos listalle lisäämisestä, uskon että oikein mennään vaikkakin aika niukka täti on kylässä;) Luulisin et se kierto on sen 30 pv. kuten ennen...?
Suttu.................. 4/28-30.....yk12
Taide80............ 3/30.....yk1
Tiainen84......... 6/34.....yk2
Tatjuska........... 13/26-29.....yk10
Ötökkä2010..... 15/28.....yk2
Roma................ 17/26-29.....yk9
Viiru................... 21/29-31.....yk11
Tapir.................. 26/29-31.....yk17
Tiina'82............. 29/41.....yk3
Ope81............... 33/28-33.....yk4
Mulla ei ole kunnon kuukautisia ole ollut yli kahteen vuoteen, joten en ole varma onko ne edelleen yhtä säännölliset kuin ennen. Normaalisti ne tulivat aina 28 päivän välein ja kestivät 5 päivää. (teitä varmaan kiinnostaa yksityiskohtainen selvitys mun kierrosta.)
Nyt mulla on mahan nipistelyä ja muita menkkoihin viittaavia tuntemuksia, mutta pillereitten jättämisestä ei vielä ole edes kuukautta, joten näinkö äkkiä se hormoonitoiminta vakautuu.
Muuta ilmoitettavaa ei justiinsa ole. En edes ajattele olevani raskaana, joten odotan niitä menkkoja.
Mutta plussatuulia kaikille!
-Kaisa_kissa
Taide80............ 4/30.....yk1
Suttu.................. 5/28-30.....yk12
Tiainen84......... 7/34.....yk2
Tatjuska........... 14/26-29.....yk10
Ötökkä2010..... 16/28.....yk2
Roma................ 18/26-29.....yk9
Viiru................... 22/29-31.....yk11
Tapir.................. 27/29-31.....yk17
Tiina'82............. 30/41.....yk3
Ope81............... 34/28-33.....yk4
Suttu: paljon onnea jo etukäteen häiden johdosta. :)
ON: tänään ovulaatio, joka hyödynnettiin. Nyt sitten jännätään. Tosin en ole saanut soitettua lääkärille joten ilman Lugeja mennään. En siis kovin optimistinen ole, mitä todennäköisimmin luteaalivaihe on taas liian lyhyt. Mutta elätellään nyt pientä toivoa, kuitenkin. :)
Roma: samoissa mennään, plussa näytti eilen täälläkin ovistesti ja hyodynnetty on. Mutta luteaali mullakin liian lyhyt..
Taide80............ 5/30.....yk1
Suttu.................. 6/28-30.....yk12
Tiainen84......... 8/34.....yk2
Tatjuska........... 15/26-29.....yk10
Ötökkä2010..... 17/28.....yk2
Roma................ 19/26-29.....yk9
Viiru................... 23/29-31.....yk11
Tapir.................. 28/29-31.....yk17
Tiina'82............. 31/41.....yk3
Ope81............... 35/28-33.....yk4
Viiru: nyt voidaan jännittää yhdessä!! Ja toivottavasti saadaan molemmat plussat. :)
Lomat lusittu, joten eiköhän nyt utle taas täälläkin enemmän roikuttua :)
Suttu: Paljon onnea rouviintumisesta!
Kaisa Kissalle tervetuloa joukkoon.
ON: bongasin just ovis-plussan eli illalla on sit luvassa peittojen heiluttelua. Jospa nyt jotain tapahtuiskin...
Plussatuulia kaikille!
vaikka meillä on pieni pino niin aina on joku jonka kanssa jännätä yhdessä. Kivaa! Sehän tarkoittaa että la olis myös sama (siis oviksen mukaan). Mullakin näytti vielä eilen plussaa mutta jäi käyttämättä-harmi vaan. Nyt vaan kimpassa plussaamaan ja peukut pystyyn.
Tänne ei muuta uutta, työt on alkaneet ja arki sen myötä. Mälsää.
menkkoja ei ole kuulunut ja muutamana päivänä olen nyt testaillut: hiljalleen vahvistuva toinen viivahan se siellä testissä näyttäisi olevan! :) Jotenkin vaan en vielä oikein ole käsittänyt/sisäistänyt tätä plussaa, joten siksi varovaisena asiaa täälläkin tuulettelen. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja masuasukki pysyy matkassa mukana!
Kovasti plussatuulia kaikille! Toivottavasti seuraatte pian kaikki meikäläistä tuonne odotus-puolelle! :)
On vähän kiireitä pidellyt niin en ole palstaillut.
Suttu:onnea
Ope:kyllä voit uskoa,ihanaa :) Onnea
ON:juu on vähän mieli maassa,tiedän etten tule todennäköisesti plussaamaan tässä kuussa! Ovis oli ilmeisesti silloin tasan kp 10 ja toinen oli kp:lla 15 eikä ollut jälkimmäisen aikaa aktiviteettia. Kaksi päivää ennen tosin,mutta mahdollisuudet on minimaaliset. HUOH. Tympii
Taas ajattelen että ensi kuussa sitten,mutta ensi kuuhun kun on aikaa vielä monta viikkoa. Pitää varmaan ensi kierto mennä ilman tekemistä,josko se auttaisi.
Taide80............ 8/30.....yk1
Suttu.................. 9/28-30.....yk12
Tiainen84......... 11/34.....yk2
Tatjuska........... 18/26-29.....yk10
Ötökkä2010..... 20/28.....yk2
Roma................ 22/26-29.....yk9
Viiru................... 26/29-31.....yk11
Tapir.................. 31/29-31.....yk17
Tiina'82............. 34/41.....yk3
Ope81............... 38/28-33.....yk4.....plussa 15.08.
Ope: paljon onnea plussasta! :D
Näitä plussia onkin nyt meidän pinoon tipahdellut hyvin harvakseltaan. Toivottavasti saataisiin sellainen joukkoplussaus pian aikaiseksi, jollainen oli tuossa keväällä täällä.
ON: ei uutta, dpo kai 4, jos oikein olen laskenut. Meillä on remontti kotona menossa ja olen niin työn touhussa koko ajan etten ole ehtinyt edes piinailemaan! :)
Paljon plussatuulia kaikille!
Suttu: paljon onnea!!
Ope: paljon onnea plussasta! Ihanaa!
Roma: tsemppiä remonttiin, toisaalta hyvä, että saa muuta ajateltavaa. Toivottavasti tärppää!
ON: eli menkat alko tossa lauantaina, sitä ennen testissä näkyi haalee viiva (ei saa testata ennen menkkojen alkua!! Mutta kun ei oikein tienny, miten ne lähtee imetyksen jälkeen). Kierto oli siis 31 pvää. Mä vaan ihmettelen, kun noi menkat on niukat, tänä aamuna testasin ja ei testiin ainaskaan viivaa tullu. Oliski ihanaa, että synnytyksen jälkeen olis säännöllinen kierto ja niukat menkat! Mulla on clomisatsi vielä kaapis, ja se vanhenee ens vuonna..
Plussatuulia kaikille!
Mä olen NIIN kyllästynyt tähän loputtomaan helteeseen! Oikein odotan jo syksyä. :)
Kaisa_kissa: tervetuloa!
Taide: laitoin sut takaisin tuolle kp-listalle jo. Ilmoittele mikäli tänään ei ollutkaan kp1. :)
ON: tänään kp 15 eikä ovista mailla ei halmeilla. Limoja on tullut jo monta päivää mutta ovistestit näyttää sinnikkäästi negaa. Että odotellaan, odotellaan.
Plussatuulia kaikille!