Onko kuppikoko 85 E valtavan kokoinen vai vain iso?
mielipiteitä näinkin naurettavaan kysymykseen =)
Kommentit (65)
mut pakko ostaa F rintsikat kun ei löydy normi kaupasta isompia ja rintaliivikapassa maksaa hunajaa näin opiskelijalle. Yritän olla kyykistelemättä ja hyppimättä....
Ja itse asiassa se tuntuu aika pieneltä - verrattuna siis muuhun kroppaan, jossa on tavaraa sitten senkin edestä. Hoikkana minulla oli 75B eli luontaisesti olen aika pienirintainen ja ylimääräinen varustus on tullut vain ja ainoastaan lihomisen myötä. Samassa suhteessa kuitenkin on tullut muuallekin kroppaan tavaraa, joten rinnat näyttävät tavallaan minun ylläni edelleen yhtä pieniltä suhteessa kuin se B-kuppi näytti hoikemmassa varressa.
on naiselle aika paljon.Siinä pitää olla jo iso kerros läskiä.
Mä olen itse 165cm ja yli 80kg ja liivin ympärys 80 ja olen lihava joten mua isommalla ympäryksellä on oltava aikamoinen punkero.
Kuuleppas se ihan riippuu siitäkin minkämallinen vartalo on ja onko miten isot ja leveät luut :) Mullakin on 85E kuppikoko tällähetkellä ja olen sinua laihempi ja vaikka tästä laihtuisinkin vielä niin en kyllä hirveesti kapenis tosta kohdasta :)
ja on aika isot mutta ei "valtavat".
Itsellä 85E/80F riippuen liivimallista. Rinnat ovat isot mutta 85 ympärysmittana on normaali, sama mitta mulla jo yli 20 vuotta, kiloja on tullut vuosien varrella mutta muualle kuin rintakehään (lukuunottamatta siis rintoja)ja kuppikoko kasvanut.Valtavina pitäisin rintojani silloin jos liivit löytyisivät vain erikoisliikkeistä.
t. a-aa, ympärysmitta noin 80 ilman läskiä, korkea rintakehäinen luikku.
Olen viimeiselläni raskaana ja koko ennen raskautta oli 70dd. Olen aika pitkä ja hoikka, ja raskauden aikanakin lihonut "vain" 14kg eli ei tuohon kokoon välttämättä tarvita ylipainoa. Ympärysmittani on kasvanut varmasti senkin takia, että vauva vie tilaa.
On ne isot, mutta ei nyt mitenkään valtavat. Omasta mielestäni. Ainahan näiden kanssa on tietysti pitänyt elää, että kai niihin on vain niin tottunut.
oletko ylipainoinen? Jos olet, niin kuinka paljon ylipainoinen?
ap
Mutta että ei ne nyt niin mahtavan kokoiset ole ;)
LUMINGERIE-nettiliike.Suomalainen loistava liivimyynti,upeat mallit,isot kupit,hinnat tosi edulliset
Mulle on ohjeistettu myyjän toimesta näin:
Valitaan se ympärymitta, joka istuu napakasti päällä, kun rintsikat on kiinni ekassa hakasessa. Sitten otetaan se kuppikoko, johon rinnat sopii, ilman, että pursuavat ulos kupeista.
Itse olen tällä tekniikalla ostanut itselleni rintsikoita ja täytyypä todeta, että koon 80C poveni ei todellakaan istu 85B rintsikoihin, koska ympärymitta on 5 cm liian iso.
Kannaattaa oikeasti mitata rinnanympärys ja käydä sovittelemassa, siinä saattaa yllättyä positiivisesti:)
Minulla on 85 ja olen kilpauimari, jolla lihaksikas yläkroppa
mutta yhdistettynä 85:een se on ämpäri
on niin suuri, että kai ne tissitkin pitää olla jonkun kokoiset.
Niinpä, itselläni on ympärys 70, enkä todellakaan ole mikään hoikka. Eli 85 ympäryksellä on kropassa aika paljon muutakin kun tissiä...
Mutta ap, toki voit olla ylpeä isoista tisseistäsi, se taisi olla se perimmäinen kysymys :)
[quote author="Vierailija" time="19.08.2012 klo 12:36"]
mutta yhdistettynä 85:een se on ämpäri
on niin suuri, että kai ne tissitkin pitää olla jonkun kokoiset.
Niinpä, itselläni on ympärys 70, enkä todellakaan ole mikään hoikka. Eli 85 ympäryksellä on kropassa aika paljon muutakin kun tissiä...
Mutta ap, toki voit olla ylpeä isoista tisseistäsi, se taisi olla se perimmäinen kysymys :)
Niin ja voisit laihduttaa vähän, niin että menee 80 liivit.
Ja jos nyt sanot että ylipainoa ei ole niin sitten sulla on väärän kokoiset liivit. Kokeilepa liiviliikkeessa 80 F kokoa.
No luulin että on ja luulin että itselläni on oikeasti d-kuppi mutta kun kerrankin asiantuntija sovitti minulle liivejä antoi hän koon 75-G. ja totesi että olet koko elämäsi kulkenut liian pienissä rintaliiveissä. Nyt on tukevat liivit jotka eivät purista ja kiristä ja hankaa eikä hölsky :)
Ja ei, nämä eivät ole Pamela Anderssonit vaan paljon pienemmät :)
[quote author="Vierailija" time="31.07.2010 klo 20:47"]
mielipiteitä näinkin naurettavaan kysymykseen =)
[/quote]
riippuu ihan sitä minkä kokoinen nainen on muutoin.
eli 160 cm 45 kg naiselle on tooosi isot, mutta 180 cm 90 kg eivät ole
eli kysymykseesi ie ole oikeaa vastausta
itse olen 176 cm ja 78 kg ja juurikin tuota kokoa käytän, ja normi kokoiseksi miellän riipparini :)
Ihmettelen kanssa näitä läskikommentteja. Mulla on tuo koko ja olen normaalipainoinen. Mulla vaan sattuu olemaan leveä rintakehä, ympärysnauhan alla tuntuu selvästi luut, ei läskiä. Ympärysmitta oli sama, kun painoindeksini oli vain karvan päälle 20. Olen 172 cm.
on myös saman kokoiset, mutta eivät näytä isolta, koska olen läskimahainen.