Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kuppikoko 85 E valtavan kokoinen vai vain iso?

Vierailija
31.07.2010 |

mielipiteitä näinkin naurettavaan kysymykseen =)

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoindeksini on 27. Turhan paljon tullut tavaraa tuohon etu/leveyspuoleen, kun olisi voinut sijoittua pituussuuntaan. Mutta näillä mennään ja eletään, itsaria en ole tekemässä.

Vierailija
22/65 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan vastaajan rinnan koosta. Itse olen normaalisti b-kuppi. Imetysaikana minulla oli D-kupit ja ne oli aivan kamalat. Ja ne oli jopa 4 kertaa kun neljä lasta sain:D

Bmi oli jokaisen synnytyksen jälkeen n. 20 paikkeilla, joten minua ahdisti kun ne tissit töpötti siinä edessä tiellä aina siihen asti kun lopetin imetyksen. Nyt olen tyytyväinen taas pieniin tisseihini. Joten itse vastaan ap.n kysymykseen, että pidän tuon kokoisia rintoja todella isona kun en ole itse tottunut sellaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta nää on isohkot tissit, mutta ihan hyvin ollaan tultu toimeen. Muuten olen 174 cm ja noin 60 kg.

Vierailija
24/65 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on naiselle aika paljon.Siinä pitää olla jo iso kerros läskiä.

Mä olen itse 165cm ja yli 80kg ja liivin ympärys 80 ja olen lihava joten mua isommalla ympäryksellä on oltava aikamoinen punkero.

Vierailija
25/65 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perse onkin sitten teinipojan perse eli jotain sairasta huumorintajua luojalla on ollut, kun on näitäkin geenejä jaellut. Rintavarustus on toki nyt raskausmitoissa, mutta silti.

Vierailija
26/65 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 70G eikä ne minusta näytä eikä tunnu isoilta. Mun teinitytöillä on 65E eikä tosiaan ole isot. Tytöt on hoikkia ja koko 34 menee puseroissa oikein hyvin.

Vierailija
27/65 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ympärys 85 rintaliiveissä on naiselle aika paljon.Siinä pitää olla jo iso kerros läskiä.

Mä olen itse 165cm ja yli 80kg ja liivin ympärys 80 ja olen lihava joten mua isommalla ympäryksellä on oltava aikamoinen punkero.

Melkoinen punkero.

Vierailija
28/65 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 80D, en pitäisi valtavina, suurina vaan.

Vierailija
29/65 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on naiselle aika paljon.Siinä pitää olla jo iso kerros läskiä.

eikä ole "isoa kerrosta läskiä"

pituutta löytyy 173 ja isohko rintakehä kyllä löytyy! et se on ihan ruumiinrakenteesta kiinni, tottakai pieniluisella pitää paljon sitä läskiä siinä päällä olla, mut aina se ei näin mene..

ja minulta löytyy myös se e kuppi, ei ole isot tissit kun vertaa muuhun kroppaan, mutta jos tämän kokoiset hinkit pistäisi 160cm kroppaan nii johan sitä koko löytyisi! eli se riippuu ihan kantajan koosta onko isot vai pienet..

Vierailija
30/65 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se ei ole minusta mitenkään iso

Vierailija
31/65 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse 80E:nä sanon että 85E on varmaan iso muttei valtava. Itse en pidä itseäni erityisen isoruntaisena, näytän ihan normaalilta.

Vierailija
32/65 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 80E ja olisi toki kiva ajatella että pystyisin käyttämään kokoa 85D tai 75F tai 70G tai 90C, mutta eihän se käytännössä niin mene. Jokainen noista muista kokonumeroista on minulle väärä. En tiedä miksi rinnakkaisnumeroista aina puhutaan, ehkä se on käytännöllistä rintsikkavalmistajille kun voi leikkiä ettei tarvitse olla oikeasti oikeaa kokoa eri vartalotyypeille.

Kuppikoot menevät suhteellisesti, eli 85E=80F=75G=70H kun taas 70E olisi vain 85B. Tolla tavalla ajateltua 85E alkaa olla iso.

Vierailija
33/65 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu ihmisen koosta missä tissit on kiinni. itse 180 cm, ei näytä kauheilta lolloilta 80f-e

Vierailija
34/65 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein suomalaiset naiset ostavat liian pieniä rintaliivejä. siitä lähdetään että ympärysmitta on tarpeeksi pieni pitämään liivit napakasti paikallaan, sitten tarpeeksi iso kuppi koko johon rinnat mahtuvat ilman läskiryppyjä kainalon pieleen. jos lähtee ottamaan isompaa ympärysmittaa tuki menetetään.

p.s. ennen ostin 85d,dd ja sitten 75e-f oli oikea ja eron kyllä huomaa, liiviliikkeessä se neuvottiin ja huomasin kauhukseni käyttäneeni koko ikäni liian löysiä tissiliivejä mitkä roikkuivat vain olkaimien varassa=kipeät olkapäät aina =)

Vierailija
35/65 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun koko oli 80H. En ihan ymmärrä... Ennen imetyksiä olen ostanut liivejä 80-85 C/D...

Vierailija
36/65 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sulla taitaa olla massaa myös kun ympärysmitta on 85 joten jos sulla ois esim. 75 ympärysmitta niin olisi varmaan ehkä pienemmät hieman. Kuka tietää...

Vierailija
37/65 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppikoot menevät suhteellisesti, eli

85E=80F=75G=70H

kun taas 70E olisi vain 85B.

Tolla tavalla ajateltua 85E alkaa olla iso.

Ei se nyt ihan noin mene. Noissa on periaatteessa samankokoinen kuppi deseissä, mutta ei noi mitenkään ole sama koko. Kuppi on noin erikokoisissa liiveissä aivan erimallinen, ja ympärys on se joka ratkaisee, eli ei sama ihminen voi todellakaan käyttää liivejä 85E ja 70H. Rinnakkaiskoko tarkoittaa sitä, että kun ympärysmitta kasvaa viisi senttiä, kuppikoko pienenee yhdellä. Eli 85E ja 80F ovat rinnakkaiskokoja, mutta silti eivät sama koko. Eivät siis käy samalle ihmiselle, mutta eri mallisissa ja merkkisissä liiveissä kannattaa sovittaa, kumpi on sopivampi.

Se kirjain kertoo siitä suhteellisuudesta, eli siitä, onko rinnat isot. A-kuppi on pieni oli ympärys mikä tahansa, ja F kuppi on suuri, oli ympärys mikä tahansa. Ympärys kertoo siitä, onko hoikka vai paksu.

Vierailija
38/65 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä 85G, joten eipä tunnu valtavalta.. Olisin onnellinen e-kupin rinnosta, sen kokoisia liivejä saa normikaupoista

Vierailija
39/65 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostan "perusliikkeestä", kuten Lindexiltä liivit, ne on kokoa D tai DD, mutta erikoisliikkeessä onkin koko E. Ja luulen tietäväni, mikä on minulle oikea koko enkä osta liian pieniä, mikä on ilmeisen yleistä.

Minulla on hyvin "pyöreänmalliset" rinnat eli aika leveät, mikä varmasti vaikuttaa myös kuppikokoon. On myös ylipainoa,ja kun painoin vähemmän, koko oli yhden kirjaimen verran vähemmän. Suhteellisuus painoon nähden ei ole mielestäni mahdoton, suuret siis ovat, mutta eivät missään navassa sentään roiku eikä ole mitään selkävaivojakaan koskaan ollut.

Vierailija
40/65 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillon ne oli täydelliset

Nyt ujutan utareeni hoohon