Millä nimellä teillä kutsutaan jauhelihan ja makaronin sekoitusta,
sitä perrusmassaa, jossa on vain sotkettu paistettu liha keitetyn makrun sekaan?
Meillä se on JANKKIA.
Ruskistan ensin lihat murusiksi mausteiden kanssa, lisään sitten vettä ja liemikuution ja paistan lihan uudelleen kasaan. Lientä voi jättää jonkin verran, se kostuttaa makaronin.
Saatan heittää sekaan juustoraastetta, sulatejuustoa.
Kommentit (185)
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:05"]makaroonisörsseli
[/quote]
Just olin tulossa sanomaan saman :D
En kutsu miksikään, en oo ikinä tehny tai syöny tollasta. Ja tää nyt ei oo mitään hienostelua tai muiden ruokien haukkumista, en vaan oo.
Ooppaheija, joskus pääkallo.
Hassua jos joku (ei-kasvissyöjä) ei ole koskaan tuota syönyt. On kuitenkin suosituimpia ruokia esim. leireillä tai muissa "massaruokinta"-tilaisuuksissa.
Makaronia ja ruskistettua jauhelihaa.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:15"]
Makaronihöystö
[/quote]
Olen järkyttynyt että tätä ei ole ehdotettu. Meilläpäin kaikki syövät makaronihöystöä.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:13"]
Ooppaheija, joskus pääkallo.
Hassua jos joku (ei-kasvissyöjä) ei ole koskaan tuota syönyt. On kuitenkin suosituimpia ruokia esim. leireillä tai muissa "massaruokinta"-tilaisuuksissa.
[/quote]
112 täällä, en oo koskaan tällaisesta kuullutkaan
[quote author="Vierailija" time="31.07.2010 klo 13:11"]Partioaikojen perua...
[/quote]
Sama :P ja voittaa makaronilaatikon mennen tullen :) miehen lapsuudenkodissa se oli pikamakaronilaatikkoa.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2010 klo 13:11"]Partioaikojen perua...
[/quote]
Sama :P ja voittaa makaronilaatikon mennen tullen :) miehen lapsuudenkodissa se oli pikamakaronilaatikkoa.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:13"]Ooppaheija, joskus pääkallo.
[/quote]
No en oo ehkä hirveesti hengaillu missään leireillä. -118
Meillä tuo on yksi vaihe liha-makaronilaatikkoa tehdessä, eikä sillä ole omaa nimeä. Tuo laitettaisiin voideltuun uunivuokaan ja sekaan kaadettaisiin muna-maitoa, päälle juustoraastetta ja eiku uuniin.
Makaronimössö.
Hyi, itse en tykkää mutta mies tekee tätä AINA kun en ole kotona.