Riittääkö sulle 595 € hyvin neljäksi viikoksi?
Kommentit (16)
Meidän perheelle riittää 500€ hyvin. Jää vielä ylikin vaikka suita on 6.
Vierailija kirjoitti:
Millä liikutte? Mitä harrastatte? Vaatemenot per kk? Mitä teette tänä viikonloppuna?
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä vuokrakoti?
Saan neljälle viikolle 900 €. Siitä lähtee vastike 650 €, sähkölasku, puhelinlasku, vakuutuslasku, lääkemaksut ja mahdolliset lääkärimaksut. Käteen jää 100-200 € kuukaudessa. Se riittää pysymään elossa, mutta ei muuta.
Painuvittuun ragebaitti yrityksinesi ! Saatanan kehitysvammainen Taasvittu jankuttanu palstan täyteen työttömät, köyhät jne hullunrallia kokovitun päivän !
Siis toki vuokran ja muiden pakollisten laskujen jälkeen?
Ihan hyvin riittää mulle, koska meloni ovat vaatimattomat.
No jos sen kaiken voi käyttää vain ruokaan, niin riittää. Mulla menee kuussa 600€ kauppaan. Mies pistää toisen 600€.
Jos tuolla rahalla pitäisi elää eli maksaa laskut ja asuminenkin, niin ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni elättää minua jos tarviin rahaa. Minä elätin sitä nuorempana ja maksoin sen opiskelua. Ei 595 euroa riitä kovin pitkään jos on jotain harrastuksiakin Siitä menee ruokaan 250 euroa. Laskuihin 200 euroa. Vaimollani on joku 800 000 euroa tilillä.
Miten te olette tavanneet toisenne, jutun juoni?
Minkä ikäisiä olette?
Ei kai. Koska perheeseemme kuluu kolme. Töistä jäi säästöön ja pitkän työttömyysjakson aikana on pakko kerätä pulloja. Luojan lykky löysin duunin, jota saan tehdä 6 kk vuodessa vielä m6utaman vuoden
Jos en. Kerään ens toukokuuta alkaen pulloja
Jos Coop lageria, Karhuun ei riitä 😬
Toki jos jäisi kaikkien laskujen maksamisen jälkeen tuo summa käteen niin kyllä sillä elelisi.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni elättää minua jos tarviin rahaa. Minä elätin sitä nuorempana ja maksoin sen opiskelua. Ei 595 euroa riitä kovin pitkään jos on jotain harrastuksiakin Siitä menee ruokaan 250 euroa. Laskuihin 200 euroa. Vaimollani on joku 800 000 euroa tilillä.
Näinhän sen kuuluukin mennä kun oikeasti ollaan yhdessä.
Minulle yksinään voisi riittää, peruselämiseen ilman mitään ylimääräistä. Mutta kun on muitakin elätettävänä niin ei.
Vierailija kirjoitti:
Siis toki vuokran ja muiden pakollisten laskujen jälkeen?
Ihan hyvin riittää mulle, koska meloni ovat vaatimattomat.
Sama juttu. Oma nettopalkka on 1700-1800 €. Pakollisten kulujen jälkeen jää tuo kuutisen sataa. Siitä ruoka ym. muuttuvia kuluja. Ja jää vielä säästöönkin.
Toki olen valinnut minimalistisen elämäntavan, eli pyrin pitämään elämäni mahdollisimman yksinkertaisena ja stressittömänä. Eli ei lapsia, lemmikkiä eikä puolisoa. Vältän matkustelua, en wolttaile, en laita rahaa kynsiin, ripsiin, energiajuomiin, alkoholiin hyvin harvoin. En omista autoa, vaan käytän ainoastaan julkista liikennettä tai kävelen.