Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joskus sais tehdä jotain ilman sitä narinaa ja kitinää.

Vierailija
30.07.2010 |

Mies oli taas hyvällä päällä. Stressi painaa päälle, ymmärrän sen kyllä. On tässä projektia yhdelle perheelle. Oli varannut meille loman. Iloitsin avoimesti ja halasin miestä. Sain vastaukseksi pari "there there" taputusta selkämykseen.

Sitten mies ilmoitti tuohtuneena suunnittelevansa reissua myös ystäviensä kanssa. Yksi viikko etelässä, toiset kaksi thaimaassa. Katsoin suu auki. Tuli tippa linssiin ja lähdin yläkertaan vauvaa imettämään koska en halunnut mitään kohtaustakaan järjestää.

Ylhäällä haisi pissa. Keskimmäinen oli käynyt kusaisemassa suihkukoppiin. Kiitos siitä. Siivosin ne ja imetin vauvan. Koko ajan mielessä korpesi ajatus miehen ajattelemattomuudesta. Meillä on vapaus molemmilla mennä, mutta miksi nyt kun on tätä hommaa ja mulla järjettömät univelat päällä.

Tulin alas. Mies kyselemään mistä "vedin herneet nenään" ja miksi "raivoan" tästä aiheesta. En ollut sanaakaan sanonut! Sanoin, ettei minulla ole juuri nyt mitään sanottavaa hänelle. Mies ei tätä ymmärtänyt ja kertoikin kuinka naurettava olen itkuineni. Käski mennä peilistä katsomaan miltä näytin.

Enpä mennyt. Kerroin, että tiesin miltä näytin ja että minulle olisi varmasti innokkaita ottajia koska olen pitänyt itsestäni huolta. Päätin olla tästä eteenpäin hiljaa. En puhu enkä vastaa miehelle kuin silloin kun lapset on hereillä ja silloinkin mahdollisimman väsäsanaisesti. Saa pyytää anteeksi ennen kuin palaan normaaliin.

Nyt olen siivoillut ja laittanut ruokaa. Kaiken aikaa taustalla säestää vauvan vaativa kämätys. Huoh.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavalla.

Siltä oli tullut viesti: Sorry, en tiedä miksi olen tällainen kusipää. En ole lähdössä Thaimaahan enkä mihinkään muuallekaan ilman teitä. Uskallanko tulla illalla kotiin? ;)

Mä niin odotan, että talo valmistuu. Nähtäis toisiamme vaihteeksi. Vielä pitäisi muutama kuukausi puristaa. Tosin onneksi on se loma nyt sitten siinä välissä kuukauden päästä.

T: Ap

Vierailija
2/3 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:/ jutelkaa ja voisit niellä ylpeytesi sinäkin, vaikka osaan samaistua kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa vain ei tunnu olevan. Aamulla mies lähtee töihin, tulee syömään töiden jälkeen ja lähtee raksalle. On kotona puoliltaöin, jolloin olen jo nukkumassa. Että tällaista avioelämää edessä vielä muutama kuukausi.

Ylpeyden nieleminen on mulle vaikeata. Tiedän sen. Oppia ikä kaikki.

T: Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan