Voiko mies vaihtaa vanhempaan naiseen?
Ei siis miestä itseään vanhempaan mutta siis että uusi nainen olisi nykyistä puolisoa vanhempi, uusi nainen silti vuoden miestä nuorempi.. Mietityttää..
Kommentit (16)
Yksinkertaisesti fysiikan lakien vastaista. Jos mies yrittää vaihtaa puolisoon, joka on edellistä vanhempi, mies yksinkertaisesti katoaa savuna ilmaan, puf vaan.
Katsos ikä on se tärkein kriteeri kumppanin valinnassa. Ja jos sitä kriteeriä - luonnonlakia if you will - vastaan sotii, katoaa ikuisiksi ajoiksi maan päältä.
Sen pituinen se.
Mun mies ainakin on vaihtanut. Siis minuun. Sen exä mua pari vuotta nuorempi.
mutta mua nyt ihastuneena/rakstuneena mietityttää että oisko se oikeasti mahdollista.. Sitä on silloin vähän hupsu.
ja nelonen puhuko kakkaa. Ettekö muka tunne tätä luonnonlakia? Aina pitää vaihtaa nuorempaan. Jos vaihtaa samanikäiseen, muuttuu sammakoksi (siis mies), ei katoa. Vähän lievempi seuraamus, nähkääs.
- Kakkone
Ihan kiva et osoitit olevasi sarkastinen tyyppi mutta mua nyt ihastuneena/rakstuneena mietityttää että oisko se oikeasti mahdollista.. Sitä on silloin vähän hupsu.
Ajattele nyt. Hupsu saa olla, ja pitääkin olla, mutta kerro nyt ne perustelut, miksi mies ei voisi vaihtaa vanhempaan?
- kakkone
Mun miehen eka avokki oli 3 vuotta miestä nuorempi ja jätti avokkinsa toisen naisen takia, joka oli taas miestä vuoden vanhempi. Olivat alle kolmekymppisiä ja ikäerot noin pieniä.
Harvoin kuulee kenenkään vaihtaneen vanhempaan, jos ikää miehellä on jo enemmän. Toki joku 25-vuotias voi vaihtaa 21-vuotiaan vaikka 32-vuotiaaseen, mutta enpä ole kuullut, että nelikymppinen enää ottaisi viisikymppistä alle nelikymppisen tilalle.
vaihtaa jos kemiat sun muut kolahtaa siis oikeen tosissaan kuten nyt. Mutta sitten välillä tulee epäusko että ei kait se nyt nuoremmasta naisesta luovu..
Tiedän miehen joka vaihtoi vaimonsa tämän äitiin. Menivät naimisiin. Oli siinä lapsilla kivaa kun isä alkoi heilastella mummun kanssa. Ovat edelleen yhdessä ja vaimo siis miestään reilusti vanhempi.
Miehet laskee just päivälleen että uuden naisen pitää olla ainakin päivän nuorempi kuin edellisen! Kuinka tyhmä sä olet?
Pelottaa, ihastuttaa, kauhistuttaa, kaikkea yhtä aikaa.
Mä oon 37, mies 45, miehen uus 42. Vaihtoi lennossa. En ollut riittävän keski-ikäinen.
ja jätti naisen yksin lapsensa kanssa. Kyllä näinkin voi tapahtua. Kaikki on ihmissuhteissa mahdollista.
ihminen rakastuu yleensä IHMISEEN ei tämän ikään!
Ja jos mietitte ihan vaikka omaa tuttavapiiriänne, niin varmasti löytyy ihmisiä ikähaarukalla esim. 20-50 vuotiaita, joista osa on kypsempiä ja osa teinimpiä, iästä riipumatta.
Ja jos ajattelee ulkonäköä, niin joku 20-v voi olla kuin 30-v ja joku 50-v kuin 40-v jne. jne.
KOKONAISUUS ratkaisee!
Ja ehkä se iän tuoma (mitä ikä ei tosin kaikille tuo;) "tasaantuneisuus" vaikuttaa myös paljon. Jos ajattelee vaikka paria joka n.20-vuotiaina alkaa seurustelmaan, niin he voivat olla aivan eri ihmisiä esim. n. 40-vuotiaina. Ehkä jopa elämänarvot ym. ovat muuttuneet molemmilla paljon=välttämättä eivät enää "sovi toisilleen" kuten 20-vuotta sitten.
Ikä tuo elämänkokemusta ja eräänlaista viisautta, jos mietin sitä ihmistä joka olin 20-vuotiaana ja vertaan tähän mitä nyt olen 30-vuotiaana niin ero on huima! Ja jos nyt esim. tapaisin sen Suuren Rakkauteni jonka kanssa olin parikymppisenä, niin EHKÄ shde toimisi koska olemme molemmat kasvaneet ja tasaantuneet, mutta luultavammin ei toimisi koska emme varmaankaan ole "samaan suuntaan" kasvaneet.
Ja olen siis onnellisessa suhteessa nyt, en haikaile kenenkään perään tm. :) Tarkoitan sitä että moni taantuu sille tietylle tasolle, ja toisaalta joku kypsyy ehkä ikäisiään nopeammin jne. Joku 35-v elää täyttä opiskelijaelämää jo 15.vuotta, ja hänen tasollaan ovat ne jotka vasta aloittavat opintojaan. Joku toinen 35-v taas voi olla vastuullisessa työssä, perheellinen jne.
Jos sitten em. pitäisi etsiä itselleen kumppani, niin tapaus 1. sen löytäisi ehkä jostain parikymppisestä opiskelijasta, ja jälkimmäinen itsensä ikäisestä/vanhemmasta ihmisestä.
Mun miehen exä oli 28 ja mies 30....ja vaihtoi minuun, silloin 39 vuotiaasen, hullu kai se oli :D
Nyt 8 vuotta yhdessä ja yksi lapsi!