Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säikäytin miehen ja vauvan melkein kuoliaaksi

Vierailija
30.07.2010 |

Menin makuuhuoneeseen katsomaan nukkuvaa vauvaa, kun yhtäkkiä tunsin jotain jalkani alla. Hämärässä huoneessa näin vain ison mustan olion, joka surisi ja kieppui holtittomasti. Karjuin miehelle "Tule äkkiä auttamaan!!!!". Mies syöksyi huoneeseen paniikissa, kun luuli että vauvalle oli tapahtunut jotain. Vauvakin heräsi huutooni ja alkoi itkeä. Sitten mies sytytti valot ja lattialla oli pieni kuollut mehiläinen. Olin tappanut sen vahingossa ja säikäyttänyt samalla muut.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, saatana... hrr.... En uskalla edes nurmella kävella paljain jaloin. Huutanut olisin minäkin!

Vierailija
2/4 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun piti huutaa miestä apuun, ku ensimmäinen oli vauva ja sen vaipassa oli joku pikkuötökkä, sellanen vähän niinku panssarikuorinen mato, jolla oli sellainen "pihtihäntä". Mä en kertakaikkiaan saanu sen vertaa, että olisin sen puolen sentin mittaisen otuksen saanu hengiltä, tai käärittyä sinne vaippaan.. Se oli purru vauvaa toiseen pakaraan. Ihmettelin ennen vaipanvaihtoa, miksi vauva oli niin levoton.. Sen jälkeen oon kyllä muistanu tarkistaa jokaisen vaipan ennen vauvalle laittoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin pöntöllä ja vauva konttaili siinä eteisessä/kynnyksellä tutkien jotain keskittyneenä.

Yhtäkkiä tunsin kuinka vatsaani oikein kouraisi.

Samassa jyrähti ilmoille kunnon kaikuva räjähdyspieru.

Vauva hätkähti ja pysähtyi sekunniksi (arvioimaan vaaraa?),

sitten kääntyi minuun päin ja höhötteli ääneen hymyillen :DDD

Vierailija
4/4 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis tahattomasti.

Laitoin keittiössä ruokaa ja otin käyttöön uuden ketsuppipullon. Jotenkin onnistuin koheltamaan niin, että koko kaulani oli ketsupissa.

Minulla oli veitsi kädessä ja huusin että VOI HEMMETTI! Mies tulee katsomaan ja näkee veitsen ja "verisen" kaulan.

Mies kalpeni silmissä ja meni melkein shokkiin kunnes tajusin sanoa että se on ketsuppia.....