Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tässä juttu, jonka luin ja en muista koska viimeksi itkin näin paljon!
30.07.2010 |
Tämä on siis englanniksi ja sai muistuttamaan itseäni kuinka elämä on arvaamaton ja kuinka lapset ovat vain lainassa ja pitää nauttia joka hetkestä. Ja itseäni ainakin pitää tästä muistuttaa kun pienten lasten kanssa taistelen uhmakohtauksista päivittäin.
http://www.dailymail.co.uk/femail/article-1298843/Message-bottle-A-hear…
Kommentit (22)
Ja ei tuolla kyllä todellakaan kerrota missään kohtaa tarkkaan miten poika kuoli.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
vai luuletteko että itse keksin sen?? :D
t:11