Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinan tiukka elokuu, viikko 2

Vierailija
09.08.2010 |

Aloin uuden ketjun, kun en löytänyt jaksanut haeskella vanhaa. Muut palstailijat sietäköön tämän.

Siispä tervehdys Vitonen, Ruisleipätyyppi, Vesipaastolainen, Tiitu, Eve ja muut. Miten meni viikonloppu? Itse selvisin melko kunnialla. Ei sokeria, eikä alkoholia, eikä oikeastaan nopean GI:n hiilareitakaan. Eli eka viikko meni suunnitelmien mukaan.

Ja paino oli viikko sitten maanantaina 73,7 ja nyt 72,2 kg, joten pitäisi varmaan olla aika tyytyväinen. Ei vaan millään malttaisi odottaa painon putoamista. Tosta 1,5 kg:stäkin on tietty iso osa vettä.

Positiivista on myös, että sika-ahtaiksi käyneet housut sujahtivat jalkaan jo paremmin. Ja kaapissa edelleen sipsipussit ja Tobleronet ovat koskemattomina...

Mitenkäs muilla?

-Tina

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitonen, säolet provosoinut mut kilpailuun :-). Tänään paino 71,3, joten aika hyvin sujuu.

Sulla on muutenkin aika samanlainen laihissysteemi kuin mulla. Mä olen jättänyt pois myös valkoiset jauhot, riisin, perunan, sokerin ja alkoholin. Ja lisäksi käytän Montignac-tyyppistä ruokien yhdistelyä. Montignac taitaakin olla aikalailla hyväkarppausta. En halua varsinaisesti karpata, koska mun on saatava kunnon ruisleivät päivittäin ja jokapäiväinen pekoni ja muna -aamiainen tuntuisi kauhealta.

Meillä oli eilen iso juhlapäivä ja olisi ollut justiinsa oikea hetki ottaa lasillinen kylmää skumppaa, mutta JEEE, pysyin tiukkana :-) .

Vieläkö vesipaasto pitää? Paljonko on paino tippunut?

Mites ruisleipätyypillä sujuu?

Entäs muut?

Pysytään tiukkana (tämä "tiukka" -sana aiheutti jossain vähän hassuja mielleyhtymiä... :-) )!

-Tina

Tsemppiä kaikille!

Vierailija
2/23 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana perjantai-ilta ja 1,5 palaa pizzaa sekä kaksi pientä lasia punkkua. Tuntuu että olisi voinut mättää enemmänkin koska näinkin pieni määrä oli turmioksi. Olisiko isompi määrä voinut olla enää paljon parempi.

Aamulla vaaka näytti kokonaisen kilon enemmän kuin eilen. :( Tiedän että en ole yksinkertaisesti voinut lihoa kiloa päivässä mutta "kyllähän se kyrsii".

vitonen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aamulla paino 70,8 kg. YES! Jotenkin mulla on kyllä aika kova draivi päällä. Tilasin jokin aika sitten Espritin housuja kokoa 40, eivätkä menneet vyötäröltä kiinni. Nyt saan jo vedettyä kiinni, mutta edelleen näyttävät nakkimakkaroilta nuo reidet.

Mulla on kyllä tosi kivasti tullut parissa viikossa tulosta, joten nyt entistä kovempi motivaatio.

Söitkö 40-vuotias (sori, en muista nimimerkkiä, jos sellainen oli :-) )vain yhden leivän ja kinkkua ja kurkkua koko päivänä?

Mä alan melkein uskoa tähän matala-GI- / hyväkarppaushommeliin. Mähän en siis karppaa, mutta olen syönyt jättimäisiä salaatteja, joissa esim lisänä sekä Halloumi-juustoa ja lampaanfileitä ja taatusti rutkasti kaloreita. Aamuisin matalan GI:n ruisleipää. Olen yrittänyt välttää nimenomaan korkean GI:n hiilareiden yhdistämistä rasvaan.

Näyttää toimivan aika hyvin, koska en tunnusta nähneeni nälkää. (No ehkä vähän :-) )

JAtketaan jatketaan!!!

-Tina

Vierailija
4/23 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se 40 v. Tänään 64,5kg jee!!! tänään kävelly 11 km ja kotona vatsajumppa yms. Joo tosiaan söin ihan liian vähän eilen. Oli muutenkin stressiä ettei maistunu. Kesällä tuli tissuteltua liikaa(juotua)ja nyt haluan takasin kokooni (59kg) Olen karpannutkin erittäin hyvin tuloksin siis hyväkarppi(vuosia). Alottanu ihan ketoosista ja siitä hyväkarpiks. Ainoa täs kesän aikan toi olut ja makkarat! No ei muuta ku uuteen nousuun. Tänään taas kurkkua ja puol leipää päällää kinkkua ja kinkkua:D (liian vähän) Huomenna uudestaan ja vielä tänään illan pyörälenkki odottaa

Vierailija
5/23 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on mieletön vauhti päällä Bisseliisa. Tänään olisi niin tehnyt mieli kylmää kuohuviiniä, mutta onneksi sitä ei ollut kylmässä, niin että oli pakko tyytyä PepsiMaxiin.

Mua rupeaa nuo karppimaiset salaattiateriat tympimään, pitänee keksiä jotain uutta. Mä kun en pelkällä kinkkileivällä pärjää...

Tsemppiä muille, täällä motivaatio vähän hukassa. Tobleronet, sipsit ja muut herkut huutelevat vienolla äänellään kaapissa: "syö minut, syö minut"...

-Tina

Vierailija
6/23 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mielestä silloin jos ei voi tai ole kohteliasta pysyä dieetissään, niin kannataa pyrkiä edes jonkinlaiseen kohtuuteen. Aina voi jatkaa seuraavana päivänä. Sitäpaitsi himotiukka ihmedieetti kaatuu usein juuri sallimattomuuteensa.

Nostan sulle hattua, jos pystyt jäämään yhteen pizzapalaan ja lasilliseen. mulla meni ihan samanlaisilla tarjoiluilla kekkereillä 3 pizzahutin largen palaa ja ainakin 3 lasia viiniä. Sipsit ja karkit jätin syömättä.

Kaikille muillekin voimia viikonlopun kiusausten välttämiseen!

Tina 71,1

Vierailija
7/23 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tina - järkyttävän hienoa!

Minulla taas 71,9kg. Jeejee. Ihme tasanne. Argh!

Ottaen huomioon tämän päivän pizzan ja punkun niin hyvä jos on edes alle 72kg maanantaina. Mur.

Viikonloppu vedetään tsempillä.

vitonen

Vierailija
8/23 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on iskenyt tasannevaihe päälle mikä ei olekaan sinäänsä mikään ihme parin viikon erittäin nopean painonpudotuksen jälkeen. Toisaalta paino ei mene ylöspäinkään joka on myös hyvä.

Eli maanantainahan paino oli muistaakseni 71,9kg. No nyt se on 71,8kg ja on sentään torstai. Mutta ei kun tsemppimielellä eteenpäin. Huomenna on tiukka päivä kun ollaan menossa illalla ystäväpariskunnan luokse ja siellä on tarjolla pizzaa + punkkua. Vaikea kieltäytyä kokonaan kun tiedän ettei pahemmin muuta ole tarjolla (ellei sipsiä ja karkkia) mutta jos sitten suhtautuisi näissä tapauksissa ajatusmallilla "ei se laatu vaan se määrä". Jos aiemmin olen mättänyt kolme isoa palaa pizzaa niin nyt sitten otan yhden runsaan palan. Ja yhden lasin viiniä.

Tsemppiä kaikille!

vitonen

Vierailija
9/23 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta enpä ole täällä palstalla viihtynytkään kuin vain pienen hetken pari päivää sitten. On ollut mieletön kiire ja sen takia sitten myös repsahduksia. Viikonloppuna oltiin yökylässä ja söin kolme pullaa sekä perunaa melko runsaasti runsaan kahden vuorokauden aikana. Ja join viiniä lasillisen.

Viikolla on ollut yövieraita ja jälleen pari lasia viiniä sekä tuota perunaa kiusauksen muodossa. Ruisleipiä vedin yhtenä iltana mielettömästi mutta tulikin yllättäen paha olo ja nyt on mennyt maltilla kaksi aamulla ja kaksi illalla. Edelleen liikaa mutta näillä on nyt mentävä.

Viikonloppuna on isot juhlat, joten en odottele ihmeitä ja yritänkin jo nyt tsempata ensi viikkoon.

Hienoja saavutuksia olette saaneet aikaan! Jatkakaa samaan malliin!

T. Ruisleipätyyppi

Vierailija
10/23 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon karpannut jo koko kesän ja av:lla oleiluakin olen jo vähentänyt melkoisesti ;)

Mittani olivat 167cm ja 84kg

Nyt 3kk aikana on paino laskenut 77kg ja pituus on pysynyt yllättäen samana.

zemii kaikille muille! KYllä se siitä!

T: 11cm mies

Vierailija
11/23 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ihan googlata tuo otsikko niin sillä löytyy ketju. Täältä vauvalta sitä ei löydä erkkikään. Tai ainakaan vitonen. ;)

vitonen

Vierailija
12/23 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli nimittäin lapsen synttärit ja olen popsinut pitsaa ja jäätelöä ja karkkia.

Tänään aamulla 71,5 kg, huomenna en taida edes punnita...

Riuskaa otetta kaikille ensi viikon syömisiin. Mä en aio lipsua >:-I! (toi yrittää olla sellainen jämäkkä ja tiukka ilme).

-Tina

Vierailija
13/23 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin vaikka ketuttaa aika lailla yhä eilinen paino joka ei suostunut edes paljoa laskemaan tänään. Minulla on tiedossa huomenna mitä luultavimmin isompi luku kuin viime maanantaina mutta ihan piruuttani punnitsen silti. Seuraavana maanantaina on sitten iso pudotus. Näin tahdon uskoa.

vitonen :)

Vierailija
14/23 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikossa -3kg (nesteitä.) Tuli otettua liikaa bissee. Nyt kävelly joka päivä 15 km himassa jumppaa ja ruuat tosi minimissä. Tänään leipä ja muuten kinkkua ja kurkkua. Jotenkin toi kävelyki vie multa ruokahalut....??? Omituista. Nyt 65kg ja pituutta 172cm ja ikää 40v. Tavote 59 kg. T. Bisseliisa katellaan huomen uusiks! Tsemppiä ens viikkoon

Vierailija
15/23 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jääkaappi edelleen täynnä herkkuja ja vatsassakin mieletön määrä. Esim. eilinen meni niin, että en suuhuni laittanut mitään terveellistä tai normaalia.

Huomenna nähdään, miten tämä jatkuu. Yritän kyllä olla tiukkana. Hyvä puoli se, että ei mennyt yhtään ruisleipääkään...

Kiitos, vitonen, neuvosta. Nytkin löysin ketjun ihan sattumalta.

Tsemppiä teille kaikille uuteen viikkoon. Toivotaan, että saan koottua itseni tämän järkyttävän mässäysviikonlopun jälkeen.

T. Ruisleipätyyppi

Vierailija
16/23 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiohoi! Sulla on ollut mallikas viikonloppu, hyvä sä! :)

Mulla meni läskiksi... :p Meni puolikas suklaalevy, poppareita ja pullo viiniä. Mutta kaikki hyvällä tekosyyllä - ei sitä jaksa jos ei välillä herkuttele... ;)

Vaa'asta edelleen paristo loppu joten painosta ei hajua, en kuitenkaan usko että noista mitään peruuttamatonta haittaa on koitunut.

Vierailija
17/23 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitonen täällä. Kopioin vanhassa ketjussa olleen viestini tähän... ;)

Aamu alkoi mukavasti kun paino oli 71,9kg. Elokuun lopun 70kg näyttää ihan mahdolliselta. Onhan siihen vielä kolmisen viikoa aikaa. :) Tarkoittaisi noin -600g viikko.

Kaupassa repsahdin ja ostin lihapiirakan. :( Söin siitä kotona kolme haukkaisua ja tajusin että "yyh - tämä on pahaa ja rasvaista, mä haluan salaatin". No en salaattia lähtenyt enää hankkimaan vaan heitin lihiksen roskikseen ja söin nutrin pirtelön lounaaksi. Nähtävästi tuo nutrin 2vkon kuuri auttoi niin että kroppa ei kaipaa raskasta ruokaa. Nytkin on vielä tunti ruokailun jälkeen sellainen ahdistava tunne kun on syönyt rasvaista, ikävän painontunteen vatsaan tehnyttä leipää. Luulenpa että tästä on helppo jatkaa eteenpäin modifioidulla karppilinjalla kun sain tuon mieliteon pois systeemistä ja tajusin että se olikin pahaa. Eli aion nyt vetää jotain hyväkarppauksen ja tavallisen ruokailun väliltä: riisi ja pasta pois, vehnätuotteet pois, sokeri pois. Juustot kunnon rasvaisia juustoja, ruokavalioon pähkinöitä, hyviä rasvoja ja kunnon kermaa antamaan makua. Mutta aion syödä myös maltillisesti perunaa ja 100% ruisleipää.

Mites muuten olet ruisleipätyyppi pärjäillyt ruisleipinesi? ;)

Tsemppiä kaikille tähän viikkoon. Tavoite ensi viikon alulle kaiketi noin 71,3kg.

vitonen

Ps. Megatsempit myös vesipaastolaiselle - ällistyttävää!

Ps2. Tina - me saadaan kunnon skaba päälle ;)

Vierailija
18/23 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla sama 64,5 aamulla ja ny 8 km lenkillle. Puolikkaan leivän ja kinkkua oon vetäny. T.bisseliisa

Vierailija
19/23 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin työmatkalle täksi viikoksi (ke-la) joka aiheutti "pikkuisia" ongelmia painontarkkailun kanssa. Joka ilta dinneri, lounaat buffapöydistä (ei toivoakaan että olisi ollut ruokaisia salaatteja jne) jne. Ei hyvä.

Kävin aamulla vaa'alla ja karmivaltahan se näytti. 72,2kg. :( Vaan pitää ajatella että lisää tuli alta 0,5kg vaikka tuntui että söin ihan holtittomasti puoli viikkoa.

Ensi viikolla taas uudet kujeet.

Tsemppiä kaikille! Tina - mä otan sinut vielä kiinni! ;) Siinäpä riittääkin yrittämistä...

Vierailija
20/23 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mennyt vaihtelevasti tämä viikko. Pari päivää oli tosi hyvä, söin vain aamulla kaksi ruisnäkkäriä, illalla sain korvattua mehukeitolla, banaanilla ja päärynällä. Päivällä tosin tuli syötyä perunaa kiusauksen muodossa, toisena päivänä onneksi salaattia. Sitten mies osti jälkiuunileivästä sellaisia nappiversioita, ja melkein puoli pakettia ahmin illalla. :(

Seuraavana päivänä olisi ollut hyvä olla tiukkana, mutta se toinen puoli pakettia meni melkein jo aamulla. Huh! Eli en tunnu pääsevän irti tuosta leivästä enkä siksi ole vaa´alla edes käynyt.

Nyt sitten sujunut paremmin perjantai ja lauantai, tosin eilen tuli yllärivieraita possumunkkien kera ja puolikas upposi kumman vilkkaasti.

Ensi viikko ja tämä sunnuntai ovat tiukempia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi