Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomuus johtaa syrjimiseen Rauhanyhdistyksellä

Vierailija
29.07.2010 |

Nuoren pariskunnan kertomaa...

Ilkeäsävyiset kyselyt ja puheet raastavat, koska kuitenkin haluamme lapsia emmekä ole itse aiheuttamassa lapsettomuuttamme!

Käsittämätöntä on myös se, että he jotka tietävät mahdollisista syistä, joista johtuen meillä ei ole lapsia, silti yrittävät huumorin kautta udella ja jopa piikitellä ehkäisyn mahdollisuudesta.

http://freepathways.wordpress.com/2010/07/28/ai-mutta-ei-lapsia/

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jjotkut ihmiset ovat tosi ajattelemattomia!

Vierailija
22/44 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lestadiolaisia on kaikkiaan 19 eri ryhmittymää, jotka tuommitsevat myös toinen toisensa kadotukseen.

;-)

Vaikka monia muita palstalla naurattikin. Siksi että olen eiskoislestadiolainen, enkä tuomitse toisia kadotukseen. Olen niin täysin totaalisen kyllästynyt ja väsynyt siihen, ettei koskaan missään voi sanoa vieraassa porukassa olevansa lestadiolainen, koska minut heti leimataan tietynlaiseksi ihmiseksi. Ennakkoluuloja on monilla: toki iso osa lestadiolaisista on sellaisia, jotka valtakulttuurin mielestä elävät outoa elämää (minunkin mielestäni jotkut konservatiiviset lestadiolaiset elävät outoa elämää...).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lestadiolaiset ovat outoja kaikki muut ihmiset ulossulkevasta ja omaa itseään muiden yläpuoelle asettavasta asenteestaan. Se on tyrmistyttävää tyhmyyttä.

En tiedä ovatko kaikki lestadiolaissuuntaukset samanlaisia kuin "valtasuuntaus" eli vanhoillislestadiolaisuus.

Vierailija
24/44 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisten haukkuminen alkaa samaan jo koomisia piirteitä. piti vaan tulla sanomaan ihan off topicina...

Vierailija
25/44 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/44 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
27/44 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Minua on alkanut ihmetyttämään että tällainen keskiaikainen ja naista alistava poppoo on - nähtävästi - meidän ev.lut. kirkon erityisessä suojeluksessa. Mistä syystä piispat eivät sanoudu irti tällaisesta?

Vierailija
28/44 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on omasta mielestään se ainoa Jumalan joukko... kas mitä lähimmäisrakkautta!

Vierailija
29/44 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahiten haavoittavatkin niiden uskovaisten puheet jotka ei itse tajua loukkaavansa ja syrjivänsä meitä. Itse olen tasan tarkkaan samaa mieltä kirjoittajan kanssa.

Vierailija
30/44 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin netissä jossain että jäseniä olisi 34 000. Mutta kerrotaan että vl seuroissakävijöitä on kymmeniä tuhansia enemmän kuin on näitä jäsenmaksuja maksavia. taivaspaikka ei riipu rauhanyhdistyksen jäsenyydestä, vaan siitä että noudattaa vl sääntöjä.

Vierailija
31/44 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt sinun itsesi pitäisi katsoa peiliin. Menet leimaamaan toisen naisen henkilökohtaisen huolen "ei oo normaali" -leimalla. oma ajattelusiko on se mittari jolla "normaali" määritellään? Etkö huomaa itsekkyyttäsi? Toivon todella että emme käy samalla ry:llä.

Vierailija
32/44 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

He opettavat, että vain vanhoillislestadiolaiset pääsevät kuoleman jälkeen ikuiseen elämään Jumalan luona. Kaikki muut joutuvat kadotukseen, ikuiseen kärsimykseen ja kidutkseen.

Vanhoillislestadiolaiset kyllä uskovat, että kaikki lapset pääsevät taivaaseen.

Tuo on aivan tosi. Minulle opetettiin vl-kotonanin tuo jo kun olin alle kouluikäinen, että muut joutuvat aikuisina helvettiin mutta jotka kuolevat lapsena, pääsee taivaaseen. Minua ahdisti se aisa hirmuisesti. Minulla oli paras leikkikaveri "epäuskoisesta" kodista ja ahdisti ajatella että kun hän kasvaisi hän todennäköisesti joutuisi sitten kuoleman jälkeen tuliseen järveen. Sekin ajatus oli kauhea että hänet pelastaisi tulijärvestä vain se että hän kuolisi pikkulapsena.

Pelkäsin muutenkin monia asioita lapsena, varsinkin maailmanloppua, jonka sanottiin olevan ihan tässä käsillä.

ihan kuin jostain keskiajalta!

Täytyy myöntää että en ole juurikaan tiennyt mitään lestadiolaisuudesta ennen kuin aloin palstailemaan täällä n vuosi sitten. Olen järkyttynyt mitä kaikkea paskaa voi ilmetä yhteiskunnastamme, vielä näin päälle 3-kymppisenä. Kyllä ihmislaji sitten on vietävissä!

Vierailija
33/44 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lestadiolaisia on kaikkiaan 19 eri ryhmittymää, jotka tuommitsevat myös toinen toisensa kadotukseen. ;-)

Vierailija
34/44 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne eivät viitsi yhtään miettiä ja asettua toisen ihmisen asemaan. Puuttuu täysin kyky empatiaan.

Vierailija
35/44 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDDDDD

Lestadiolaisia on kaikkiaan 19 eri ryhmittymää, jotka tuomitsevat myös toinen toisensa kadotukseen. ;-)

;-D

Vierailija
36/44 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi että sivullisena kommentoin mutta tämä sinun vastaus on rakentava ja viisas ja sain tästä itselleni toivoa omassa vaikeassa elämäntilanteessani. Parisuhde kariutui samasta syystä ... jne. Mutta ei siitä sen enempää.

Et todellakaan ole ainoa...

Vierailija
37/44 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin osani saaneena.

Ja joskus tahatonta...

Vierailija
38/44 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä se on tarkoituksellista... itsekin osani saaneena. Ja joskus tahatonta...

Tahaton loukkaus satuttaa eniten. Nimimerkki Kokemusta omaava.

Vierailija
39/44 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en sitä niin ymmärtänyt, vaan halusin vain esittää kysymyksen, miten se että Jeesus asetti lapsen uskon esikuvaksi, liittyy tähän keskustelun aiheeseen lapsettomien syrjinnästä rauhanyhdistyksellä. Kiitos jo etukäteen vastaamisesta!

9

Vierailija
40/44 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä taas hyvä syy erota kirkosta. Jos lastasi kastava pappi ei usko lapsesi taivaaseenpääsyyn, niin joku on väärässä paikassa. Pappi vai lapsi?

He opettavat, että vain vanhoillislestadiolaiset pääsevät kuoleman jälkeen ikuiseen elämään Jumalan luona. Kaikki muut joutuvat kadotukseen, ikuiseen kärsimykseen ja kidutkseen.

Lestadiolaisia on kaikkiaan 19 eri ryhmittymää, jotka tuommitsevat myös toinen toisensa kadotukseen.

;-)

Eikös tuo, että lapsi on uskon esikuva, ollut vastaus tähän viestiin. Vanhoillislestadiolaiset kyllä uskovat, että kaikki lapset pääsevät taivaaseen. Lapsen usko on esikuvana aikuisillekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi