Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatko sinä kerättyä voimia vuodeksi tällaiselta kesälomalta?

Vierailija
28.07.2010 |

Olet koko kesäloman perheesi kanssa kotona. Et ole yhtään yötä kesäloman aikana pois kotoa, etkä yhtään hetkeä miehesi kanssa kaksin. Joka päivä laitat ruokaa perheelle, teet kotityöt ja keksit tekemistä lapsillesi, joilla ei kesäloman aikana ole kavereita tarjolla.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäpä sitä monikin nauttii pelkästään kotonaolosta tuossa vaiheessa, kun pystyy noita juttuja tekemään. Kun on pieniä lapsia, ei voi vain keskeytyksettä katsoa leffaa tai lukea kirjoja tms.

Vierailija
22/32 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse on kuitenkin lomasta, ei tarvitse herätä aamuisin aikaisin, ja tekemiset voi rytmittää oman halun mukaan. ja kyllä niidne lasten kanssa voi lähhteä vaikka eväiden kera rantaan jos sää sallii. Ruuan laittokin on paljon kivampaa lomalla, ei aina tarvitse syödä nopeasti tehtävää perusmättöä kiireesti perheelle.

Kotitöitä nyt pitä ätehdä aina, ei ne mihinkään katoa. Minull aon loma vasta edessä päin, mutt aolen mm suunnitellut suursiivoust aja mattopyykkiä lomalle. Kun on AIKAA tehdä ne, ei kiire lasten asioiden vuoksi ,eikä töitä häiritsemässä vapaa-aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun ei ole koskaan tarvinnut keksiä lapsilleni tekemistä, sen jälkeen kun lähtivät liikkeelle.

ja kyllä saisin kerättyä voimia vuodeksi tuollaiselta lomalta, kenellä menee kaikki voimat ruuanlaitossa ja kotitöissä. Usein valitan että en ole saanut mitään aikaiseksi ja huomaan että olen pessyt pyykkiä pari koneellista, tehnyt ruuan, pikku siivouksia jne, asennetta peliin nainen.

Vierailija
24/32 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä minä vaan asetan liikaa vaatimuksia itselleni, kun koen, että lasten lomaan pitäisi mahtua jotakin muutakin kahteen ja puoleen kuukauteen kuin että ovat vain ja ainoastaan kotona. Kyllä he kotona muuten hyvin viihtyvät. Itse en saa kerättyä voimia sillä,että pesen pyykkiä ja laitan ruokaa 365 päivää vuodessa, vuodesta toiseen. Jotenkin kaipaisin vaihtelua. Sen järjestäminen vain on hankalaa, kun mökkiä ei ole, rahaa ei ole matkustamiseen ja sellaisia sukulaisiakaan ei ole, kenelle voisi mennä vaikka käymään. ap

Vierailija
25/32 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet koko kesäloman perheesi kanssa kotona. Et ole yhtään yötä kesäloman aikana pois kotoa, etkä yhtään hetkeä miehesi kanssa kaksin. Joka päivä laitat ruokaa perheelle, teet kotityöt ja keksit tekemistä lapsillesi, joilla ei kesäloman aikana ole kavereita tarjolla.

Minun mielestäni on paljon rankempaa lähteä johonkin reissuun perheen kanssa. Se tolkuton tavaran määrä mikä pitää pakata!

Minusta on paljon rentouttavampaa olla loma kotona! Onhan sulla mies.. onko hän lomalla? Jos on, niin pistä tekemään kotihommia kanssasi!

Minä lomailen lasteni(7v ja 3,5v) kanssa (mies työssä) Pyöräilmme päivittäin uimarannalle ja otamme eväät mukaan. Siinä menee helposti 4-5 tuntia. Kotitöistä teen vain pakolliset. Tietysti koti on sekainen ja vaatisi kunnon siivouusta. Mutta mitä sitten?! Siivoan sitten kun helteet menee ohi.

Vierailija
26/32 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmosta se oli meno sielläkin, kuten sulla. Mies jäi jatkamaan lomaa siellä, mä tulin kotiin lapsen kanssa. Mutta nyt lähdetään etlään viikoksi:-) Ei eiköhän

Vierailija
27/32 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama tilanne ja olen aivan lopussa.

Vierailija
28/32 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tuntunut oikeasti lomalta kun on päässyt reissaamaan. Kotona kykkiminen ei todellakaan lataa akkuja

Vierailija
29/32 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mökkilomaa ja ulkomailla matkailua.

Vierailija
30/32 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oltu yht 4 yötä anoppilassa. Eli pois kotoa.

Kyllä mä koen saaneeni myös levätä. Lapset 8kk & 6v. 6v lapsen voi aina lähettää pihalle leikkimään. 8kk nukkuu parit päikkärit, jolloin saa levätä itsekin jos siltä tuntuu.

Miehen kanssa välillä vuorotellaan hoitovastuussa. Ruokaa laitetaan vuorotellen. Kotityöt voi odottaa sadepäiviä.

Lasten kanssa voi aina ja varsinkin tänä kesänä lähteä uimaan :-)

Vierailija
31/32 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin saan lomasta kaiken irti.

Päivisin käymme rannalla eväiden kanssa, leikimme leikkipuistossa, käymme lähimetsässä syömässä mustikoita ja vadelmia.

Syömme helppoa ruokaa kuten jauhelikeittoa tai teemme yhdessä pizzaa.

lapset 2v. 3v. ja 6v.

Lapset viihtyy omalla pihalla ja itse luen vieressä kirjaa tai kuuntelen musiikkia sekä otan aurinkoa.

Vierailija
32/32 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tehtiin perheen kanssa reissu linnanmäelle sekä Lomakeskus Huhmariin. Ihanaa oli.

Vielä ajateltiin lähteä viikoksi 100km päähän ukin luo nauttimaan omakotitalon ihanuudesta ja ulkosaunasta.

Ihanaa kesälomaa kaikille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi