Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko toimittaja Rita Tainola narsisti?

Vierailija
28.07.2010 |

Tuntuu, että joka jutussaan tyrkyttää itseään ja kehuskelee OMILLA ansioillaan.

"Minä tunnen hyvin tämän julkkiksen", "Minä olen ollut maailman kuninkaallisten häiden vakiovieras", "Monilla matkoillani maailmalla"....

Kovasti tuppaa jäämään jutuista pois se, että hän joutuu tekemisiin näiden asioiden kanssa TYÖNSÄ vuoksi. Ärsyttävää.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on saanut työnsä merkeissä kokea aika monta asiaa jota me "tavikset" ei koskaan koeta. Ajattelen että kuten joku tuolla jo sanoi Rita on "brandi", ja julkisuuskuva on sen mukainen.

Henkilökohtaisesti hänet tavanneena, pidän häntä itsetietoisena maailmanmatkaajana jota on vaikea ulkopuolisen (ei ystävän) lähestyä.

En kävisi kuitenkaan kokenutta seurapiiritoimittajaa solvaamaan. Maailma tarvitsee yhden Ritan.

Vierailija
22/43 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

brandin, kun vaan kehuu itseään ja tekemisiään ja ihmisiä, joiden kanssa on jutellut. Hm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on saanut työnsä merkeissä kokea aika monta asiaa jota me "tavikset" ei koskaan koeta. Ajattelen että kuten joku tuolla jo sanoi Rita on "brandi", ja julkisuuskuva on sen mukainen.

Henkilökohtaisesti hänet tavanneena, pidän häntä itsetietoisena maailmanmatkaajana jota on vaikea ulkopuolisen (ei ystävän) lähestyä.

En kävisi kuitenkaan kokenutta seurapiiritoimittajaa solvaamaan. Maailma tarvitsee yhden Ritan.

Ei tuollainen "seurapiirielämä" tarjoa yhtään kokemusta, mitä haluaisin kokea. Siinähän se.

Kait toimittajaa saa haukkua jos kirjoittaa paskoja juttuja?

Vierailija
24/43 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ui julkkisten liiveihin ja ryhtyy kaveriksi ja luottotoimittajaksi. Näistä henkilöistä tainolla on tietoa mutta ei paljasta niitä ennen kuin haaska on valmis eli julkkis on jo alamäessä, eikä hänestä ole enää mitään hyötyä.

Tämä on kaikista kamalinta, että jotkut pitävät häntä luotettavana uskottunaan.

Taino on äärimmäisen epämiellyttävä henkilö mutta feikkaamisessa hän on loistava.

Vierailija
25/43 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitustyyli on kuin ala-asteelaisen, todella naiivi ja lapsellinen. Tunnistan aina hänet, ts. kun alan lukea juttua, parin rivin jälkeen katson, kuka on kirjoittaja, ja satavarmasti se on Tainola.

Tainolan käytös ihmisten ilmoilla on äärimmäisen epämiellyttävää ja koppavaa, olen nähnyt hänet monesti mm. lentokoneessa. Auta armias, jos rouvalla on turistiluokan lippu ja häntä ei upgreidata, rouva istuu naama norsun veellä ja tiuskii lentoemännille. Kerran suuttui, kun ei saanut mennä turistin puolelta busineksen vessaan. Nykin lennolla istuukin aina bisnesluokassa ja leikkii suurta diivaa.

Sydämensivistys puuttuu tuollaiselta ihmiseltä, jolla ei ole alkeellisimpiakaan käytöstapoja, omasta mielestään hän on tietenkin niin cool!

Vierailija
26/43 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun ei toista edes tunne. Näillä kriteereillähän lähes jokaisesta voisi löytää piirteen tai toimintatavan, jonka mukaan hänet voisi niputtaa loputtomaan narsistien joukkoon.

Ymmärrän kyllä, että kaikkien tyyli kirjoittaa tai vaikka sitten kehuskella saavutuksillaan ei kaikkia miellytä, mikä sinänsä on ihan ok ja normaalia. Harvoin kuitenkaan voi itselle tuntematonta perustellusti epäillä narsistiksi.

Minunkin kommenttini saattoi jonkin mielestä olla epämiellyttävä, minkä perusteella olen tietenkin narsisti. :)

Vierailija
27/43 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on epäkohtelias ja ilkeä ihminen. En tiedä, onko narsisti, mutta kuitenkin läpikotaisin häijy, paha, itsekäs ja ahne. Kohtelee muita ihmisiä kuin sontaa.

Vierailija
28/43 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuntenut Ritan 35 vuotta. Hän on todella mukava ja jopa liian kiltti "juorutoimittajaksi. " Viimeksi ole tavannut mieheni hautajaisissa , todella empaattinen ihminen.

Ps. Naiset ,käytätte narsisti-sanaa aivan väärin. Googlatkaapa oikea merkitys. Jookos.

Vierailija
29/43 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on todella mukava ja jopa liian kiltti "juorutoimittajaksi.

What a laugh.

Vierailija
30/43 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuntenut Ritan 35 vuotta. Hän on todella mukava ja jopa liian kiltti "juorutoimittajaksi. " Viimeksi ole tavannut mieheni hautajaisissa , todella empaattinen ihminen.

Ps. Naiset ,käytätte narsisti-sanaa aivan väärin. Googlatkaapa oikea merkitys. Jookos.

Löysikö Rita itse tiensä palstalle? 

Vierailija
31/43 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rita on vela. Eikä tosiaan pidä lapsista. Tulee hysteeriseksi, jos kotiinsa sattuu tulemaan lapsivieraita. Koska ne koskevat tavaroihin ja sotkevat. Hänen ja miehensä koti on kuin lavastus.

Sopii hyvin hänen venäläiseen taustaansa.

Olen siis tuo sama , joka kertoi tuntevansa Ritan.

Vierailija
32/43 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on hirvittävän ilkeä ihminen. Jos hän vaikuttaa ystävälliseltä, hän haluaa jotakin hyötyä. Kyseessä on laskelmoiva ja tunteeton peluri, jossa ei ole mitään hyvää - pelkkää pahuutta.

Vierailija
33/43 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysikö Rita itse tiensä palstalle? 

Anteeksi, mutta Rita on pahuuden synonyymi. Hänen ainoat tunteensa ovat itserakkaus ja -sääli. En ole koskaan tavannut itsekkäämpää ja häijympää ihmistä.

Vierailija
34/43 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa tavattomasti katsella kuvia kodistaan. En voisi tuolla edes hengittaa kun on niin paljon tavaraa ja katseenvangitsijoita kaikkialla. Omituista kylla ei kohdista ollenkaan energiaa ulkonakoonsa, onko se tietoinen strategia etta oma persoonallisuus haihdutetaan lahes olemattomuuteen niin ei ainakaan aiheuta minkaanlaisia tunteita ulkonakonsa puolesta niissa ihmisissa joiden parissa liikkuu.  Eli tassa pitaisi olla  se mukava tyyppi jonka seurassa voi rentoutua. Tai sitten ei. 

Vierailija
35/43 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinani kampissa töissä, siellä oli silloin Valintatalon myymälä. Rouva Tainola kävi usein ostoksilla ja hän pakkasi aina ruokaostoksensa Chanelin paperikassiin.🤣

Vierailija
36/43 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus kysymykseesi: ON narsisti!

Viimeiset 30 vuotta ainakin on hän työntänyt itseänsä esille. Eikö hyvänen aika uusia osaavia sukupolvia vois tulla tilalle?

Olis jo aika!

Vierailija
37/43 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin aikoinani kampissa töissä, siellä oli silloin Valintatalon myymälä. Rouva Tainola kävi usein ostoksilla ja hän pakkasi aina ruokaostoksensa Chanelin paperikassiin.🤣

Kävin samassa ruokakaupassa ja aina kun hän oli siellä se kuului : oli niiin kovaääninen akka👎

Vierailija
38/43 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko koskaan lukeneet hänen Twitteriään? Aikamoista settiä. Mielestäni hän vaikuttaa juuri sellaiselta vihaiselta ja etuoikeutetulta 60+ v tädiltä joka esim. huutaisi kaupan kassalle.

Vierailija
39/43 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rita kirjoittaa Ilta Sanomissa lämpimästi ja twitterissä vihaisesti.

Vierailija
40/43 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putouksessa oli hahmo Sika Vainola. Alkulähde hahmolla taitaa olla selvillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi