Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaksostytöille nimi harkinnassa, miltä kuulostaisi

Vierailija
26.07.2010 |

Marianne ja Annemari

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tulee vaan ekana mieleen kaksi vähemmän viisasta juuri tuonnimistä naista, jotka satun tuntemaan. < :)

Vierailija
2/10 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsumanimiksi ehdottomasti liian samanlaiset mites jotkut kukaisnimet?

Viola? Iiris? Lilja? Rosa? Vuokko?

tai Hilda Marianne? Säde Annemari?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavaksi marimint

Vierailija
4/10 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttumari tai Mariminttu., tietenkin.

Vierailija
5/10 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevat nimet. Ihan kuin toistensa kopiot. Tämä siis vain minun mielipiteeni. Itse pidän siitä, että kaksosilla on erilaiset nimet eikä mitään kopiojuttuja. Mutta mieti, miten itse ajattelet.

Vierailija
6/10 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa ajatella, että kaksosten nimet olisivat erilaiset. Kaksosilla on useimmiten muita yhteneväisiä asioita ihan tarpeeksi esim ulkonäössä, että olisi yksilöllisyyden vuoksi hyvä, jos nimet ihan omanlaisiaan, että vaikka alkaisivat ihan eri alkukirjaimella, eivätkä sisältäisi kovin samaa vivahdetta. Aikuisten mielestä varmaan usein söpöä kun samankaltaiset nimet, mutta kyllä helpottaa yksilöksi kasvamista, kun nimetkin erilaiset.

Vierailija
7/10 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosielämässä kutsumaan, ja on aika hölmöä, jos lyhenevät esim. Mariksi ja Anneksi, sitten on vähän kuin lapsilla olisi vain yhden nimen puolikas, ja toisella se toinen puolikas....

Vierailija
8/10 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin kuin joku tuolla jo sanoi: ihan tarpeeksi yhteistä on ilman että nimetkin ovat vain saman nimen väännöksiä.

Meillä on pitkät nimet ja sattumoisen myös toinen noista nimistä, mitä itse ajattelit antaa. Jos haluat, että nimet jotenkin sopivat yhteen, anna molemmille pitkä tai molemmille lyhyt, anna vaikkapa samalla alkukirjaimella tai tosiaan kukan nimiä niin kuin joku ehdotti. Mutta ehdottomasti niin, että edes nimet eivät voi mennä sekaisin. Esim. Annemari ja Annukka tai Marianne ja Miranda. Selkeästi eri nimet.

Vierailija
9/10 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marianne ja juliaana

Selvästi eri nimet mutta kuitenkin saman tyyliset.

Vierailija
10/10 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin kuin joku tuolla jo sanoi: ihan tarpeeksi yhteistä on ilman että nimetkin ovat vain saman nimen väännöksiä.

Meillä on pitkät nimet ja sattumoisen myös toinen noista nimistä, mitä itse ajattelit antaa. Jos haluat, että nimet jotenkin sopivat yhteen, anna molemmille pitkä tai molemmille lyhyt, anna vaikkapa samalla alkukirjaimella tai tosiaan kukan nimiä niin kuin joku ehdotti. Mutta ehdottomasti niin, että edes nimet eivät voi mennä sekaisin. Esim. Annemari ja Annukka tai Marianne ja Miranda. Selkeästi eri nimet.

Itsekin olen kaksonen, identtisiä olemme ja meillä on nimet tyyliin Jenni ja Jenna.

Liikaa sekaannuksia jo omilta vanhemmiltamme sekä sukulaisilta..

Meille olisi syntymässä myös kaksoset, ja miehen ehdotukset ovat olleet myös tuota sarjaa. Itse olen kieltänyt jo monen monta kertaa että ei samanlaisia nimiä.

Sukupuolia emme tiedä, joten tuo oman jännityksensä tähän.

Itse voin henkilökohtaisesti sanoa että itse halusin pienenä edes yhden asian mikä olisi ollut erilaista siskoni kanssa. Syntymäpäivälahjatkin olivat samanlaisia.. Siis jos sisko sai nuken jolla oli siniset vaatteet, minä sain samanlaisen, mutta punaisilla vaatteilla..

Kun sitten tulin teini-ikään otin ja tein niin räväkän tyylinmuutoksen että meitä ei enää voinut sekoittaa toisiimme. Vanhemmat ei tykänneet.=D