Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toukokuiset 2011

26.07.2010 |

Heippa siskot!

Hätäisenä aloitin jo uuden ketjun meille elokuussa yrittäville.

Jos tässä pari kiloa saisin vielä pois painosta niin elokuun loppupuolella olisi sitten viides inssi, huh. Kahdeksan kiloa on lähtenyt ja se on lekurin mukaan hyvä. Ikää minulla jo kohta 39, joten vaikeaksi menee. Toivottavasti huhtikuisista tulee vielä paljon plussia, mutta jos luonto päättää toisin niin tervetuloa jakamaan ajatuksia tähän pinoon. Ja varsinkin piinailuja;-) Toivotan meille kaikille nyt viimeistään mahtavia plussatuulia!

Terkuin Evelina

Kommentit (281)

Vierailija
121/281 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuisiin hyppää tämäkin tyttö, täti tuli tänään. Kierto lyheni täälläkin monta päivää ja sitä edelsi viiden päivät tuhruttelu....huokaus....vaikeaksi menee:( Nyt alkoi menkat kp25...Sovitaan tosiaan, että loput ei tule enää kesäkuisiin, alkaa kiintiö olla täynnä;) T.Wilpuri kp1/n.27?!?yk5

122/281 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jouduitte tästä pinosta pois. Toivon parasta onnea ensi kuulle!

Aih, mua vääntää vasemmasta munajohtimesta ja lujaa. niin kuin joku vääntäisi sitä solmuun tai työntäisi sukkapuikkoa sinne. Ettei vaan rakkulaparka jäisi jumiin vaikka johtimet pitäisi olla auki. Nyt siis pp10 menossa.

Onko muilla ollut tällaisia kipuja näihin aikoihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/281 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli tulla vielä kirjottaan, oonkin käynyt välillä vaklaamassa ;)

Solinalle pahoittelut tädin tulosta ja paljon paljon +++++++ tuulia kesäkuisiin :) kuten myös muillekin tädin vierailusta kärsineille.

AmaliaJoel, kiitos onnitteluista. Mä oon kans joskus tehnyt tuolla first sign testillä. Aika metkaa touhuta sen pipetin kanssa :D ja se tosiaan on sellanen erittäin herkkä testi.

Mikäs Evelina sun tilanne on? Ootko jo testaillu lisää???

Siirryin jo odotuspuolelle kun sinne oli toukokuisten ketju perustettu. Nyt vetäsen täältä kasan teitä mukaan...Hiiiiiiioppp! Ja loput vielä kesäkuun porukkaan...Hiiiiiooppp! Huh huh, eli siellä nähdään :)

Vauvamassu rv 5+0 tai jotain...

124/281 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pp 11 menossa vasta. En ole enää testannut, menee kuitenkin hermo. Ja menee joka tapauksessa, hih. Perjantaina tulis inssistä kaksi viikkoa, mutta menkkojen pitäisi alkaa vasta jotain ehkä ensi viikon tiistaina. Milloinkahan sitä jatkais testailuja....

olen kyllä niin varma, ettei onnistu ja mietin pääni puhki, että jatkanko nyt sitten IVF-hoidolla vai vieläkö kokeilisi yhtä inssiä (oikeeseen ovulaatioaikaan) Kyllähän tuo IVF lisää mahdollisuuksia paljonkin, mutta jos kohdallani tosiaan voisi olla kyse siitä, ettei pregnyl ole tehonnut ja kaikki viisi inssiä tehty liian aikaisin niin mielelläni kokeilisin vielä yhtä. Mutta miten saada lääkäri uskomaan, että ajankohta on ollut väärä?????

125/281 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut täältä tädin kohdanneille.. En nyt osaa mitään fiksua lohduttavaa tähän kirjottaa tällä hetkellä :/

Evelina: sinulla todella jännät päivät edessä, miten meinasit saada ajan kulumaan? ;) Peukut ja varpaat on pystyssä!

ON: Eli oviksen bongasin lauantaina aamulla, illalla testasin uudestaan niin testi näytti jo haamua. Peittoja tuli heiluteltuu sit sekä lauantai, että sunnuntai iltoina.. Että ajoitus ainakin osunut oikeeseen kohtaan, toivottavasti tulisi nyt sitä kauan odotettua tulostakin!

PuuuhPuuuuh +++++++++++++

MäntäneN kp 16/28 yk10

Vierailija
126/281 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evelina mä jännään tän viikon sun kanssa ja toivon että täti jättää kyläilyn moelmmilla väliin (=

Voi olla et se on vaan mun toiveita mut oireita on ollut muka jo jonkin verran: kuvotusta, alavatsalla jännää tunnetta, pistelyä, väsymystä ja jotku hajut ottaa ihan hirveen herkäsi nenään... outoa.. Lämpö on ollut koholla pari päivää yli 0,5 astetta (on nyt 36,9-37,1 normaalisti 36,4) Mut onko toi lämpö koholla myös normaalisti loppukierrosta?

Kamalinta on että kierto on ollut koko kesän aika sekaisin. Viimeksi oli vain 22 pv maksimissaan sen 28 pv. Nyt siis menossa 21/?-28.

Voisitteko kertoa että montako päivää oletetusta ovulaatiosta pitäis olla että vois saada testattua?

127/281 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan!

Jep toivotaan peukut pystyssä, että tätsy matkaa jonnekin muualle kuin koko toukokuisten osoitteisiin.

Hih, mulla oli viime inssin aikaan samanlaisia oireita, meinasin oikeasti kerran oksentaa kun Prismassa oli joku ällö haju. No en kuitenkaan ollut silloin raskaana. Jännä miten se mieli pystyy kuvittelemaan kaikenlaisia juttuja. Mutta nuo fyysiset nippailut alavatsalla ei kyllä ole mitään kuvitelmaa. Ehkä siellä pikkuinen yrittää juuri kiinnittyä kovasti ja toivottavasti onnistuu siinä.

Ai sorry, Minni toivottavasti nuo sinun kuvotuksesti kuitenkin tarkoittavat raskautta, vaikka minulle ei niin silloin käynytkään. Kaikki on mahdollista kunnes täti tulee, pakko niin on vaan uskoa.

klinkalla sanottiin, että ovulaatiosta voisi testata noin 14 päivän kuluttua. Itselläni tuo päivä olisi heidän mukaan perjantaina, mutta omasta mielestäni vasta ma-ti.

Voi hitsit kun en ole tajunnut seurata tuota lämmön muuttumista. Ei hajuakaan, mikä normilämpöni on nykyään. Joskus aikoinaan se oli 36.6. Voisihan sitä huvikseen kokeilla mitä nyt näyttää. En kyllä osaa sanoa, onko lämpö koholla normaalistikin loppukierrosta.

vielä pitäisi monta päivää kestää, huh...

Mikä päivä sinä Minni ajattelit testata ekan kerran?

Vierailija
128/281 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo yritän olla varovaisen toiveikas... (= Ei vaan kyl olis täälläkään eka kerta kun toi kuvotus hämää XD. Yritystä on kuitenki Tammikuusta lähtien, siihen väliin mahtuu monta muka huonoa oloa =D.

Laitatko evelina muuten viestiä kun oot lämpösi mitannut XD ja muutkin niin voisiko joku kertoa tosta lämmönnousuteoriasta mielipiteensä ku oon joskus kuullu jostain että sillä olisi jotain yhteyttä raskauden kanssa... Mene ja tiedä...? Hahaa näitä mun oljenkorsia =D

ehkä se onkin vain vauvakuumetta eikä vauva kuumetta XD

Kiitti tosta 14 pv:n neuvosta. Pongasin tikuilla oviksen myöhemmin ku mitä olin ajatellut, saatiin kuitenki hyödynnettyä. (On kamalaa ku toi pää sekoittaa kierronkin )= )

Periaatteessa 14 pv. oviksesta olisi maanantaina mutta en tiedä kestänkö sinne asti *Hih* Yritän mutta voi olla että tää piina voittaa jo Lauantaina silloin olisi kp 26/?-28 Viime kierrolla menkat alko jo kp 22 eli jos taas on niin aikaisessa niin täytyy varmaan mennä terkkariin... /=

129/281 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, arvaa mitä, mulla lämpö 37,2 mitä ihmettä? Enkä kyllä ole yhtään flunssainen, vähän olen palellut pari päivää, mutta ei muuta kummaa.

Hitsi kun tietäisi että nouseeko lämpö luomustikin loppukierrossa? Mutta ei kai näin paljoa kuitenkaan.

Voi kun tämä tarkoittaisi hyvää.

Vierailija
130/281 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan että tää nyt olisi sitten sitä!!!! Apua! joku muukin nyt äkkiä kertoon meille et nouseeko luomustikki kierron lopulla lämpö... (vähä mä putoon nyt korkealta jos täti suvaitsee saapua)

Ok eli löysin nyt tällaisen uhdeltä nettisivustolta: "Ruumiinlämpö kohoaa ovulaation aikaan, mutta jos se pysyy kohonneena kaksi viikkoa ovulaation jälkeen, se voi olla merkki raskaudesta."

Vierailija
131/281 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama juttu naiset! :) Ja mulla on ollu sitä melkeempä siitä asti kun ovis bongattiin... On ollu myös flunssa tunnetta muutenkin, että en tiiä sitte. :s Nippailuja ja yhden päivän ruskee vuoto tietää hyvää! Oon niin innoissani, toivottavasti ei oo mitään kuvitelmaa... :s

Samassa tilanteessa siis ollaan.

Mulla olis muuten huomenna 14 pv oviksesta. :o joko sitä uskaltais sit testata. Varmaan täytyy. ;)

Tsemppiä niin niin kovasti kaikille!! ++++++

Vierailija
132/281 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaa ihmeessä...! mutta kannattaa sit aamuvirtsasta äläkä juo paljoa illalla ettei tarvi yöllä hypätä... et olis mahdollisimman vahvaa... OK nyt mä rauhoitan taas itteni....S: Anteex, oon vaan niin innoisssani.. Mä niin pidän sulle peukkuja ja isovarpaita XD!!! Laita sit viesti miten kävi....

Vierailija
133/281 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, ymmärrän hyvin sun fiilikset! :D Testaan siis aamulla ja tuun heti kertoo mikä tilanne... Menkkojen pitäis kuitenki alkaa vast vkl et saas nähdä. :)

PEUKKUJA! :P

134/281 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit tämä menee jännäksi ja ihanaa, etten ole ainoa "höyrypää" täällä. Testaa ihmeessä Beib jos sulla jo kaksi viikkoa oviksesta. Mun pitää malttaa vielä muutama päivä, kääks. Mulla oli reilu viikko inssistä kanssa kovasti nippailuaja vatsassa, mutta ei kyllä mitään vuotoa. Vuoto olisikin ollut merkki kiinnittymisestä.

Hitsit kun en aiemmin tajunnut mitata tuota lämpöä, mutta on se anyway selvästi koholla.

Tulehan heti aamulla kertomaan Beib testin tulos. Mutta älä vielä luovuta jos ei heti näytä plussaa, saattaa näyttää vasta paljon myöhemmin. Ja joillakin ei näytä ollenkaan vaan käyvät verikokeessa tsekkaamassa tilanteen. Toivoa on siis meillä kaikilla. Ja niin kuin sanoitte, jos ei nyt tärppääkään niin tiputaan korkealta ja kovaa kun on niin monta "merkkiä" raskaudesta. Kaikenlaisia pahaa oloa ym. voi mieli vielä kuvitella, mutta lämmön nousu ja kivut ja vuoto ei kyllä ole kuviteltua. Plussaa kehiin nyt meille kaikille! Hitsit mun testit on jemmassa naapurilla ja nyt tekis jo mieli testata. Saan ne vasta keskiviikko-iltana, plääh. Pitäisiköhän luikkia apteekkiin huomenna, hihihi..

Vierailija
135/281 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tota pikku vuotoa mäkin metsästin.. mut ei tullut. Valkovuoto on kyllä ollut runsasta ja valkoista eikä läpinäkyvään kuten usein, parina päivänä ehkä hieman kellertävää... mitä lie sekin tarkoittanut..? toivottavasti ei mitään tulehdusta.

No joo nyt mun pitäis vähä suitsia itteeni etten ihan leviä käsiin =D..

Olis niin unelma ku kaikille nyt vaan sattuis niin hyvä säkä et saatais pienet toukonyytit

Vierailija
136/281 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuun tietty heti aamulla. Kello on soimassa töihin 06.40 että sen jälkeen heti. :D Enkä luovuta missään nimessä, suurempi mahdollisuus on että se näkyis vasta vkl kun ei oo ees mitään herkkiä testejä. Ihan normeja vaan. :/ :)

Mutta, saas nähdä!

Olis kyllä hienoa! Noh, huomiseen! :D

Nyt nukkumaan, et aamu tulis nopeesti...

-Beib

Vierailija
137/281 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidankin vielä roikkua täällä kun tämmöistä on menossa, oireita ja kaikkea, iiiiks!

Pidän peukkuja bdbdbdbdbdbdbdbdbdbd :D

Vauvamassu

138/281 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheesti oli tullu viestiä :)

Noista lämmöistä vaan, että ite oon joskus seuraillu ja oviksen jälkeen on aina noussut sen puoli astetta, mutta muutaman tunnin/ puol päivää ennen menkkojen alkua on laskenut takaisin normiin.. Mutta toivotaan siis ettei se nyt laskisi kellään mihinkään!!

Vierailija
139/281 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdas negahan se sieltä tuli.. Oli kyl odotettavissa, ku ei oo mitään herkkiä testejä. Ja muutenkin. :) Noh, su aamulla uusi yritys. :D

Mites muitten testailut? Koska meinaatte?

Nyt töihin!

-Beib

140/281 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lannistu, vielä kun kuitenkin aikaista. Ja varsinkin kun sulla ei ollut herkkä testi käytössä.

Putosin maan pinnalle ja lujaa. Ihme kylmää hikeä pukkaa ja lämmöt oli tippunut 36,8 eli se tais olla sitten siinä. Tosin voisin mitata vielä illalla jos aamulla on muutenkin alhaisemmat lämmöt.

Mun pitäisi vielä ainakin kolme päivää jaksaa olla testaamatta. Pe tulee kaksi viikkoa täyteen, mutta menkkojen pitäisi alkaa vasta ma tai ti.

Tsemppiä piinailuun!