Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toukokuiset 2011

26.07.2010 |

Heippa siskot!

Hätäisenä aloitin jo uuden ketjun meille elokuussa yrittäville.

Jos tässä pari kiloa saisin vielä pois painosta niin elokuun loppupuolella olisi sitten viides inssi, huh. Kahdeksan kiloa on lähtenyt ja se on lekurin mukaan hyvä. Ikää minulla jo kohta 39, joten vaikeaksi menee. Toivottavasti huhtikuisista tulee vielä paljon plussia, mutta jos luonto päättää toisin niin tervetuloa jakamaan ajatuksia tähän pinoon. Ja varsinkin piinailuja;-) Toivotan meille kaikille nyt viimeistään mahtavia plussatuulia!

Terkuin Evelina

Kommentit (281)

Vierailija
261/281 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, eli puhdas nega tuli. Piti odottaa huomiseen, mutta en sitten malttanut... Rinnat on hiukan kipeet, saattaa myös johtua tulevasta tädistä (tosin ennen ei oo rinnat ollu kipeet ennen menkkoja), että tiedä sitten... :/

No, uuden testin teen maanantaina, JOS tarvii...

Annu kp 28/28-30

Vierailija
262/281 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut plussanneille :) ja tsemppiä vielä tuleville testaajille.

Täällä moni on tuskaillut kp:den venymisistä, mulla menee toiseen suuntaan. Kesän 35pv:n kierroista tiputtiin ensin 25:een ja nyt 23:een. Ikinä ei näin lyhyitä kiertoja ole meikäläisellä ollut, ei ennen eikä jälkeen lapsien. Pitäisköhän olla huolissaan...? No, joka tapauksessa, kesäkuisen toivojiin taidan siirtyä joku päivä - lähinnä taustailemaan varmaan, niinkuin tähänkin asti...

Siispä toivotan oikein mukavaa syksyä, kuumeilijoille myrskytuulien sijaan plussatuulia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/281 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

Saisinkohan liittyä seuraanne? Kaipaisin kovasti juttuseuraa :)

Homman nimi on tämä:

Lopetin pillerit jo lähes vuosi sitten ja vuodenvaihteessa täti tuli kylään. Sen jälkeen visiittiä ei sitten kuulunutkaan. Söin terolutit kesän alussa ja menkat tuli, mutta sitten ei taas mitään. Nyt elokuun puolessa välissä söin taas terolutit, mutta menkkoja ei kuulunut. Tein yhden negan n. 5 pv kuurin jälkeen ja nyt torstaina, reilut kaksi viikkoa kuurin lopetuksesta, tein 2 plussaa ClearBluen digitaalinäyttötestillä, joka ilmoitti että hedelmöityksestä olisi 1-2 viikkoa. Tein vielä varmuudeksi yhden perus apteekintestin, johon tuli suht selkeä viiva. En vaan voi uskoa tätä todeksi, kun menkkoja tai oviksia ei ole ollut...

Aion testata uudelleen ensi viikolla, mutta tämä jännitys vie hengen! Kun eihän tästä voi kellekään puhua. No, äidille kerroin, mutta en muille. Jännittää vallan vietävästi eikä ruokaa tee mieli. Apua, voiko ClearBlue-testiin luottaa vai voikohan terolutit vaikuttaa testitulokseen, mitä luulette?

Olemme vuoden verran olleet miehen kanssa naimisissa.

t. Jellu

Vierailija
264/281 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo ihan selvästi raskaudelta kuulostaa. Terolutit eivät hämää raskaustestiä. Sen ensimmäisen negan olet varmastikin tehnyt sen takia, että ovis on ollut terolutien ottamisajankohtaan verrattuna myöhemmin.

Onnea paljon!

Vierailija
265/281 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todella, että olet Vilho oikeassa :) Aion vielä torstaina testata uudelleen ja jos vielä näyttää plussaa niin sitten uskon :) Mutta todella ihmeelliseltä tuntuu, että melkein vuoden menkattomuuden (ja ovuloimattomuuden) jälkeen olisinkin yhtäkkiä raskaana. Eihän sellaista tapahdu kuin elokuvissa :)

Vierailija
266/281 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Jellu, mikäli olet raskaana! :)

Täällä ei ole muutosta mihinkään suuntaan. Aamulla: inte gravid. Pyh. Olihan se arvattavissa. Ilmeisesti tästä kierrosta tulee sitten megapitkä. :(

Mua puri eilen koira(ei oma), piti käydä päivystyksessä puhdistuttamassa haavat, hakemassa antibioottikuuri ja jäykkäkouristuspiikki, se ei ollu nimittäin enää voimassa. :s

Oonko mä ainut, joka täällä kirjoittelee? :D Pitäskö suosiolla siirtyä jo kesäkuisiin? :D

Anski- kp.29/23-26

Vierailija
267/281 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo Anski ainoo, kyllä mäkin täällä viel keikun. Saa nähdä miten kauan. Keskiviikkona aattelin testata jos ei tätiä siihen mennessä näy. JaSu84 kp34/36 yk2

268/281 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän siinä kävi, että oireet eivät pettäneet.. Täti tuli ryminällä.. Eilen alko tuhruttelu ja tänään sitten kunnon vuoto, p*****e!!

Kuittaan tähän..

MäntäneN kp 2/28 yk 11

Vierailija
269/281 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla se täti sitten tuli kylään täälläkin :(

Nyt masentaa...

Siirryn tuonne kesäkuisiin sitten jossain vaiheessa, nyt ajattelin pitää hiljaiseloo vähän aikaa.

Annu kp 2/28-30 yk 3

Vierailija
270/281 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasu85, mitäs sulle kuuluu?

Mulle tuli sitten siirto odotuspuolelle. :)) Tänään tein positiivisen testin. Mieltä vaan painaa, että tuleeko keskenmeno, tai jos se onkin vaan tuulimuna. :( Lisäksi tätä ihanuutta varjostaa maanantaina iskenyt noidannuoli niskaan, se ei ole vieläkään hävinny mihinkään. Perkule.

Toivottavasti kaikki menee hyvin.

Tsemppiä Jasulle, toivottavasti säkin plussaat. :)

Anski-

Vierailija
271/281 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mennään oudoissa fiiliksissä. Maanantaina aamuyöllä alkoi mahaa vihloa tosi kovaa ja otin särkylääkettä, olin ihan varma että nyt se täti sitten saapui. Vihlontaa on nyt kuitenkin jatkunut puoltoista vuorokautta, mutta mitään vuotoa ei näy... Alaselkää ja vatsaa vihloo aina silloin tällöin tosi lujaa (ihan menkkamaisesti) ja sitten ei taas tunnu mitään. Olen googlaillut asiasta ja saanut jonkin verran toivoa, että voisi olla merkki raskaudesta, että kohtu kasvais tai jotain. Aamulla sitten jännätään testin kanssa, huomenna on se päivä jolloin menkkojen pitäis alkaa (edellisen kierron perusteella). JaSu84 kp36/36 yk2

Vierailija
272/281 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein tänään tosiaan testin ja siihen ilmestyi selvä haamu (pyysin miehenkin tarkistamaan). Viime kierrossa ei tullut yhtään mitään. Koskakohan kannattaa tehdä uusi testi että tulisi vahvempi viiva? Huomenna vai vasta ylihuomenna? Aika epätodellinen olo, ei sitä kyllä vielä usko todeksi ennen kuin sen kunnon viivan saa. Tai sitten käyn hakemassa CB:n digitaalisen. Koska sillä voi testata? JaSu kp37/36 tai rv4+0

Vierailija
273/281 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelinpa minäkin tulla tähän pinoon, kun ko vasti odottelen alkaako kuukautiset vai tulisko testiin plussa....

274/281 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Pillerit jäi pois elokuussa kahdeksan vuoden jälkeen, nyt mennään yk1 ja kp28/?.

Mietin tässä juur, että koskahan tuota testiä lähtis kokeilemaan? Millon on mahkuja, että jotain näkyy? Ovis saattoi olla limojen perusteella kp 15 tai kp 20, tikuttamaan en vielä ainakaan alkanut. (Yhtähyvin voi olla, ettei sitä vielä ole ollutkaan...)

Miten muut, jotka ette tiedä kiertoanne, koska testasitte?

Vierailija
275/281 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä testasin ekassa kierrossa pillereitten jälkeen ensin kp27, sitte siitä parin päivän päästä kp30 ja sitte vielä viikon päästä. Kierto oli sillon kuitenki 36 päivää ja sillon täti tuli. Nyt mennään yk2 kp37 ja tänään aamulla testasin haamun, huomenna aamulla kokeillaan sitten ton Clearbluen digitaalisen kanssa... Tsemppiä teille muillekin piinailuun ja kiva että täällä vielä joku jännittää mun kanssa :)

Vierailija
276/281 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gravid - raskaana, niin luki tänään siinä cb:n testissä!! Aika uskomaton olo...eli taidanpa siirtyä tonne odottajien puolelle. Peukkuja vielä teille jotka piinailette!! :) Tulkaahan perässä tonne toiselle puolelle

277/281 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea JaSu ihan mielettömästi. Ihanaa, että edes joku tästä pinosta raskautui. No, me muut sitten tuolla kesäkuisissa plussataan eikös vaan.

Vierailija
278/281 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

En ole tooosi pitkään aikaan kirjoitellut/lueskellut palstaa niin en tiedä keitä täällä enää on paikalla vai joko kaikki on kesäkuisissa/odottajissa.

Mä olen ollut kiireinen töissä ja vähän taas ahdisti kun en saanut tikutettua ovista kuin kaksi haamua (kuten viime kuussakin) plaah.

Onkohan mun tikutusajankohta jotenkin väärä vai syytänkö taas testejä.... Ehkä jotain liikehdintää on kuitenkin ollut kun tuli edes ne haamut ja muuten vaan negaa.

Nyt olis mulla jännäpäivät kohdilla (muita???). Kierto ollut jonkinaikaa tasainen 31 päivää. Nyt mennään päivää 32 ja väkisin tietty ne toiveet herää. Mitään oireita ei tosin ole ollut mihinkään suuntaan tai no, eilen hiukan huono olo ja ajattelin et nyt se täti sitten tulee taas ajallaan, mutta eipä vielä tullut. Olen päättänyt että en vielä tällä viikolla testaa vaan odottelen ja testi vasta ensi viikolla jos t ei ole tullut.

Joka kuukausi menkat on tullut ajallaan eikä ole oikein edes voinut toivoa. Nyt on niin ihanaa haaveilla pienestä, vaikka tiedänkin sitten pettymyksen tullessa putoavani korkealta. Vastailkaahan jos tääl olis joku kanssa jänskättää....

terv. Tupuna

279/281 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasu, mielettömät onnittelut!

Tupuna, kanssasi täällä piinailen. Minulla kp29 (ja jos kierto olis 29 niin la ois 26.5.) mutta tosiaan kierron pituudesta ei minkään valtakunnan havaintoa.

Olen mestari keksimään kaikennäkösiä oireita, joten uskon vasta, kun testi näyttää totuuden. :P Meinasin itse testata maanantaina.

miij kp29/? (dpo 14 tai 9?)

Vierailija
280/281 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että täällä on vielä joku toinenkin jännäämässä, meinasin jo että jos kukaan ei vastaa niin onko pakko siirtyä sitten kesäkuisiin jännittämään...

Nyt menkat on siis kolme päivää myöhässä (!) ja kuten mieheni joka päivä sanoo ei kannata innostua, vaan myöhäistä on jo....

Tänään töissä mulla oli taas huono olo, vähän oksetti, mutta ei sitten kuitenkaan. Liekö siis tämäkin vain kuvitelmaa.... Mietiskelin siinä vaan sitten huonossa olossani, että on se ihminen hassu olento kun ekaa kertaa elämässäni olin iloinen huonosta olosta, hassua eikö? Olen myös palellut tänään koko päivän ja ollut tosi väsynyt, mutta eikös sitä teetä myös syksyn pimeys ja kylmyys.

Toivoisin siis kovasti olevani raskaana ja ajatus hiipii väkisin mieleen vähän väliä. Mutta en minäkään ihan tosissani usko ennen kuin testillä varmistan. On vaan niin ihanaa toivoa, en vielä tiedä koskahan sitä uskaltais testailla....

Tupuna kp33/31