Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toukokuiset 2011

26.07.2010 |

Heippa siskot!

Hätäisenä aloitin jo uuden ketjun meille elokuussa yrittäville.

Jos tässä pari kiloa saisin vielä pois painosta niin elokuun loppupuolella olisi sitten viides inssi, huh. Kahdeksan kiloa on lähtenyt ja se on lekurin mukaan hyvä. Ikää minulla jo kohta 39, joten vaikeaksi menee. Toivottavasti huhtikuisista tulee vielä paljon plussia, mutta jos luonto päättää toisin niin tervetuloa jakamaan ajatuksia tähän pinoon. Ja varsinkin piinailuja;-) Toivotan meille kaikille nyt viimeistään mahtavia plussatuulia!

Terkuin Evelina

Kommentit (281)

Vierailija
241/281 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousin aamulla tukka pystyssä ja unisena.. menin tekemään raskaustestin... ja PLUSSA TULI!!! :) Voi että kun on ihanaa... mä en tiä miten päin olisin... pieni pelko on ettei kai taas mee kesken kun viime kuussa meni... mut ei saa ajatella negatiivisesti... tän on tarkotus pysyä matkassa loppuun asti :)

Vierailija
242/281 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Mörrille :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/281 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kovasti onnea Mörrille!!! :)

244/281 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Mörrille!

Annu-78: No niin minäkin tuossa hoksasin aikasemmin, jännää ;D

Kiitos vaan lohdutuksista, täällä niin toivotaan sitä plussaa, mutta jotenkin pelko persiissä niin monen monen pettymyksen jälkeen, ettei uskalla leijuu pilvissä.. Parempi vielä jalat maassa niin kauan kun sitä plussaa ei vielä ole.. Viimeisen 10 kuukauden aikana kun on jos jonkinsorttista oiretta kerennyt itselleen kuvittelemaan.. Luulisi että tässä vaiheessa nuo oireet jo tunnistaa, mitkä kuuluu ennen tädin saapumista, mutta kaipa se pieni toivonkipinä kuitenkin tekee tehtävänsä :)

Perjantaita odotellessa..

245/281 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea Mörrille!

Vierailija
246/281 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon onnea Mörri.

Vierailija
247/281 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MäntäneN tiedän tunteen... tää oli meillä yk 10 kun tärppäs... je ei niitä tunteista aina tiä et onko täti tulossa kylään vai onko siä kenties joku pieni tulossa... peukut sulle pystyyn!!!!

Kiitos onnitteluista. Täällä on niin ihanaa kun voi puhua asioista kun ei viitti viä suvulle kertoo eikä pahemmin kellekkään. Äitille ja parhaalle kaverille toki oli pakko soittaa...

Taidan siirtyä odottajiin mutta tulen katsomaan teitä tänne silti ja lukemaan ja kirjottelemaan... Hurrikaani maisia plussatuulia kaikille!! Ootte kyl ihania kun ootte tukena.

Vierailija
248/281 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma! Nii mites ne sun kiertopäivät olikaan? :)

Täällä täti edelleen jossain muualla ja kaks päivää tuntunu ihmeellistä kipua mahassa. :o Välillä menkkamaisia ja välillä ei sinne päinkään. Huomenna taas testiä kehiin. Tulis sit jo selvyys tähän tilanteeseen.

kp 34/28-33

249/281 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä niin toivoisin, että tulisi plussaa. Kaikillahan testi ei näytä heti oikein jos hormonia on vielä vähän. Mutta niin kauan kun tätiä ei näy niin on toivoa. Peukutan kovasti!

Vierailija
250/281 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs täällä nyt plussaillaan :) Ihanaa kun tulee hyviä uutisia!

Pahoittelut niille joille täti on tullut kylään.

ON: Tänään taitaa olla sitten se piinaavin päivä, koska menkkojen pitäisi alkaa, eli 34/33 menossa. Yrityksen puutteesta ei ainakaan voi moittia ;) Testin meinasin tehdä lauantaina, jos siihen mennessä ei ole tätiä tullut kylään. Löytyykö muita lauantain testaajia?

HennaN kp 34/33, yk 4

Vierailija
251/281 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis se lauantai just ensimmäinen semmonen päivä, ku menkat vois alkaa (kierto on siis vaihdellu 28-30, ja se lauantai ois siis se 28pvä), mutta YRITÄN sinnitellä maanantaihin.. Olen kyllä yleensä aika hätänen, että en tiedä pystynkö odottaan ;)

Tosin tämä kiertohan meni vähän mönkään, ku jäi paras aika hyödyntämättä, mutta on se silti mahdollista, että voisin olla... Mutta en nyt haluu elätellä turhia toiveita! Mutta katsotaan miten käy :)

Plussatuulia kovasti sinulle!!!! Niinkuin kaikille muillekin!!!! :)

Annu kp 26/28-30

Vierailija
252/281 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen nyt pitäis jo näkyä... Mutta ei.

Meen ens keskiviikkona hakemaan terot tai jotain, et saan tän kierron kuntoon. En jaksa yhtään tällasta odottelua ja epätietoisuutta kierron pituudesta. :)

Onnea Hennalle testailuun! :)

Vierailija
253/281 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äsken ostamassa suklaata. c(: Nam!

Mun täytyy usein ravailla vessassa, kun tuntuu että vuodan. No sehän on vaan sitä valkeaa menkkojen sukulaista, jota pukkaa. Kummastuttaa ja hämmästyttää. Jos sattuu olemaan vielä sunnuntaina ajankohtaista, niin minä testaan silloin. En kuitenkaan hirveästi elättele toiveita. :(

Viimeksi, kun olin raskaana 2008, plussasin ekan haamun kp.34... Vahva plussa tulikin sit kp.36.

Vau Mörri87! Onnea niin maan hirmusesti! :)

Anski- kp.26/23-26

254/281 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdas nega tuli.. Eipähän sitä oikein muuta voinu odottaakaan.. kerkesin jo jtn kuvittelemaan, mut se oliki tahra :DD Menkkaoireet vaan lisääntyy ja jumalaton finni leuassa, not nice!! Tätiä odotellessa.. jälleen kerran..

MäntäneN 27/28-29

Vierailija
255/281 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata vielä masentua!!! :) Raskauslaskuri sivulla lukee näin:

Raskaustestin tulos luotettava: 12.9.2010 alkaen

Eli odota pari päivää, ja uusi testi! Minäkin yritän malttaa odottaa tuohon sunnuntaihin (jos ei tätiä oo ennen tullut)!

Tsemppiä!!!!

256/281 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä taitaa peli olla menetetty oireiden perusteella, nyt vaan odottelen tätipunaista saapuvaksi.. Testinkin tein turhan aikasee ihan vaan sen takia, että JOS olisi vaikka haamua näyttänyt niin olisin illan menot perunut :) No mutta ilmottelen kunhan jtn ilmotettavaa..

Niin ja tsemppiä vlopun testailijoille!!

Vierailija
257/281 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuyöllä tuli taas täti kylään. Kierto piteni jälleen päivällä, eli nyt pästiin jo 34 päivään. Usko alkaa olla jo heitetty mäkeen ja mieli on maassa... Tähän kiertoon meinasin nyt sitten hakea ClearBluen digitaalisen ovulaatiotestin ja jos ei ovista löydy niin sitten lähden luultavasti käymään omalla gynellä.

Tsemppiä muille piinailijoille! Palaan varmaan palstalle taas kierron puolivälin jälkeen, jos mieli olisi taas hiukan kohentunut.

HennaN, kp 1/33, yk 5

Vierailija
258/281 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi MäntäneN, jos susta tuntuu siltä et täti on tulossa...toivotaan kuitenki vielä et ei tulis vaan saisit viel testailla plussaa tästä kierrosta :)

HennaN:lle tosi isot pahottelut, ja tsemppiä!! Älä vielä menetä uskoas, tää seuraava kierto on varmasti parempi!!

ON: Vielä olis muutama päivä jäljellä piinaa. Keskiviikkona aattlin testata, nyt alkaa tosin tuntua siltä et tekee tiukkaa jaksaa sinne saakka...Oon yrittäny olla oireitakin ajattelematta sen kummemmin, mut sellasta on ollu et viime sunnuntaina sattu just silleen mahaan et olin varma et menkat alkaa mut se meni yön aikana ohi. Ilmavaivoja ollu hirveesti ja just nimenomaan alavatsalla tuntuu et ilma kiertää. Päätä ei oo varsinaisest särkeny mut sellanen pieni jomotus on koko ajan. Äsken mittasin huvikseni lämmön ku täällä on siitäkin keksusteltu ja näytti 36,6, normaalisti mulla 35,8 tai jopa alhasempi, eikä kyllä oo yhtää kuumeinen tai kipee olo. Voi olla et taas vaan keksin kaikkee ja sit pudotaan korkeelta ja kovaa, mut ainakaan uskosta se ei sitten jää kiinni :) JaSu84 kp33/36 yk2

Vierailija
259/281 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin ja vauhdilla tuliki... Onhan se jo kp 37. :D Voi luoja... Kesäkuisiin siis mars. Onneks pääsen ens ke lääkärille hakemaan jotain pillereitä kierron tasaamiseksi. :)

Enkä kyl ens kuus usko enää mihinkään oireisiin!! Ihan oikeesti. Oli "kiinnitysvuotoa", kipua, lämpöä, päänsärkyä ja ihan kaikkea muuta. :D

JaSulle vielä voimia piinailuun. :)

Vierailija
260/281 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pahoittelut tädistä. Toivottavasti sulla auttais sitte ne pillerit siellä kesäkuussa. Voipi olla että alkuviikosta seuraan perässä, ku en kyllä laske näiden "oireiden" varaan paljon vaan yritän kaikest huolimatta pitää jalat maassa. "Pelkään pahinta - toivon parasta" :)