Rumin naisen nimi top 3
Kommentit (325)
Samoin moni tuttavani ja työkaverini,mutta tiedättekös,että useimmiten nimi on kantajansa näköinen;)Eikä sitä ihanaa ihmistä voisi muun nimisenä kuvitellakaan!
Hillevi/Hellevi
Impi
Irmeli
Irma
Tarja
Ritva
Sirpa
Meidän koko perhe löytyy täältä. So, entäs sitten? Minä pidän henkilökohtaisesti aika yksinkertaisina ja typerinä ihmisiä, jotka luokittelevat toisia nimen perusteella.
Jokainen vanhempi antaa nimen lapsilleen, josta pitää. Ja lyhyet vokaalit nimessä kuuluvat esim. ruotsinkielisiin nimiin ja silti ne lausutaan pitkänä.
Minusta nimien vertailu ja mollaaminen on yksinkertaisten ihmisten huvia.
- pirkko
- raisa
- katri
t. katja
20 kamalaa olisi ollut helppo listata saman tien
1. Hjördis
2. Helka
3. Elma/Elmi/Elna
Ajatelkaa vaikka Ursula Andress`ia nuorena Bond -tyttönä.
En antaisi omalle tyttärelleni, siksikään kun siitä tulee mieleen urheiluväline. Mutta Maila voisi tulla myös luonnosta, kuten esim. Ritva tai Vesa. Ainakin kasvikunnassa on mailanen, sinimailasessa on hennon sinipunertavat kukat.
Mulle ei tule kevytkenkäinen nainen tuosta mieleen. Suunnittelin nimiksi Sofia, Anna ja Maria, jos olisin saanut tytön. Isovanhempieni nimiä ovat.
ja minä kun olen pitänyt nimeäni aina aika kauniina :> T. Tiia.
1. Carla/Karla
2. Hillevi
3. Pälvi
Ei mun mielestä voi sanoa, että mikään nimi olisi varsinaisesti ruma. On vaan ihmisiä, jotka tekee niistä rumia!
Jos jotakin nimeä lapselleni en haluaisi antaa, niin nämä taannoin muodissa olleet saippuaoopperanimet, kuten Ridge tai Caroline. Jotenkin kornia nimetä lapsi jonkun niinkin typerän ja tyhjänpäiväisen asian mukaan. Itse haluan, että lapsen nimi merkitsee minulle tunnetasolla jotakin paljon enemmän kuin televisio-ohjelmat! Esimerkiksi rakkaan edesmenneen sukulaisen nimestä voi saada etunimilitaniaan yhden nimen tai jokin itselle tärkeä asia voi kuvastua lapsen nimestä. EN ikipäivänä menisi sanomaan kenenkään nimeä rumaksi, sillä sen takana on hyvin todennäköisesti suuria tunteita, rakkautta ja unelmia. Joillekin tässäkin ketjussa paljon parjattu Tarja voi sitä olla. Niin ja Tarja on hyvin kaunis nimi! :-)
Kaikki yhtä inhottavia - siis jaetulla ensimmäisellä sijalla:
Jenna, Jonna,Janna, Jessika, Jemina, Jenina,Janika, Janita,Jasmi, Jasmin, Jannika, Joanna
Iina, Oona, Viivi, Venni, Verna
Peppi, Pipsa, Lumi, Lumia, Akuliina, Nella
sitten nää Jeminat, jaminat, Jessika Jössikät tyyliset.
1. Kyllikki
2. Ulpu
3. Vuokko
En antaisi omille lapsilleni noita nimiä.
T I I N A
T A M A R A