Rumin naisen nimi top 3
Kommentit (325)
Sari ja Katja on hienoja nimiä! En tajua miten ne voi olla jonkun rumuus listalla :)
Itse tykkään, koska tädeillä on tuollaiset nimet, eikä ne oo mitenkään rumia :)
Vanhan ajan nimet ne vasta kamalia onkin.... Tyynet ja sun muut, Lempi ja Impi, hyi...
on paljon nimä, joita en antaisi lapsilleni mutta oikeasti RUMIA ovat Pirjo, Hjördis, Reija, Raisa & Raisa
täällä eräs Titta ihmettelee kovasti, miksi kys. nimi on aina tälläisillä listoilla! :(
nimi on reipas & kivankuuloinen, myös hyvin mieleenjäävä on kun on kasvanut Sannojen & Minnojen & Päivien luokkatoverina/leikkikaverina..
sekö ihmisiä närästää, että nimi tarkoittaa "katso?" vai sekö, että on "lälly"?
Suurin osa noista mainitsemistanne nimistä on hienoja ja kauniita.
Mitkähän Janica-Jessicat tähänkin ketjuun noita listailevat...
Hjördis
Sitten nämä iidat ja aavat
vilma, raisa, tytti
karseita nimiä!
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 15:36"]
täällä eräs Titta ihmettelee kovasti, miksi kys. nimi on aina tälläisillä listoilla! :(
nimi on reipas & kivankuuloinen, myös hyvin mieleenjäävä on kun on kasvanut Sannojen & Minnojen & Päivien luokkatoverina/leikkikaverina..
sekö ihmisiä närästää, että nimi tarkoittaa "katso?" vai sekö, että on "lälly"?
[/quote]
mulle tulee Titta-nimestä aina mieleen bussien/ratikoiden tarkastaja. Semmoinen lyhyt leveä tantta, oikein äksy.
Reetta, Sari, Päivi, Merja, Sanna
Kertoisiko joku ystävällisesti mikä mun nimessä niin pahasti mättää?
T. Kolmekymppinen Janica
En voi käsittää, että tällaisia listoja tehdään. Todella surullista, että ilmeisesti aikuiset ?opettavat esimerkillään lapsilleen tällaista käytöstä!
Ei nimi miestä pahenna jos ei mies nimeä.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 17:49"]
Jasmi/n, Maria, Elina,
[/quote]
Miksi Maria? (kalikka kalahti) Minulle sitä monet kiittelevät, että kaunis nimi - etenkin ulkomaalaiset, koska nimi on kansainvälinen ja helppo lausua.
OHO, en löytänyt nimeäni mistään, liekö sit kertaakaan mainittu kenenkään listassa!
Mutt meneeköhän sit JANINA nimikin niiden rumuus listalle, jotka tyyliin vihaavat myös Janika/Janica, Jannica, Janita, Jenika/Jenica, Jennika/Jennica, Jenniina, Janniina, Jemima, Jemina jne nimiä? :)
Janina ja Janita nimiin ei kumminkaan ole voitu lisätä mitään ylimääräisiä kirjaimia, kuten ceetä ;) Mikä on ihan kamala! Tuo cee siis!
Janika, Jenika ja Jessika on muuten tosi kauniita nimiä, kuha niihi ei oo tungettu mitää ylimääräsiä kirjaisimia, iha oikeesti, Janica kuulostaa kauhealta ja Jannica vielä kaueammalta!
T. JANINA 19v