Rumin naisen nimi top 3
Kommentit (325)
Hanna on kansainvälinen nimi ja tarkoittaa armoa. Minusta kaunis, perinteinen nimi.
tuli neljä, kun en osanut valita Paulan ja Kaijan välillä...
joiden nimet ovat Oona ja Iina.
Pannaan vaikka
Jasmin
Jessika
Janna
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 11:53"]
hai-saappaat ja retukengät.
[/quote]
No, Hai-saappaat ja Retu-kengät ovat toki ihanan nostalgisia, mutta älä unohda Lokki-kenkiä! Minulla oli sekä siniset että oranssit Lokit. Hiukan olin äkäinen, kun Tampereen Vapriikin kenkänäyttelyssä ei ollut yhtään paria Lokkeja. Tosin käynnistäni on jo kaksi vuotta, että toivottavasti nyt ne ovat näyttelyyn jo löytyneet. :)
Helmi
Anu
Jessica
Minusta nämä teidän 50-lukunimet ei ole ollenkaan rumia, Tuiret jne. Kyllä nämä nykypäivän Nicot jne on paljon rumempia. Ehkä nuoret vaan nykyään ei tykkää omien vanhempiensa nimistä =)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2010 klo 17:13"]
-Johanna
[/quote]
täällä toinen johanna
[quote author="Vierailija" time="27.07.2010 klo 09:46"]
1. nimistä, jotka ovat ihan lastenkieltä: mm. Nanna, Nenna, Ninni, Titta
2. lyhyistä r -nimistä: Mira, Mari, Sara, Sari, Kira, Taru, Rita, Meri yms.
3. lyhyet Lea, Mia, Pia jne.
minusta kauniimpi, kun rehellisesti kirjoitetaan Neea ja lausutaan selkeästi pitkä vokaalipari
[/quote]
Ja mun mielestä Sara ja Taru on ihania nimiä...
[quote author="Vierailija" time="26.07.2010 klo 19:28"]
Sari Jaana. Enkä oo tajunnu ees hävetä :)
[/quote]
Ollaan sit samiksia, oma nimirimpsuni alkaa samoin, tosin on vielä kolmas nimi perään :) On mulla ittelläni sen verran ärrä -kammo, että omille lapsilleni en r-nimeä halunnut antaa. Nimittäin mun molemmilla siskoillakin on sellaset.
En siltikään pidä nimeäni mitenkää kovin rumana, enkä edes tusinatavarana, kuten joku mainitsi. En kyllä kovin montaa Saria tiedä, viimeemmäksi taisin jollain kaupan kassalla nähdä nimilapussa... vasta kauppiksessa sattui toinen saman niminen luokalle.
1. Irma/Irmeli
2. Kyllikki
3. Raakel
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 12:15"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 12:01"]
Merja, ehdoton ykkönen!
Pirjo
Reija
[/quote]
Sari
Tiina
Tarja
Tuija
Mervi
Merja
ja sitten se kaikista rumin
HANNELE
[/quote]
Suurin osa nimistä kuulostaa 70-luvun lapsien nimiltä. Melkein kaikki löytyi joskus mun luokalta!
Tarja, Pirjo, Merja, Mervi, Kirsti, Kaisu, Erja, Arja, Raija, Raisa, Reija, Raili, Terttu, Tarja, Meiju, Maiju, Teija, Terhi, Pirkko, Sirpa (you get the point), Raakel, Rebekka, Jessica, Anu, Tanja, Taina...
Ja kaikilla näillä haukkujillahan on tietysti itsellä maailman kaunein nimi! Narsisteja riittää tässä maailmassa!
T.Sari
1. Nuppu
2. Oona/Iina
3. Viivi