Jos sulla ei ole sormuksia sormissa
eli vihki ja/tai kihlasormuksia, niin joudutko iskemisyritysen kohteeksi usein ja kuinka tehokkaasti nämä sormukset estävät tällaisia yrityksiä?
Kommentit (4)
Joskus kun olin sinkku laitettiin serkun kanssa sormukset nimettömään ja lähdettiin baariin, silloin sormus ei ainakaan estänyt yrityksiä ;)
Nykyään oikeasti kihloissa eikä ole kukaan yrittänyt, johtuisiko siitä että liikumme mieheni kanssa usein yhdessä.. :)
Johtuisikohan se nyt siitä, että kun kaksi tyttöä lähtee baariin kikattamaan niin mitä miehiä kiinnostaa onko sormus tai ei? Se saattaa silti antaa!
Nykysin kun olet aikuisten oikeesti kihloissa, et ehkä halua päätyä sänkyyn jonkun vieraan kanssa joten käyttäydyt erilailla -ja ne ukot iskee taas niitä kikattavia eukkoja.
kännipäistä vanhaa alkkista lasketa.
Joutuisinkin.;) Mulla on tosin lähes aina taapero mukana. Meinasin sanoa, että ne ajat kun olen ilman lasta olen lenkkipolulla koiran kanssa tuulipuvussa, eikä siellä kukaan vikittele, mut toisaalta just siellä on tapahtuneet ne ainoat kerrat kun mua on yritetty isketellä. Mä olen aina siisti ja huoliteltu,mutten mikään kaunotar joten en mä usko että miehet mua ylipäänsä katsoo sillä silmällä.