Rumin naisen nimi top 3
Kommentit (325)
1. Katja 2. Sari 3. Jaana
Nämä on mun kaverin ja sen kahden siskon nimet..:D
ajattelin ennen lapsen syntymää etten halua antaa ikinä mitään tusina nimeä, ja mietinkin kaikkia vähän erikoisempia. kun lapsi sitten syntyi, ihastuin yllättäin nimeen anna. tyttö näytti aivan annalta, vaikka olin aina vannonut vihaavani sen tyyppisiä persoonattomia nimiä.
listoiltanne löytyy kaksi miehen nimeä, Nyyrikki ja Alvi
Kun olin lapsi, naapurissa asui Alvi-niminen nuori tyttö.
1. Virpi
2. Pirjo
3. Auli
näitähän riittää
Silti esim. Nyyrikki on miehen nimi.
tää on hauska ketju! Kamalasti löytyi tuttuja noista rumimmista nimistä ja veikkaanpa, että parinkymmenen vuoden kuluttua ovat sitten niitä TOP 10 vanhoja nimiä, kuten esim. Almat, Ainot, Alisat yms. tällä hetkellä ;)
Taitaa olla niin, että niitä oman aikansa nimiä inhoaa eniten, veikkaan ma.
Mutta tässä mun TOP 3
1. Irmeli
2. Amalia
3. Terttu
Ällötysnimet onkin sitten ihan eri juttu ja siitä listasta tulisikin sitten TOOooosi pitkä... ;)
että Suomessa harvinaiset nimet eivät olekaan harvinaisia tämän maan rajojen ulkopuolella.
Täällä tuomitaan aivan liian herkästi nimi "väkisin väännetyksi muka-uniikkinimeksi" ja "vanhempien erikoisuudentavoitteluksi" ainoastaan sen perusteella, ettei snimeä itse (huom.) olla kuultu koskaan aiemmin.
Kuten tuossa jo sanotaan, niin maailma on nimiä täynnä (ei vain Suomi).
Halusin vain tuoda tämän näkökulman esiin ja tuppautua väkisin seuraan. :)
En pidä itse kummistakaan ääripäistä, en väännetyistä "uniikkinimistä" enkä myöskään tusinanimistä. Maailma on nimiä täynnä joten miksi pitää valita juuri se niin käytetty Emma Sofia tms.
Mutta tämä makukysymyksiä, mutta vastasin ap:n kysymykseen. Itse EN pidä tusinanimistä ja tulee jotenkin "ällöttävä" olo niistä.
"rumissa" nimissä on usein R kirjain U myös aika "miehinen" kirjain naisten nimissä. Jos sama kysely kaunemminsta niin siinä on usein L tai I kirjain.
t. Ruusun ja Lillin äiti
Ruusu ja Lilli kuulostaa ihan lehmän nimiltä... :D siis oikeasti: Ruusu, Omena, Mansikki, Lilli...
Sori, tuli top5 heti lonkalta:)
Sari Jaana. Enkä oo tajunnu ees hävetä :)
1) Verna
2) Pälvi
3) Impi
(4: Ursula, 5: Aada)
mm. nämä eivät ole yhtään minun makuuni:
Iina
Alina
Saija
Silja
Miili
Tiila
Kerttu
Kaisu
Jutta
Heini
Lilia
Elina
Hilma
Hinni
top 3:
1.monika/monica tai tupla oolla
2.katja
3.kaisa
lapselleni. Mutta että rumia, ei, en voi sanoa niin. Jos oikein yritän, voisin nimetä rumiksi
Erin
Alvi
Mea.
Mainituissa nimissä oli monia ihania, kauniita nimiä. Ja "kauneus" kulkee suosittuina juuri sillä hetkellä menevien nimien mukana. Ymmärrystä, naiset, monenlainen nimi voi olla hyvä.