Rumin naisen nimi top 3
Kommentit (325)
Minna
Sari
Sirpa
kaikenlisäksi tunnen moniakin kyseisen nimisiä ihmisiä, jotka ovat todella ihania, mutta nimet etovat silti. En ymmärrä, miksi jotkut nimet tuntuvat niin vastenmielisiltä, ja miten yksikin kirjain voi muuttaa. Kuten noista mainitsemistani yhden muutoksella Anna on ihana, samoin Minni.
muotinimistä, en kyllä Minnoista, Tarjoista yms.
1. Katja 2. Sari 3. Jaana
Nämä on mun kaverin ja sen kahden siskon nimet..:D
kaikenlisäksi tunnen moniakin kyseisen nimisiä ihmisiä, jotka ovat todella ihania, mutta nimet etovat silti.
Tunnen kivat Pirjon ja Terhin, joten nimetkin on positiivisia.
I ja R sekä joku toinen vokaali on minun korvaani ruma yhdistelmä:
- Kirsi
- Kirsti
- Pirkko
I ja R sekä joku toinen vokaali on minun korvaani ruma yhdistelmä: - Kirsi - Kirsti - Pirkko
I+R+konsonantti.
mutta vastataan nyt sitten.
1. Tuija
2. Tuire
3. Jaana
Myös Päivi on (anteeksi kaikki Päivit) ruma nimenä.
Toisin kuin moni muu, minusta esim. Terhi ja Katja on tosi kivoja nimiä.
1. Ulpu
2. Hillevi
3. Alli (on kyllä mielestäni ihan nätin kuuloinen nimi, mutta tulee vaan aina mieleen, että miksei samantien nimetty lapasorsaksi tai kuikaksi.. ehkä vika on enemmänkin minussa kuin nimessä itsessään..:D)
t.31
1. Jessika (tai Jessica), yksinkertaisesti YÄK
2. Pirkko
3. Raija
Ymmärrän Tuiren, Tarjan, Kyllikin, Pirjon ja jopa Mervin rumuuden, mutta miksi Sari?
Pirkko, Pirjo, Terhi, Tuula, Teija, Reija, Raija, Kaika, Päivi, Helvi, Riikka, Riitta, Raila, Raili jne.
Ymmärrän Tuiren, Tarjan, Kyllikin, Pirjon ja jopa Mervin rumuuden, mutta miksi Sari?
Pirkko, Pirjo, Terhi, Tuula, Teija, Reija, Raija, Kaika, Päivi, Helvi, Riikka, Riitta, Raila, Raili jne.
en voi sille mitään, että nimi joka on ihan liian yleinen (vastaavat miehellä Jari, Matti, Pekka) ei enää anna mitään mielikuvia, ne eivät ole enää ihmisen yksilöllisiä tunnusmerkkejä.
Onko se nyt Korea (en muista) missä kaikkien nimessä on Kim. Minusta nimen pitää yksilöidä ihminen. Sari ym ovat vain "massaa", niihin on täysin turtunut.
sohva sofia ehdottomasti rumin ja järkyttävin
kaikki av:lla rumannimisiksi julistetut voidaan hyökkää vanhempiemme kimppuun ja huutaa et miks mul on näin ruma nimi. Itsehän emme nimiämmen pysty valitsemaan.
-Minna
Mun mielestä
Verna, Virve ja Virva.