Rumin naisen nimi top 3
Kommentit (325)
ja minä kun olen pitänyt nimeäni aina aika kauniina :> T. Tiia.
Paras ystäväni on Tiia, ja kuten joku jo sanoikin...tuntemamme ihmset niistä nimistä usein rumia/kauniita tekee.Oma lapseni on myös Kiia,josta pidän valtavasti ;)
Muuten ajattelen, että ei nimi miestä pahenna....
Hellevi, Hinni, Pälvi, Kirsti, Sirpa, Unna
Nämä ovat kamalimpia
1. Kyllikki
2. Ulpu
3. VuokkoEn antaisi omille lapsilleni noita nimiä.
Olin kerran yhdessä työpaikassa, jossa oli Vuokko-niminen nainen. Hän itsekin lausui nimensä "vuakko" ja kaikki muutkin tekivät niin :D
Ulpu ei ole mun mielestä ruma nimi.
nämä kaikki nykyajan
jenniinat ja janniinat sekä lumiat ja ameliet.
Minusta nimet jotka alkaa samalla kirjaimella jokaisella sisaruksella. Naapurissa asuu Minea, Melia ja Matilda. yöks!
Joko on kaikki suomalaiset naisten nimet mainittu?
Itse en inhoa ainuttakaan.
Omastani en lapsena pitänyt, koska se oli aikansa suosikkeja ja kaimoja oli "liikaa". Sen jälkeen kun sain vanhemmiltani kuulla nimen tarinan ja logiikan, jolla se minulle annettiin, kasvoin nimeni mittaiseksi ja opin pitämään siitä.
Viivi
Anne
kaikki Janinat/janikat/janetet yms
[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 20:28"]
Minusta nimet jotka alkaa samalla kirjaimella jokaisella sisaruksella. Naapurissa asuu Minea, Melia ja Matilda. yöks!
[/quote]
Tiedoksesi, että naapurisikin lukee av:ta. Vastaus 217:
no nyt vois jo joku poistaa tän viestiketjun..
[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 20:28"]
[/quote]
Minusta kivat nimet. Varsinkin Matilda.
Naiset tunkee tähän ketjuun miestensä ex-vaimojen ja niiden ex-vaimojen kanssa hankittujen lasten nimiä :D
Piia
Julia
Amanda
En vaan tykkää noista - tulee mieleen joku rööki huulessa heiluva muka cool wt muija
Naima, Maila, Lahja, Mira, Mirella, Jemina, Jamina, Sanna
Niin no,en kyllä ole koskaan nimeni takia kärsimään joutunut, että sikli ihan hyvä nimi ;)