Rumin naisen nimi top 3
Kommentit (325)
Siiri, Laura, Anna, Anni, Enni, Mette, Aino, Iida, Aada, Aava, Emma, Sanni, Kerttu, Hertta, Nea, Oona..
Höh. Moni ei tykkää minun nimestäni eikä äitini nimestä. Minä olen nelikymppinen ja äitini kuusikymppinen.
Itse en pitänyt lapsena nimestäni mutta jossain välissä aloin pitää nimestäni paljon. samoin pidän äitini nimestä.
Pojan nimistä tytöille väkisin väännetyt. marttiina. Daniella gabriella samuriina samuella
Miksei saman tien kalletta tai mikkostiina.
tätä en vielä ketjusta pongannut: ANNIINA. minulle tulee mieleen vain angiina, nenäliinat & kipeä kurkku!
toinen, nyt muodikas mutta minusta vain karsea on MILJA. kuin r-vikainen Mirja koettaisi esitellä itsensä..
ennemmin pennusta Titta tai Sanna, kuin toinen yllä mainituista!
Sonja ( jotenkin suttuinen nimi)
Raili/Raija
Tellervo
Ne lällyt e- ja a-nimet: Emilia, Elisa, Aada, Aino sun muut.
Inhokki yli muiden on kuitenkin hienosteleva Patricia, nimi on miehinen ja ruma äänteellisesti ja itse olisin mielummin vaikka Pirjo kuin Patricia, varsinkin jos sukunimenä vielä olisi joku tyypillinen suomalainen sukunimi kuten Möttönen/Ahola tms. Lempinimeksi sitten kai Pate vaan.
Noniin, olihan Laurakin päässyt muutamalle listalle.:D
Lapsena inhosin nimeäni, kun oli niin yleinen, mutta nyttemmin olen oppinut ihan tykkäämään siitä.
Omasta mielestäni taas ei oikeastaan ole olemassa rumia nimiä. Jotkut voi ehkä kuulostaa hassuilta, tai vaikka vanhahtavilta. Sitten ajatellaan, että tuolla nimellä on lapsi tuomittu. Tai jos joskus on joku trendinimi, sen antajia (ja joskus jopa kantajia) pidetään roskaväkenä.
Laura oli hirmu yleinen nimi syntymävuotenani, mutten tunne itseäni roskasakiksi, so joke's on you.:)
Näissä keskusteluissa ei ole sinänsä näin aikuisten kesken mitään vikaa, mutta kannattaa varoa, etteivät nämä mielipiteet kanna lasten korviin. "Ruman" nimen omaava lapsi voi herkästi masentua ja toiset taas saattavat ihan yhtä herkästi kiusata.
Susanna ehdottomasti. Niin älyttömän tavallinenkin vielä, ei mitään persoonallista siinä nimessä.
no niin koko allakka on jo täällä , kaikki rumia nimiä.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 21:51"]
Ainikki, Aija, Birgitta, Eine, Else, Esteri, Hannele, Hellevi, Hellin, Hely, Hilppa, Ilma, Impi, Inkeri, Irmeli, Kaika, Kerttuli, Kyllikki, Laina, Lauha, Lyydia, Maila, Mailis, Manta, Mielikki, Oili, Oivi, Outi, Pälvi, Pirkko, Pirita, Rauna, Riia, Ruut, Sorja, Tellervo, Terhikki, Tessa, Tuire, Ursula, Vaula, Verna, Virva, Välve
[/quote]
Mitä rumaa on Riiassa? Sekö että se alkaa R:llä?
Susanna ja Niina...menevät just samaan kategoriaan. Tuosta nimestä tulee mieleen kunnon bimbolaiset.
Elisa. Voi toimia kyllä esim. toisena tai kolmantena nimenä, mutta aika kauhea.
Mirella ALexandra, Luxuriina, Naima-Maila
Raija
Pirjo
Irma