Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rumin naisen nimi top 3

Vierailija
26.07.2010 |

1. Virve

2. Tarja

3. Tuire

Kommentit (325)

Vierailija
261/325 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirella ALexandra, Luxuriina, Naima-Maila

Vierailija
262/325 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/325 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
264/325 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
265/325 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
266/325 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pirjo , päivikki , sirkka

Vierailija
267/325 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2010 klo 13:09"]

nämä kaikki nykyajan
jenniinat ja janniinat sekä lumiat ja ameliet.

[/quote]

Ei tuo Jenniina ole kyllä mikään uusi nimi.

Tunnen kaksi Jenniinaa. Molemmat yli 30v.

Ehkä ne ovat vasta tulleet muotiin mutta mitään uusia nimiä eivät tosiaan ole. Vähän sama homma Akuliinan kanssa. Nimeä on käytetty jo 1800-luvulla mutta jostain syystä sitäkin pidetään uutena nimenä.

Vierailija
268/325 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä, että nimien kauneus tai kauheus on ihan makuasia, mutta silti suurimman osan inhokkinimet on aika lailla niitä samoja... Ja sellaisia, joista monet ovat olleet tosi suosittujakin.

Varmaan aika moni löytää inhokkinimensä tästä litaniasta: Tarja, Terttu, Tellervo, Titta, Hilkka, Hilppa, Hillevi, Kaija, Kaisu, Auli, Arja, Eila, Vuokko, Helvi, Outi, Irma, Irmeli...

Vierailija
269/325 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Titta, Tanja, Katja

Vierailija
270/325 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhokkinimien lista on luultavasti aika paljon kirjoittajan ikäryhmästä kiinni. Itse olen aina vierastanut vanhempieni ikäryhmän r-nimiä joten ymmärrän ketjun reijat ja raijat. Olin kuitenkin vilpittömän yllättynyt siitä, että joku pitää minun nimeäni rumana! Todella moni noista listan muistakin nimistä on mielestäni kauniita ja klassisia (Hanna, Lotta...) Ymmärtämistä auttaisi varmaan kirjoittajan oma nimi ja ikä.

- Päivi 35-v.

Vierailija
271/325 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua ettei yhdenkään perheenjäsenen nimeä löydy listalta :D

Vierailija
272/325 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kai te ihan tosissanne loukkaannu tälläisestä ketjusta?

Täältä löydyn minä, mun tyttö, äiti ja liuta muita sukulaisia/läheisiä. Mitä sitten???

Pääasia, että itse viihtyy nimessään ja itse tykkää nimestä, jonka on lapselleen antanut. Mun nimeä, kotia, vaatteita, autoa, ammattia, ulkonäköä saa arvostella, mä osaan jättää ne arvostelut omaan arvoonsa!

Vähän nyt itseluottamusta lisää, hyvät naiset!

T. todellakin sinut itsensä kanssa oleva N39 :-)

Vierailija
273/325 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Naima Rauha, toki Anna kivA nimi

Vierailija
274/325 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sari, Tuija, Anu

Vierailija
275/325 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Amelie on äänteellisesti kaunis nimi ja kiva lausua. Mutta kun se annetaan perisuomalaiselle nykerönenä pellavapäälle ja yhdistetään vaikkapa sukunimeen Savolainen, ei lopputulos ole kovin onnistunut. Sen sijaan vaikka Pirkko Savolainen. Toimii!!

Vierailija
276/325 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terja on ehkä rumin naisen nimi... Tulee mieleen terska.

Jessica on kaunis nimi!

Vierailija
277/325 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on aivan pakko puuttua tähän huonoon tyyliin:

Miten aikuiset ihmiset kehtaavat käyttää ja viljellä tuota RUMA sanaa JATKUVASTI??? Opetatteko sitä lapsillennekin??! Onko se jopa lastenne ensimmäinen sana heti kun oppivat r-kirjaimen? Huolestuttavaa!

On äärimmäisen rumaa sanoa kanssaihmisiä rumiksi, heidän nimiään rumiksi, heidän lapsiaan rumiksi! Osoittaa vaan ihmisen omaa mauttomuutta ja vastenmielisyyttä tuollainen.

Missä moukkapellossa tai takahikiällä olette kasvaneet? Miten teidät on kasvatettu, vai onko ollenkaan? Ei uskoisi etenkään naisista! Tuollaisten toisia haukkuvien ja vähättelevien naisten takia työelämässä se miehen 1,00 euro on naisella vain 0,80 senttiä ja pysyy alhaalla ja epätasa-arvoisena niin kauan kun ette osaa olla ihmisiksi ja käyttäytyä asiallisesti, miettikääs tätä!

Vierailija
278/325 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

korjaan: miehen 1 euro on naisen 80 senttiä (tämä jenkki-BlackBerrykännyn esisyöttö ei tietenkään tajua noita euroja ja desimaaleja)

Vierailija
279/325 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä väliä etunimellä kunhan se sointuu sopivasti siihen sukunimeen? pahimpia ovat toki lähiö- ja stripparinimet naisilla.

Vierailija
280/325 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 09:02"]

Nyt on aivan pakko puuttua tähän huonoon tyyliin:

Miten aikuiset ihmiset kehtaavat käyttää ja viljellä tuota RUMA sanaa JATKUVASTI??? Opetatteko sitä lapsillennekin??! Onko se jopa lastenne ensimmäinen sana heti kun oppivat r-kirjaimen? Huolestuttavaa!

On äärimmäisen rumaa sanoa kanssaihmisiä rumiksi, heidän nimiään rumiksi, heidän lapsiaan rumiksi! Osoittaa vaan ihmisen omaa mauttomuutta ja vastenmielisyyttä tuollainen.

Missä moukkapellossa tai takahikiällä olette kasvaneet? Miten teidät on kasvatettu, vai onko ollenkaan? Ei uskoisi etenkään naisista! Tuollaisten toisia haukkuvien ja vähättelevien naisten takia työelämässä se miehen 1,00 euro on naisella vain 0,80 senttiä ja pysyy alhaalla ja epätasa-arvoisena niin kauan kun ette osaa olla ihmisiksi ja käyttäytyä asiallisesti, miettikääs tätä!

[/quote]

Tismalleen samaa mieltä. Ruokaa ei sanota pahaksi, eikä ihmisiä rumiksi. Ei myöskään heidän nimiään. Kyllä se vaan kertoo aika paljon, jos tuollaisesta mollaamisesta saa itselleen jotain kiksejä.

Ketju on lukittu.