Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varovainen huhuu huuto HUHTIKUUn odottajille!

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kauheasti heikkulin ja Naanuli!

hyvä kuulla, että heikkulinillakin on ollut sama ongelma ja toivon että itsekin saan itseni rauhoiteltua (tosin se ei koskaan ole ollut helppoa kun oon kovin stressiin taipuvainen ihminen - sukuvika). Eilen vähän ehkä helpottikin olo; purskahdin itkuun kesken kaiken, kun yritin etsiä neuvolan numeroa ja mies huomasi sen ja tuli heti kysymään että mikä on? Kerroin taas, että pelkään niin paljon kaikkea ja tää ei voi olla normaalia, haluaisin vaan olla iloinen..mies sitten lohdutteli ja silitti päätä ja koitti puhua järkeä, että pelkään ihan turhaan. Ja lause "miksi sä ylipäätänsä pelkäät? kai sä tajuat, että sun hormonit on nyt tosi sekasin ja ne saa sut tuntemaan kaiken paljon vahvemmin" sai vähän rauhoitettua. Kun tajuu konkreettisesti sen, että tää ei ole nyt normi-minä, vaan hullut hormonit, niin se vähän auttaa :D

tsemppiä muillekin odottajille siis kaikkiin pelkotiloihin, ei anneta niille valtaa tästä ihanasta asiasta :)

tänä aamuna noustua ensimmäinen ajatus oli taas kerran "yök". alkaa itseasiassa (jo NYT!) kypsyttää vähän se, että on koko ajan kuvottava olo. Mulla tää olo siis ei juurikaan helpotu päivän aikana, se vaan lisääntyy tai vähenee silleen aaltoillen. Mutta koko ajan on sellanen perusällö olo. no, tietääpähän taas olevansa raskaana.

tässä yritän samalla soitella neuvolaan aikaa, mutta vasta 12 aukeaa näköjään se puhelinpäivystys. sitten siis uusi yritys.

nyt menossa kuitenkin jo 7. viikko (?) joten ois ehkä ajankohtaista alkaa miettimään sitä..vaikka sairaanhoitaja silloin sanoikin, että vasta kahdeksannella viikolla pitäis varata aika. En kyllä nyt usko sitä tätiä ollenkaan, kun kaikki muutkin täällä jo varaillut aikoja tai jopa ollutkin jo neuvolassa :) ja toivon, et se vähän helpottais mun stressiä, jos näkis vaikka että kaikki on hyvin.

Mukavaa odottelua kaikille!

Laurau 7+?

Vierailija
102/105 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ootte mieltä?:) Ketjut kasvaa yleensä äärettömän paljon ja olisi kaikkien mukavampi lueskella "lyhyempiä" viestiketjuja..Useimmat tekee palstalla ketjuja kuukausille, vaikka huhtikääröjen elokuu ym. Mitäs tuumaatte? Santsulin hienot esittelypinot vois copyta seuraaviin ketjuihin.:)

Mukavaa vkon jatkoa. Mä menen huomenna varhais ultraan ja ootan kans jo , että mitäs sieltä löytyy. Stressata en enää jaksa, mutta huominen voi päättyä iloon tai kyyneliin..Sykkeitä en edes odota näkeväni mutta että raskaus on kohdunsisäinen ja että ei ole tuulimuna .

Nyt reippaalle aamulenkille ;)

Krisse ja papu 5+6( varmistuu vasta ultrassa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

idea huhtihurmurit-ketjusta? mä luulin että joku perustaa sen, mutta sit se jäi vissiin vaan vähän tekemättä :P en oo itse ikinä aloittanut täällä ketjua, voishan sitä tietty harjoitella mut nyt en kyl ehdi uppoutua siihen, kun kohta pitää jo mennä..mutta tosiaan, uusi ketju ois hyvä idea.

tsemppasin nyt ja keitin itselleni puuroa vaikka oksettaa ajatus Ihan kaikesta. yritin käydä päässäni läpi jotain neutraaleja ruoka-aineita, joita pystyis syömään niin ainut joista ei ajatus alkanut oksettamaan, oli puuro ja munajuusto :D kyllä, nimenomaan munajuusto! haha! pitää varmaan laittaa miehelle viesti et tuo sitä töistä tullessaan..

mutta söin 4-viljan luomupuuroa, en tiedä onko olo nyt yhtään parempi, joten taidan mennä vessan kautta lepäilemään..huoh, meneehän tää vapaapäivä näinkin. ja mun piti muka siivota tai saada jotain aikaseksi. yööööök :(

Vierailija
104/105 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo minä sitten uskaltaisin aloittaa uuden ketjun, kun tämä on jo venynyt näin pitkäksi.

Onnea kaikille uusille ja jatketaan uudessa ketjussa; Huhtihurmurit elokuussa

105/105 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilla plussattiin tanaan varovaisin mielin digitaalisella...positiivinen tuli tuloksella 1-2 viikkoa. La nayttas olevan 1.5 :P eika huhtikuu kyllakaan...hmph. toivottavasti sekaan silti mahtuu.

2km takana, joten varpistellaan tietysti viel.

olen 26 ja mieheni nuorta lihaa 25v :P

mato olisi kolmas jarjestyksessaan, ennestaan loytyy poika 7v ja tytto 6v :)

taytyy sanoa kyl etta tanaan kun vein tyton kouluun ekalle luokalle, en osannut edes aavistella miten tama paiva paattyy.

Asumme ulkomailla joten hieman jannittaa tama neuvola jutut sun muut, vanhemmat lapset kun on suomessa syntyneet.