Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas tuhrua

15.10.2006 |

Eli kirjoittelin aikaisemmin kun menkkojen sijaan tuli pelkkää tummanruskeaa tuhrua joka kesti peräti kymmenen päivää, kun normaali menkat kestää 4-6 päivää kunnon vuodolla. No testit olleet negaa eli ei tainneet valemenkat olla.

Mutta nyt sit taas kp 23? (on vaikea tietää tarkkaa kun tuli niin oudot ne edelliset menkat) tulee jotain ruskeaa töhnää alapäästä, ensin epäilin että voisi olla oviksesta johtuvaa mutta ei ainakaan ovistikut ovista tällä viikolla ole näyttänyt. Eli kysymys kuuluu mitä tämä vuoto voi olla?

Ei ole ennen ollut mitään vastaavaa.. Ja ainaisia raskausoireitakin jälleen löytyy.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhruttelu vaan jatkuu, tänään olin varma että alkaa verta tulemaan kun ruskeaa tulee jo aika paljon. Siis ei vuotamalla vuoda mutta tulee housihin asti jo jonkun verran. Mistä tämä voi oikein johtua, haamuista haamuimman plussan sain raskaustestiin mutta en tosissaan voi sanoa että plussa olisi.

Päivä oli välissä kun ei mitään oikeastaan tullut sit alkoi ja vieläkin tulee. Eli nyt on kestänyt tuhruttelu yhteensä 7 päivää.

Nyt ei tämä naikkonen yhtään tajua missä oikein mennään.

Vierailija
2/8 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun alkoi tuhrutella.Tuhrua kesti noin 8 päivää(enemmän tai vähemmän).Vasta myöhemmin oireiden perusteella tein + testin,yhä tuhruttaessa.

Lääkäri sanoi kiinnittymisvuodoksi.Muutamia kertoja myöhemmin raskauden aikana valuin kunnolla verta,pelästyin,mutta ne onkin jo eri juttu.Nyt kohta rv 18.

Jospa sullakin kiinnittymisvuotoa??????

Tsemppiä!!!!!!!!!!!!!!

L+5+sissi rv 17+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itsellä molemmat raskaudet näyttäneet testissä vain niin heikon haamun, että pystyin näkemään sen vain tietyssä valossa. Ensimmäisen testin tulos katsoo lastenohjelmia tuolla olkkarissa, ja toisen tulos potkii napakasti masussa. Eli omasta kokemuksesta katson himmeimmätkin haamut plussaksi... Ainakin toivon parasta ja pidän peukkuja sinulle!

Vierailija
4/8 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun uskaltais uskoa vaan tuohon himmeimmästä himmeimpään haamuun. Mutta jos viiva ei voimistu ajan kanssa niin voiko enää raskauteen uskoa. Ajatuksena testata viikonloppuna uudelleen, mutta pelkona että olen saanut " väärän" haalean plussan. Oireet tosiaan kyllä puhuu muuta, mutta olen oppinut että oireisiin ei kannata luottaa. Testi on ainoa mihin uskallan uskoa.

Ja tosiaan vuoto alkoi kp 22/34. Ja nyt mennään kp 28.

Menkkamaiset olot vatsassa kertois että menkat vaan alkais todella aikaisessa vaiheessa. On niin vaikea sanoa koska ovista en saanut pongattua oireilla enkä testeillä tässä kuussa.

Vierailija
5/8 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy lisätä myös että kun tuhru mulla alkoi, alkoi myös kk kivut ja jomotus jota kestikin sitte rv 6 asti.

Pidän peukkuja sinulle että nyt olisi onnistanut!!

Älä testaa liian aikaisin niin et turhaan pety=)

Leanna +5 ja sissi rv 18

Vierailija
6/8 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vieläkin tuhruttaa ja tänään olisi pitänyt kunnolla menkat alkaa mutta ei ole näkynyt, pientä tuhrua vaan joka päivä 13 tätä kuuta alkaen, että aika monta päivää on tuhrua tullut. Ja monta todella haaleaa plussaa olen testiin saanut mutta viiva ei ole kuin yhteen testiin hieman vahvistunut mutta ei niin paljon että näkisi himmeässä valossa. Mitäs tässä nyt enää oikein ajattelisi? Viimeksi tänään tehnyt haalean aamu testin. Uskonko vaan että raskaana ollaan? Nyt todella kaivataan kokemuksia ennenkuin tämä naikkonen tulee hulluksi!?!

Vierailija
7/8 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli kesän lopulla ihan samanlaisia oireita kun sulla. Lopulta olin itse jo niin loppuun kulunut odotteluun ja ihmettelyyn että soitin gynelle joka antoi ajan. Tutkimuksessa todettiin että hormonit olivat vain sekaisin..kohtu oli aivan normaali..eli en ollut raskaana vaikka useasta testistä (vaikka eri testejä olivatkin) näyttivät haaleita plussia.

Syyskuussa menkat olivat myöhässä viikon ja epäuskoisena kehittelin toiveita että josko nyt sitten..

tein testin yhtenä aamuna ja sieltä pamahti elämäni selkein plussa! Plussa oli jopa tummempi kuin itse kontrolliviiva..menin täysin sekaisin enkä meinannut millään tajuta että se on oikeasti nyt sitten se viiva.

Viime viikolla kuulimme pienokaisen sydänäänet ja ensi maanantaina on ultra jota miehen kanssa jo malttamattomina odotellaan.

Suosittelen siis gynekologilla käyntiä. itse ainakin uskon että kun sain vahvan varmistuksen ettei kohtu ole kasvanut tai siellä ole mitään poikkeavaa rentouduin ja seuraavat menkat oli ihan normaalit.

tämän jälkeen sitten raskaaksi tulinkin ;)

Tsemppiä!!

Sussu + Tinpu rv 11+5

Vierailija
8/8 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko sun mennä antamaan labraan raskaustesti??

Sillä ainakin saisit varmuuden haamuihin,onko ne niitä!

Edellisen kirjoittajan kanssa myös samaa mieltä että gynen käynti vois olla paikallaan.

Kolmatta kun toivoin aikanaan,luin kaikkia kehon viestejä ja yrittämällä yritettiin.Ihan paniikissa olin kun ei vauvaa kuulunut 6kk:een.

Muut kun on saaneet heti alkunsa...

Kun lakkasin niin laskemasta päiviä ja etsimästä oireita,rauhoituin ja seuraavasta kierrosta tärppäsi.Joskus keho reagoi " liikaan yritykseen" Negatiivisesti,stressi vaikeuttaa raskaaksi tulemista!!

Peukut kuitenkin pystyssä sinulle että olis nyt kuitenkin onnistanut!!

leanna