Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sä näet ihmisen puhetavasta kannattaako sun jeesata sitä vai ei jos sillä on hankalaa kokoajan, se on todella helppo huomata

Vierailija
24.06.2026 |

Onkse puhetapa uhriutuva, se on se mihin kiinnittäkää huomiota. Jos se puhesävy on kokoajan sellanen että siinä ei ikinä ole pienintäkään itsereflektoinnin makua eikä vastuun ottoa omista tekemisistä ja siitä missä on, vaan se on aina peilattu jonnekkin muualle, että kaikki on vaan johtunut jostain epämääräsistä tapahtumista sun muista elämässä. Se henkilö ei tuu ikinä nousemaan mihinkää, se on nimenomaa henkilö kuka ramppaa jossain tapaamisissa juttelemassa toisten pohjalla olevien kanssa läpi elämän eikä ikinä mene eteenpäin, pahimassa tapauksessa se kehittää tämän uskon itselleen ja alkaa huutamaa että Jumala pitää sitä nyt kaidalla tiellä, siinäkin vastuu siirretään muualle. Se sävy on todella tärkeä miten ihminen puhuu, se kuka myöntää että mä itse olen tässä ja mä itse tulin tähän ja mä itse lähden tästä, syy ei ollut se että mun äiti menehtyi tai mun työpaikka meni alta, tai tyttöystävä jätti, vaan mä itse olen tässä ja mä olen se kuka toi mut tähän. Sitä auttakaa. 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia mä en ole koskaan voinut samaistua toisiin ihmisiin kellä on masennus ongelmia tai ahdistus tms, vaikka itse olenkin kärsinyt samoista ongelmista, koska heidän mielestä he itse eivät pysty vaikuttamaan mihinkään ja he ovat uhreja vaan aina kaikessa. Se asenne on ihan mätä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän