Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voiko halvalla sada hyvää imuria?

Vierailija
26.07.2010 |

meillä sanoi imuri sopimuksensa irti, uuden hankinta edessä. hajonnut imuri ei aikanaan ollut ihan halpa, ja kestäväkin piti olla. No kestihän se, kovassa käytössä 6 vuotta (Miele). Tätä ennen meillä oli 2 Voltan imuria, jotka molemmat hajosivat 1-2 käyttökerran jälkeen (menivät siis takuuseen).

Nyt pitäisi siis pikapikaa hankkia uusi imuri, budjetti vaan ei kovin kalliisiin hankintoihin nyt veny. Joten voiko kohtuu halvalla saada toimivaa ja jotenkin edes kestävää imuria?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä ei viitsis säästää, ymmärrän ettei ole rahaa, mutta se on oikeesti tosi raskasta ostaa halpa imuri kun ei sillä mitään tee :) Mä sinuna pitäytyisin tossa mielessä ja ostaisin uuden samanlaisen.

Imuri on kuitenkin pitkän ajan sijoitus :)

Vierailija
2/5 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, näin vähän pelkäsinkin. Oma ajatus kun on aina ollut, että tietyissä asioissa säästäminen kostautuu. Kodinkoneet on yksi sellainen.

No, kai sitä siivotaan jokunen viikko jollain muilla konstein, ja hankitaan sitten (toivottavasti) kunnollinen imuri vähän kalliimmalla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on ollut ikäviä kokemuksia myös keskihintaisen elektroluxin ja voltan kanssakin on ollut huono tuuri. Tosin meillä koira ja imuria käytetään myös tosi paljon. Toi Dyson on ihan ykkönen ja välillä saa tarjouksessa ihan käypään hintaan.

Vierailija
4/5 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin aikoinaan halvimman imurin mitä kaupasta löytyi,oli volta ja on niitä vieläkin myynnissä,10vuotta kesti ja tyytyväinen olin imuriin.

Vierailija
5/5 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voltan muoviosien suhteen, mutta moottorit on mulla kestäneet. Olen vanhoista imureista ottanut osia talteen, ne kun passaa yleensä toisiinsa.

Mökillä on yksi halvahko Philips, jonka ostin -94 kovaan kotikäyttöön (koira+kissa) ja vein mökille 2005. Toimii nikottelematta edelleen ja osatkin säilyneet ehjinä.