Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mihinkähän eteläsuomalaiseen kaupunkiin
25.07.2010 |
menis aikuisten minilomalle? Yksi hotelliyö, hyvä aamupala, mukava hotelli ja ehkä jokin "ei lapsiperhe -nähtävyys" katsottavaksi.
Ehdotuksia?
Kommentit (5)
Mitä kivaa siellä olisi? Olisiko suositella ihanaa hotellia?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aivan ihana, pieni kylä! Ystävällisiä ihmisiä, hyvää ruokaa, ja koko ruukkialue jo itsessään nähtävyys.
Aivan ihana, pieni kylä! Ystävällisiä ihmisiä, hyvää ruokaa, ja koko ruukkialue jo itsessään nähtävyys.
Alue: Aihe vapaa
tai Vanajanlinna