kaksi voileipäkakkua ja yksi täytekakku 130e, onko sopiva hinta?
Eli lohi-ja kinkku kakku sekä kermakakku kaikkia 20 henkilölle.
onko 130e sopivasti?
Paljon olen noita kakkuja tehnyt ja aina kovasti kehuttu, tiedän kyllä, että ovatoikeasti hyviä.
Yleensä kakut vaan on menneet ystäville joilta otan vaan tarvikkeiden hinnan. On niin vaikea hinnoitella sitten vieraalle.
Kommentit (144)
Minä ostan lapsen sukulaissynttäreille kakut aina leipomosta, vieraita yhteensä 35. Kaksi voileipäkakkua ja kaksi makeaa kakkua maksavat yhteensä 100-120 euroa leipomosta riippuen.
Vierailija kirjoitti:
eli olen ns kotileipuri. Minulla on hinnat hieman eri luokassa kuin sinulla. Kermakakku jossa kinuski ja 20 hengelle maksaisi 25€ ja voileipäkakku 22€/kpl eli yhteensä tuo tilaus maksaisi 69€
Mä kun teen oikeasti hyvän voileipäkakun, en saa edes aineita 22 eurolla, yli 30 euroa menee 4x4 vuokaleipäsiivuista tehty kakku.
Ei vain mene mun järkeeni, että voileipäkakkusi on edullisempi kuin tavallinen kermakakku?
Kuulkaas nyt likat, niitten kakkujen ainekset ja työ tässä maksaa! Ja 28vuoden kokemuksella voin sanoa että teette niitä alihintaan!
Teillä on täys oikeus ottaa konditorian tuntipalkasta 50% jos kakku on sitä luokkaa - epäonnistunut kakku on 0-25€ arvonen maksoi ainekset sitten mitä, ulkonäkö ratkaisee😘koska asiakas syö silmillä.
Voileipä kakkuun on aineet kalliit sopiva hinta