Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kaksi voileipäkakkua ja yksi täytekakku 130e, onko sopiva hinta?

Vierailija
24.07.2010 |

Eli lohi-ja kinkku kakku sekä kermakakku kaikkia 20 henkilölle.

onko 130e sopivasti?

Paljon olen noita kakkuja tehnyt ja aina kovasti kehuttu, tiedän kyllä, että ovatoikeasti hyviä.

Yleensä kakut vaan on menneet ystäville joilta otan vaan tarvikkeiden hinnan. On niin vaikea hinnoitella sitten vieraalle.

Kommentit (144)

Vierailija
41/144 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku tekee sen työkseen. aineet voivat maksaa vaikka kuinka vähän, mutta kun sillä työllä pitäisi elää. kaiken jos tekee itse niin ainahan sen saa halvemmalla kuin toisen tekemänä. vaikka yrittäjä saa alv-vähennyksen, hän joutuu myös maksamaan tuotteen loppuhinnasta alv:n. lisäksi hintaan täytyy laskea muut verot, tilojen vuokrat, sähköt, lämmitys, muu ylläpito, markkinointi, eläkevakuutus, muut vakuutukset, kirjanpito, välineet ja niiden ylläpito ja oma työ. siinä sitä tulee kakulle hintaa.

Vierailija
42/144 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kauppa mistä ostat on sika kallis.. huhuh

Juuri 4 voileipäkakkua kastetilaisuuteen. Työstä en veloita vain aineet. 2 kinkkuvoileipäkakkua ja 2 kalavoileipökakkua. Yhteensä 130 euroa menee. En tiedä mitä veloittaisin jos joku ulkopuolinen minulta pyytäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/144 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku tekee sen työkseen. aineet voivat maksaa vaikka kuinka vähän, mutta kun sillä työllä pitäisi elää. kaiken jos tekee itse niin ainahan sen saa halvemmalla kuin toisen tekemänä. vaikka yrittäjä saa alv-vähennyksen, hän joutuu myös maksamaan tuotteen loppuhinnasta alv:n. lisäksi hintaan täytyy laskea muut verot, tilojen vuokrat, sähköt, lämmitys, muu ylläpito, markkinointi, eläkevakuutus, muut vakuutukset, kirjanpito, välineet ja niiden ylläpito ja oma työ. siinä sitä tulee kakulle hintaa.

Joku mollasi täällä henkilö joka veloitti 25€ kakuista ja toiset sanoivat että ei sillä saa edes aineita. Kyllä sillä 20€ saa täytekakkuun ainekset. ja sellaiseenkin jossa sitä on, ei mihinkään rupukakkuun.

Vierailija
44/144 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä just siksi niistä tykätäänkin niin paljon.

Vierailija
45/144 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska taitaa tehdä harraste pohjalla, ja pitopalvelusta, jotka siis tekevät asiaa työkseen, saa halvemmalla. hmmm aika huvittavaa.

Vierailija
46/144 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä siis todellakin tarjottimen kokoiset voileipäkakut kaikki 4. Täytteinä kinkkua ilma muuta kinkkukakussa. Suikaliena. Kalakakuissa täytteenä mm lohta. Ostospaikkoina Lidl, Prisma ja Citymarket. Tarjouksista tiippuen missä hoidan ostokset.

Vierailija
47/144 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aineet maksavat 32 euroa. Uskokaa tai älkää =)

Vierailija
48/144 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mansikka-valkosuklaamoussekakku, prinsessateemalla 6v. tytölle. Jokainen voi laskea itse mitä ainekset ja tarvikkeet maksavat, voin vinkata että aikaa menee kokonaisuudessaan noin 6h.

10 kananmunaa (luomu)

sokeri

jauhot

kerma 2,5dl

tuorejuusto 200g

sokeri

tuoreet mansikat 1l

liivate

kerma 2,5dl

tuorejuusto 200g

valkosuklaa 300g

liivate

sokeri

kostutus vanilja-maito

voi 250g

tomusokeri 1pkt

sokerimassa 400g

Lisäksi vielä koristeisiin marsipaania, sokerimassaa, sokericremeä, elintarvikevärejä, kimallejauheita, kimallespray, sokerihelmiä, pikeeriä yms.

Ja lisäksi tarvitaan vielä kakkupaperit ja kakkulaatikot, sekä mahdolliset kuljetusmaksut, ja tietysti hinnassa huomioidaan myös tarvikkeiden hankintamaksut, sähkö ja vesi jne.

Vierailija
49/144 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä siis todellakin tarjottimen kokoiset voileipäkakut kaikki 4. Täytteinä kinkkua ilma muuta kinkkukakussa. Suikaliena. Kalakakuissa täytteenä mm lohta. Ostospaikkoina Lidl, Prisma ja Citymarket. Tarjouksista tiippuen missä hoidan ostokset.

lohikakun hintaa. Savulohen ja kylmäsavulohen sun muiden tarpeiden hinnaksi tuli tosiaan yhteensä 42 euroa. Ihan paikallisesta osuuskaupasta.

Vierailija
50/144 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikaa tavaraa päällä, ja väriä ei ole. varmasti ihan hyvän makuinen, mutta mitättömän näköinen..

Ehkä just siksi niistä tykätäänkin niin paljon.

Vierailija
51/144 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sopikaa ihmeessä hinta, ennen kauppoja, yleensä sitä odottaa kyllä saavansa ei-ammattilaiselta halvemmalla.

Vierailija
52/144 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mansikka-valkosuklaamoussekakku, prinsessateemalla 6v. tytölle. Jokainen voi laskea itse mitä ainekset ja tarvikkeet maksavat, voin vinkata että aikaa menee kokonaisuudessaan noin 6h.

10 kananmunaa (luomu)

sokeri

jauhot

kerma 2,5dl

tuorejuusto 200g

sokeri

tuoreet mansikat 1l

liivate

kerma 2,5dl

tuorejuusto 200g

valkosuklaa 300g

liivate

sokeri

kostutus vanilja-maito

voi 250g

tomusokeri 1pkt

sokerimassa 400g

Lisäksi vielä koristeisiin marsipaania, sokerimassaa, sokericremeä, elintarvikevärejä, kimallejauheita, kimallespray, sokerihelmiä, pikeeriä yms.

Ja lisäksi tarvitaan vielä kakkupaperit ja kakkulaatikot, sekä mahdolliset kuljetusmaksut, ja tietysti hinnassa huomioidaan myös tarvikkeiden hankintamaksut, sähkö ja vesi jne.

mutta ei kaikki laita sokerimassaa ja tuorejuusota kakkuun jotka nostaa tämän kakun hintaa!

Nyt on puhuttu perus kermakakusta perinteisellä täytteellä ja kinuskipäällisellä. Sellaisen saa kasaan n. 25€

Vierailija
53/144 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa sulla poikkeava maku. Viitaten tosiaan niihin satoihin kakkujani syöneisiin ja kehuneisiin...

Vierailija
54/144 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sopikaa ihmeessä hinta, ennen kauppoja, yleensä sitä odottaa kyllä saavansa ei-ammattilaiselta halvemmalla.

Kukaan ei ole valittanut, täälläpäin ainakin konditoriat ottavat noihin verrattuna tuplahintaa ja maku on teollinen.

Vierailija
55/144 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku kerran tuon hinnan maksaa?

Vierailija
56/144 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voileipäkakuissa on kunnolla täytteitä.

Itse olen jopa ottanut enemmäkin ja asiakkaat haluaa uudelleen ostaa.

Tällä palstalla ei arvosteta laatua. Joku kehui tekevänsä taannoin voileipäkakun jonka ainekset maksaa 12 €.

Vierailija
57/144 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikaa tavaraa päällä, ja väriä ei ole. varmasti ihan hyvän makuinen, mutta mitättömän näköinen..

Jos tossa kuvassa ei oo väriä niin missä sitten! Ja tossa jos onliikaa tavaraa niin miten vähemmällä sais lisää väriä? Ja en osaa ite tehdä voileipäkakkua, ostan mieluusti valmiita kunhan tiedän et on hyvää.

Vierailija
58/144 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että itse osaa kakkunsa tehdä. Saa ostaa väliin mitä itse haluaa eikä tarvitse harrastelijoille maksella älyttömiä hintoja. Noilla hinnoilla, mitä täällä osa pyytää, niin suosisin mieluummin pikkuleipomoita. Silloin ainakin raha menee elämiseen eikä harrastukseen.

Vierailija
59/144 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin ainesosia ja kieltämättä huvitti, kun joku sokerimassa (alk.5,90€ per 500g/Confetti) oli laitettu erikseen listaan kuin olisi sahramin hintaluokassa...;) Ihmettelin myös miksi munien piti olla luomua (jos kerta kauheasti maksavat) ja mansikoiden tuoreita (edelleen, jos hinta nousee). Tavallinen tuorejuusto, kerma ja voi tuskin maksavat yhteensä edes kymppiä. Ymmärrän että koristeet voivat maksaakin, mutta jos itse teet niin eikös siinä säästä aikalailla? Kimallevärit eivät yhtä kakkua kohden yleensä ole järjettömissä hinnoissa.

Vierailija
60/144 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voileipäkakku 22€/kpl!?!?!??!

Voi ku vois myydä noin halvalla. Itse tänään juuri ostin voileipäkakkuun aineet ja maksoi 30€

Tai no riippuu toki jos väliin laittaa vaan kurkkua ja tomaattia niin eikai se mitään maksa.