Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kaksi voileipäkakkua ja yksi täytekakku 130e, onko sopiva hinta?

Vierailija
24.07.2010 |

Eli lohi-ja kinkku kakku sekä kermakakku kaikkia 20 henkilölle.

onko 130e sopivasti?

Paljon olen noita kakkuja tehnyt ja aina kovasti kehuttu, tiedän kyllä, että ovatoikeasti hyviä.

Yleensä kakut vaan on menneet ystäville joilta otan vaan tarvikkeiden hinnan. On niin vaikea hinnoitella sitten vieraalle.

Kommentit (144)

Vierailija
21/144 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli olen ns kotileipuri. Minulla on hinnat hieman eri luokassa kuin sinulla. Kermakakku jossa kinuski ja 20 hengelle maksaisi 25€ ja voileipäkakku 22€/kpl eli yhteensä tuo tilaus maksaisi 69€

verot, alvit jne?

Veikkaan että kovin kauaa et noilla hinnoilla viitsi tehdä, töitä sinulla epäilemättä on kiusaksi asti

Vierailija
22/144 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tee kakkuja työkseen, joten ei myöskään niistä maksa veroja. Tästä syystä ei voi mielestäni ottaa samoja hintoja kuin kondiittorit. Minä ainakin maksaisin mieluummin ammattilaiselle kuin kotileipurille pimeänä, mikäli hinta olisi aivan sama. Minusta tuolle satsille olisi n. 100 € sopiva hinta, kun sen ostan harrastelijaleipurilta. Tosin omassa tapauksessa teen nuo itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/144 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletuksena on että noihin kuluu aikaa kaikkineen noin tunti/kakku

Oletko ikinä leiponut kakkuja? Jos olet, niin mitä tarkoitat tuolla "kaikkineen" tässä tapauksessa?

Vierailija
24/144 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun saat tuollaiset summat menemään aineisiin?

Sulta ostettuna leipomoiden hinnat jäävät kyllä ihan jalkoihin.

harrastelijana. N. 30 hlön kinuskikakkuuni aineet maksavat ~20 euroa ja samankokoiseen kinkkuvoileipäkakkuun 32 euroa. Viime keväänä pelkästään kakkujani söi usesmpi sata ihmistä ja lisätiöauksia sataa. Olen ottanut 10 euroa tunnilta itselleni palkkaa ja se tekee kinuskikakkuun 25 ja voileipäkakkuun 35 euroa. Lohikakun aineet tekivät 10 euroa enemmän kuin kinkkuinen. Minun hintani noille kakuille (tosin puolet suurempina)olisi ollut siis 189 euroa. Ja jos tuosta laskisin hintaa 20 hlön kakuille, niin vain tarvikkeiden hinnat laskevat, työn osuus on melko varmasti sama. Ihan ok hinta siis sanoisin, jos teet kakkusi minua nopeammalla tahdilla =)

Vierailija
25/144 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tilasin pitopalvelusta (tosin tutulta) ristiäisiin voileipäkakun ja täytekakun, n. 10 hlölle, maksoivat yhteensä 50 euroa. Ja olivat todella herkullisia!

Vierailija
26/144 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvalla lähtee täälä jollain kakut. Minä teen tilauksesta kakkuja eli ei minunkaan leipätyöni, mutta ns toinen työ. Toimini löytyy.

20 hengen kinuskikakku maksaisi minulta tilattuna 35€ ja voileipäkakut 40€/kpl noilla täytteillä. Sitten jos haluaa marsipaania/sokerimassaa tai muuta erikoisempaa kakkuihin hinnat nousee. Sama voileipäkakussa. Poro täytteellä kalliimpi kuin kasvis täytteellä. Alle 30€ kakkuja on harvakselta.

Vierailija
27/144 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia summia voisin itsekin maksaa.

Halvalla lähtee täälä jollain kakut. Minä teen tilauksesta kakkuja eli ei minunkaan leipätyöni, mutta ns toinen työ. Toimini löytyy. 20 hengen kinuskikakku maksaisi minulta tilattuna 35€ ja voileipäkakut 40€/kpl noilla täytteillä. Sitten jos haluaa marsipaania/sokerimassaa tai muuta erikoisempaa kakkuihin hinnat nousee. Sama voileipäkakussa. Poro täytteellä kalliimpi kuin kasvis täytteellä. Alle 30€ kakkuja on harvakselta.

Vierailija
28/144 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitopalvelusta kakut ja ne maksoivat 28€/kpl lakka täytteillä molemmat. Kakut olivat herkullisia ja niissä oli paljon täytettä. Ehkä täällä pohjanmaalla on eri hinnoissa kakut kuin etelässä..

Vierailija
29/144 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tilasin pitopalvelusta (tosin tutulta) ristiäisiin voileipäkakun ja täytekakun, n. 10 hlölle, maksoivat yhteensä 50 euroa. Ja olivat todella herkullisia!

Sinä olet saanut kakkua 2x 10hlö =yhteensä 20 henkilölle(oli 50e).

ap.tekisi kakkua 3x20hlö=60hlö (olisi 150e sinun tilauspaikastasi, tai oikeastaan enemmänkin koska voileipäkakut on aina kalliimpia).

Vierailija
30/144 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä tekee noita paljon ja sanoo aina, että tosi noloa, kun ihmiset kuvittelee, että halvalla saa, vaikka jo täytteet maksaa tosi paljon.

Vierailija
31/144 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos itse laskenut mitä täytekakun tai voileipäkakun aineet maksavat? Tähän asti muuten kaikki tilaajat ovat olleet sangen tyytyväisiä maun lisäksi hintoihini. Eihän tuo kakku maksa kuin 45 euroa!!! Ja oletan, että on 30 hlön, koko siis on reilu 20cm x reilu 30cm.

Vierailija
32/144 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet saanut kakkua 2x 10hlö =yhteensä 20 henkilölle(oli 50e). ap.tekisi kakkua 3x20hlö=60hlö (olisi 150e sinun tilauspaikastasi, tai oikeastaan enemmänkin koska voileipäkakut on aina kalliimpia).

Vierailija
33/144 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos itse laskenut mitä täytekakun tai voileipäkakun aineet maksavat? Tähän asti muuten kaikki tilaajat ovat olleet sangen tyytyväisiä maun lisäksi hintoihini. Eihän tuo kakku maksa kuin 45 euroa!!! Ja oletan, että on 30 hlön, koko siis on reilu 20cm x reilu 30cm.

Vierailija
34/144 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkuja ja kyllä nuo on aika kovia summia aineista. Täytteitä menee kakkuihin melko vähän vaikka laittaisikin runsaasti ja itse koristelen kakut monipuolisilla koristeilla. Tuollaisia summia en kuitenkaan ole saanut koskaan menemään ostoksiin.

kun saat tuollaiset summat menemään aineisiin? Sulta ostettuna leipomoiden hinnat jäävät kyllä ihan jalkoihin.

Vierailija
35/144 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä just siksi niistä tykätäänkin niin paljon.

kakkuja ja kyllä nuo on aika kovia summia aineista. Täytteitä menee kakkuihin melko vähän vaikka laittaisikin runsaasti ja itse koristelen kakut monipuolisilla koristeilla. Tuollaisia summia en kuitenkaan ole saanut koskaan menemään ostoksiin.

kun saat tuollaiset summat menemään aineisiin? Sulta ostettuna leipomoiden hinnat jäävät kyllä ihan jalkoihin.

Vierailija
36/144 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minä otan 24 hengen (halk. 26cm)kakusta 40euroa ja siihen saa sitten marsipaanikoristeet päälle...

Vierailija
37/144 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isoisäni 70v. juhliin 10 munan kakun ja kinuski päällisen. Tavarat ostin kaupasta koska en ole leipuri enkä siis saa mitään alv vähennyksiä. ainekset maksoi n. 18€ ainakin alle 20€. Täytteen kakkuun tein tuoreista mansikoista, maitorahkasta, kermasta ja mintun lehteä laitoin mausteeksi. Niin ja liivatteella hyydytin.. reunoille kermavaahto ja päälle appelsiini marmelaadi ennen kinuskia. hyvää oli ja hyvillä täytteillä.

Vierailija
38/144 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri 4 voileipäkakkua kastetilaisuuteen. Työstä en veloita vain aineet. 2 kinkkuvoileipäkakkua ja 2 kalavoileipökakkua. Yhteensä 130 euroa menee. En tiedä mitä veloittaisin jos joku ulkopuolinen minulta pyytäisi.

Vierailija
39/144 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olen ottanut tutuilta vain aineet, vierailta n. 30 e/voileipäkakku. Pitopalvelustakins aa halvemmalla kuin sinun hintasi.

Vierailija
40/144 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on neljäkymppiä/kakku ja sillä hyvä?

Meni mitä meni ja maistu mille maistu.

Tero