Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksisuhde mustan naimisissa olevan miehen kanssa

Vierailija
24.07.2010 |

en koe mitään väärää asiassa, olenko outo?

mies naimisissa suomalaisen naisen kanssa joka kuulemma pidättyväinen seksissä. Minä estoton ja innostunut yhden lapsen yh.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että musta mies "alentuisi" nuolemaan naisen pillua. Huom. että kirjoitan alentua lainausmerkein. Sillä minusta on luonnollista, että mies nuolee. Eikä tulisi mieleenikään ottaa mustaa tai arabirakastajaa - miksi olisin heidän pantavanaan. Haluan tasavertaisen rakastajan enkä olla kynnysmatto, johon joku tyydyttyy.

Vierailija
22/31 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että musta mies "alentuisi" nuolemaan naisen pillua. Huom. että kirjoitan alentua lainausmerkein. Sillä minusta on luonnollista, että mies nuolee. Eikä tulisi mieleenikään ottaa mustaa tai arabirakastajaa - miksi olisin heidän pantavanaan. Haluan tasavertaisen rakastajan enkä olla kynnysmatto, johon joku tyydyttyy.

hän kyllä nuoli ihan luonnollisesti ja mielellään.

Olo oli kynnysmatosta kaukana, kun hän minua tyydytti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli amerikkalaisen jalkapallon pelaaja ja

vaiko kaikki kolme??

Vierailija
24/31 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän kyllä nuoli ihan luonnollisesti ja mielellään.

Olo oli kynnysmatosta kaukana, kun hän minua tyydytti.

Vierailija
25/31 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä pitää olla varatun kanssa? Sehän vaan valehtelee sulle että vaimo pidättyväinen seksissä, jotta saa sulta.

Etsi vapaa mies.

Vierailija
26/31 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitten tule mieleesi se, ettet ole ko. aviomiehen ainoa "hoito"? Tai se, että naimisissa olo/lapset eivät takaa tautivapautta?

Esim. jos mies on nigerialainen, voisin väittää liki 100% tämän puhuvan täyttä soopaa vaimostaan, jos hän on muslimi, olet hänelle vain helppo pano=ilmainen huora. Tunsin aikoinaan erään kuvausta vastaavan perheellisen, joka sääti pitkin kaupunkia työnsä varjolla. Kotona vaimo ja siinä vaiheessa kaksi lasta. Nykyisin lapsia on neljä, eli tuskinpa vaimo on seksin suhteen nyt aivan mahdottoman pidättyväinen ollut... Joskin vaimolta mies varmastikin on odottanut tiettyä "säädyllisyyttä" avioseksiä harrastettaessa.

Vierailija
27/31 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä nuolee, mutta ei sillä ole kovin turpeat huulet...eikä ole kyllä muslimi eikä nigerialainenkaan...

mutta kyllä sanonassa totuus piilee:

once u go black u can't go back :)

Vierailija
28/31 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä nuolee, mutta ei sillä ole kovin turpeat huulet...eikä ole kyllä muslimi eikä nigerialainenkaan...

mutta kyllä sanonassa totuus piilee:

once u go black u can't go back :)

once black go u, u can't go toilet

Vierailija
29/31 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustasta ja täytyy sanoa että oli kiihottavaa. Ihana katsella jotenkin mustan ja valkoisen kohtaamista, peilin edessä tykättiin paneskella.

En tiedä mikä siinä kiihotti, mutta jokin. Ehkä kiinteä musta lihas ja se halu.

Vieläkin kaiholla muistelen 10v takaisia juttuja

p.s voi jos mun nykyinen ihan suomalainen mies tietäs

Vierailija
30/31 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi erinomainen

yksi hyvä

yksi surkea joten jäi yhteen kertaan

Mustissakin on eroa. Hyvät muistot siitä ensimmäisestä mustasta, mieletön kalu ja taito jolla sitä käytti. Kaikki mahdolliset asennot kokeiltiin.

Villiä ja vapaata, estotonta rakastelua ja panoa.

Vierailija
31/31 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hulloa te kaikki olette. sano musta mies. me emme ole vain mustia miehia vain myös ihmisia. meissä on hyvia ja pahoja niin kuin valkoihoiset. minä en nuole kenenkaan likaista pillua edes oleskelloluvaan takia. Olen muslimi ja hyvä muslimi ei peta.