Seksisuhde mustan naimisissa olevan miehen kanssa
en koe mitään väärää asiassa, olenko outo?
mies naimisissa suomalaisen naisen kanssa joka kuulemma pidättyväinen seksissä. Minä estoton ja innostunut yhden lapsen yh.
Kommentit (31)
että musta mies "alentuisi" nuolemaan naisen pillua. Huom. että kirjoitan alentua lainausmerkein. Sillä minusta on luonnollista, että mies nuolee. Eikä tulisi mieleenikään ottaa mustaa tai arabirakastajaa - miksi olisin heidän pantavanaan. Haluan tasavertaisen rakastajan enkä olla kynnysmatto, johon joku tyydyttyy.
hän kyllä nuoli ihan luonnollisesti ja mielellään.
Olo oli kynnysmatosta kaukana, kun hän minua tyydytti.
Mulla oli amerikkalaisen jalkapallon pelaaja ja
vaiko kaikki kolme??
että musta mies "alentuisi" nuolemaan naisen pillua. Huom. että kirjoitan alentua lainausmerkein. Sillä minusta on luonnollista, että mies nuolee. Eikä tulisi mieleenikään ottaa mustaa tai arabirakastajaa - miksi olisin heidän pantavanaan. Haluan tasavertaisen rakastajan enkä olla kynnysmatto, johon joku tyydyttyy.
hän kyllä nuoli ihan luonnollisesti ja mielellään.
Olo oli kynnysmatosta kaukana, kun hän minua tyydytti.
Miks ihmeessä pitää olla varatun kanssa? Sehän vaan valehtelee sulle että vaimo pidättyväinen seksissä, jotta saa sulta.
Etsi vapaa mies.
ei sitten tule mieleesi se, ettet ole ko. aviomiehen ainoa "hoito"? Tai se, että naimisissa olo/lapset eivät takaa tautivapautta?
Esim. jos mies on nigerialainen, voisin väittää liki 100% tämän puhuvan täyttä soopaa vaimostaan, jos hän on muslimi, olet hänelle vain helppo pano=ilmainen huora. Tunsin aikoinaan erään kuvausta vastaavan perheellisen, joka sääti pitkin kaupunkia työnsä varjolla. Kotona vaimo ja siinä vaiheessa kaksi lasta. Nykyisin lapsia on neljä, eli tuskinpa vaimo on seksin suhteen nyt aivan mahdottoman pidättyväinen ollut... Joskin vaimolta mies varmastikin on odottanut tiettyä "säädyllisyyttä" avioseksiä harrastettaessa.
kyllä nuolee, mutta ei sillä ole kovin turpeat huulet...eikä ole kyllä muslimi eikä nigerialainenkaan...
mutta kyllä sanonassa totuus piilee:
once u go black u can't go back :)
kyllä nuolee, mutta ei sillä ole kovin turpeat huulet...eikä ole kyllä muslimi eikä nigerialainenkaan...
mutta kyllä sanonassa totuus piilee:
once u go black u can't go back :)
once black go u, u can't go toilet
mustasta ja täytyy sanoa että oli kiihottavaa. Ihana katsella jotenkin mustan ja valkoisen kohtaamista, peilin edessä tykättiin paneskella.
En tiedä mikä siinä kiihotti, mutta jokin. Ehkä kiinteä musta lihas ja se halu.
Vieläkin kaiholla muistelen 10v takaisia juttuja
p.s voi jos mun nykyinen ihan suomalainen mies tietäs
yksi erinomainen
yksi hyvä
yksi surkea joten jäi yhteen kertaan
Mustissakin on eroa. Hyvät muistot siitä ensimmäisestä mustasta, mieletön kalu ja taito jolla sitä käytti. Kaikki mahdolliset asennot kokeiltiin.
Villiä ja vapaata, estotonta rakastelua ja panoa.
hulloa te kaikki olette. sano musta mies. me emme ole vain mustia miehia vain myös ihmisia. meissä on hyvia ja pahoja niin kuin valkoihoiset. minä en nuole kenenkaan likaista pillua edes oleskelloluvaan takia. Olen muslimi ja hyvä muslimi ei peta.