Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kierukka ja verenvuoto yhdynnän jälkeen?

Vierailija
24.07.2010 |

Onko muilla kierukankäyttäjillä tällaista? Mulla on ollut kuparikierukka nyt kolme vuotta, ja viimeisen kolmen kuukauden aikana seksin jälkeen vuotaa todella usein verta. Vuoto jatkuu päivän ja loppuu sitten kuin seinään. Lääkärin mukaan kierukka on paikallaan, eikä minkään pitäisi olla vialla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkistamassa tulehdukset, ensiapuun hae tänään liukkaria ja kokeile auttaako.

Osaisiko gyne neuvoa jotain limakalvoille?

Vierailija
2/4 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja papa katsottu. Yhdyntä myös tuntuu ihan normaalilta, siksi luulenkin, että kierukka aiheuttaa jotenkin tuo vuodon! Vuoto on samanlaista kuin kuukautisten aikaan. :(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Mirena-hormonikierukka ja ei ole oikein sopinut. Kuukautiset on noin 2 viikkoa kuukaudessa, eli ovat lisääntyneet ja runsaantuneet kiurukan oton jälkeen. Todella epäsäännölliset ja se 2 viikkoa tulee joskus putkeenkin. Joskus on melkein koko kuukausi vuotoa, pari päivää voi olla välissä ja sitten taas.

Yhdynnän jälkeen on usein alavatsakipua (muutenkin tosin on usein) ja tosiaan saattaa hieman tihutteluvuotoakin tulla.

Kierukka kait voi kaikenlaisia vuotoja aiheuttaa, etenkin kuparikierukka. Kysäisehän lääkäriltä voiko liittyä kierukkaan!

Vierailija
4/4 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirena aiheuttanut myös minulle vuotojen pitkittymistä ja yhdynnän jälkeen vuotaa