Kumpi teillä tekee aloitteen seksiin?
Meillä mies 95 prosenttisesti. Ja tästä saan myös kuulla jatkuvasti. Mutta minkä ihmeen takia tekisin itse aloitetta kun mies se todellakin on se joka sitä seksiä haluaa....
Kommentit (6)
Mies haluaa niin useasti, eli mies tekee kaikki aloitteet.
Meillä menee lähes poikkeuksetta niin, että koitan vihjailla ja välillä suoraankin sanon, että seksi kiinnostaisi. Jos itse teen aloitteen, mies torjuu (ei huvita, väsyttää, ei ole sellainen olo, nukkuvat lapset heräävät jne).
Loppujen lopuksi josiain vaiheessa mies sitten saa kerättyä kasaan sen verran "kiinnostusta", että yhtäkkiä kesken kaiken (esim tv:n katselun) mun pitääkin olla valmis hommailuun. Mies hoitelee mulle orgasmin ja sitten hetken päästä sanoo "jatketaan myöhemmin" ja lopettaa kesken. Kunnes sama toistuu taas noin kuukauden välein. Voi kun olisikin eväitä katkaista tämä kierre...
molemmat varmaan yhtä useasti.
Kun haluan seksiä, vihjaan parilla kaksimielisellä jutulla.
Ja kun mies haluaa seksiä, hän sanoo sen melko suoraan tai sitten sanoilla "lapset nukkuu" tai "mitäs nyt kun ei väsytä".... Grr...
Meillä 3 lasta (2-6v.) joten spontaanisti keskellä päivää ei enää onnistu.
Mutta onneksi seksiä on vielä 3-4 kertaa viikossa iltaisin/öisin.
No ei meillä kyllä harrasteta seksiä 3-4 kertaa viikossa, ehkä 4-5 kertaa KUUKAUDESSA!
Ja meil 3 lasta.
oikeesti harrastaa seksiä noin harvoin?
En oikein tiedä, vuorotellen , yleensä molemmat samaan aikaan. Lapsi rajoittaa hiukan spontaanisuutta.