Onko olemassa miehiä, joita kiinnostaa luonnollinen nainen?
Nykyään on muodissa kaikenmaailman posliinit, silikonit ja tatuoinnit yms. Tykkäävätkö miehet enää lainkaan ns. luonnollisista naisista?? Enkä tarkoita tällä nyt mitään epäsiistiä, itsestään välittämätöntä vaan lähinnä naturellia naista jolla saa esim. olla karvat alapäässä vaikka vähän sisstitty oliskin, muttei kaikkia viety. Jos on miehiä mielipiteineen niin olis kiva kuulla.
Nimim. luomumamma siistityllä tupsulla, a-kupin rinnoilla ja isolla perällä.
;-)
Kommentit (69)
Olen hulluna silikonittomiin pyöreisiin rintoihin, eikä haittaa jos ne roikkuvat ;D Seksin aikana ne heiluisivat vain enemmän ja niitä olisi kiva pyöritellä käsissä tai kasvoilla.
Ja aivan ykkönen on bebatsu jonka pyöreyden erottaa takaa, sivusta ja edestä katsottuna. ISO PYLLY ON PARAS PYLLY!!!
Mun mieheni! Hän rakasti tyhjiä a-kupin nahkapusseja. Otin oman itseni vuoksi pienet extratissit, ja hän sanoo että tykkäsi enemmän entisistä. :) Itse olen tyytyväinen ja onnellinen, ja rakastan nykyisiä tisujani! Kaduttaa miksi en tehnyt tätä aikaisemmin. Tärkeintä ei ole miellyttää muita, vaan se mitä itse tuntee oikeaksi. Minä en ole syntynyt miellyttämään tänne muita! Tärkeintä on viihtyä kehossaan ja tuntea se omaksi.
Pitää olla orginaali, teeveestä tulee aivan liika "keinotekoista". Kunnon perse ja puska saa minun kaluni todella kovaksi.
M33
Nimenomaan luonnollinen. Silikoonit ja tatuoinnit vaan ei sytytä minua yhtään.
M34
tai ainakin hyvin iso osa miehistä pitää varmana enemmän luonnonkauniista naisista. Mun mies tykkää kans ja on hulluna mun roikkuviin a-kuppeihin, hoh..no parempi niin päin ;)
Mistähän ap on saanut päähänsä ettei miehet tykkäisi luomunaisista?
Omankin vaimoni nautin mieluiten saunapuhtaana luomuna, ainut pikku mauste on lähes posliini pimpsa...
Mies vm. 1972
kyllä luomu nainen on in.vaimokin on luomu mutta eipä ole juuri päässyt nauttimaan.ei vaimoa kiinnosta.kai se on mentävä tutkimaan muita luomunaisia
Tunnetusti naiset arvioivat 20 senttisen 25 senttiseksi ja 15 senttisen 20 senttiseksi.
make20cm@suomi24.fi t. 42v sinkku e-p:ltä
näteistä, iloisista ja hedelmällisisen näköisistä naisista, oli karvoja tai ei. joku pieni preferenssi monella on siitäkin jutusta, mutta ei karvoilla tai niiden puutteella saa rumaa haluttavaksi tai kaunista rumaksi.
Tosin useimmat itsestää huolehtivat eivät ole ihan umpipöheikköä, sellaisia löytyy enemmän niiltä, joilla ulkonäkö on muutenkin sivuseikka. Ja itsestän huolehtiminen ei estä luonnollisuutta, tämä on vain niiden laiskimusten olkinukke.
Etkä naturaali. Jos olet yhtään saman tyyppinen kuin nämä luomunaiset, niin miehillä ei ole mitään valittamista:
Enkä tarkoita tällä nyt mitään epäsiistiä, itsestään välittämätöntä vaan lähinnä naturellia naista jolla saa esim. olla karvat alapäässä vaikka vähän sisstitty oliskin, muttei kaikkia viety. Nimim. luomumamma siistityllä tupsulla, a-kupin rinnoilla ja isolla perällä. ;-)
Karvoja voi vähön siistiä jotta eivät jää väliin ja ettei piirakkaa syödessä jää mitään hampaan koloon.
Muuten luomua
Siis jos kysytään minulta mikä tekee naisen kauniiksi ja pyydetään vastaamaan yhdellä sanalla: luonnollinen. Itse ainakin toivon, että vartalon muokkaamiset yms. kepulikonstit jäävät julkkisten piireihin. Rakastan sitä jos naisella on häpykarvoitusta toki posliinikin kelpaa. Pidän itse tatuoinneista mutta ei ole mielestäni mikään vakaa arviointiperuste kauneudelle. Rintojen koolla on sen verran merkitystä että näyttävät muun kropan kanssa hyvältä. Isot ja pyöreät peput aina tervetulleita. Ja ainakin minuun itseeni pätee se että jos haluaisin itseäni muuttaa ulkoisesti niin melko paljon muuttuisin sisältäpäin. Moneenko naiseen tämä sitten pätee, mene ja tiedä. Luonnollisuus kunniaan nimim. Nuoruuden voimalla.
meikattua vaimoa.
Kyllä kun lähdetään töihin, tai mihin tahansa niin kyllä aina löytyy tarvetta ja aikaa meikkailla ja olla laittautunut. Sisäinen kauneus nääs ja itseään varten sitä laittaudutaan.
Mutta eipä ole vuosiin laittaututunut kotioloissa. Eli kyllä loumuun tyydytään.
Eipä sen puoleen ne tatuoinnit voi jättää linnakundeille ja teineille ja silikonit tunnevammaisille.
meikattua vaimoa. Kyllä kun lähdetään töihin, tai mihin tahansa niin kyllä aina löytyy tarvetta ja aikaa meikkailla ja olla laittautunut. Sisäinen kauneus nääs ja itseään varten sitä laittaudutaan. Mutta eipä ole vuosiin laittaututunut kotioloissa. Eli kyllä loumuun tyydytään. Eipä sen puoleen ne tatuoinnit voi jättää linnakundeille ja teineille ja silikonit tunnevammaisille.
Täh? Mä en ole ikinä laittautunut kotioloissa, että kyllä mun mies vaan on nähnyt mut meikattuna ja laittautuneena vain, kun olen ollut lähdössä jonnekin tai juuri tulossa jostain. Ei ole tullut mieleenkään, että mies voisi haluta mun laittautuvan kotonakin, ei hän ole sellaista sanallakaan maininnut.
Onko sulla itselläsi sitten tapana laittautua kovastikin kotona ollessasi? Vedät ykköset päälle ja niin pois päin?
Ja miksi luomu tarkoittaa rumaa ja itsestään huolehtimatonta naista?
En pidä:
- silikoneista
- tatuoinneista
- näppyläisistä posliineista
Tämä on todella H O T :
- tumma karvakolmio
- tosi tummat, tiheät, kiharat karvat pillussa, vain minimaalisella rajauksella,
- kainalokarvatkin / pidempi sänki brunetilla on tosi hot
- luomurinnat - isot tai pienet
- tummat nännit, kovat pitkät nännit
- iso klitoris on aina jees
mies 39
Nykyään on muodissa kaikenmaailman posliinit, silikonit ja tatuoinnit yms. Tykkäävätkö miehet enää lainkaan ns. luonnollisista naisista?? Enkä tarkoita tällä nyt mitään epäsiistiä, itsestään välittämätöntä vaan lähinnä naturellia naista jolla saa esim. olla karvat alapäässä vaikka vähän sisstitty oliskin, muttei kaikkia viety. Jos on miehiä mielipiteineen niin olis kiva kuulla. Nimim. luomumamma siistityllä tupsulla, a-kupin rinnoilla ja isolla perällä. ;-)
Voi kun näitä löytyskin jostain????
En muista kuulleeni kenenkään tuttuni sanovat tykkäävänsä silikonista.
Tatuoinnit on mulle yhdentekeviä - no ehkä parempi jos niitä ei ole naamassa ja kaulassa.
Liikaa rautaa naamassa on turn-off. Pelkäisin vaan että saan ukkosellä sähköiskun ja pakkasella jäisi kieli kiinni.
Posliinia on ehkä kivampi nuolla, mutta eipä se karvoituskaan mikään kriteeri ole. Ihan omalla tyylillä vaan..
meikattua vaimoa. Kyllä kun lähdetään töihin, tai mihin tahansa niin kyllä aina löytyy tarvetta ja aikaa meikkailla ja olla laittautunut. Sisäinen kauneus nääs ja itseään varten sitä laittaudutaan. Mutta eipä ole vuosiin laittaututunut kotioloissa. Eli kyllä loumuun tyydytään. Eipä sen puoleen ne tatuoinnit voi jättää linnakundeille ja teineille ja silikonit tunnevammaisille.
Täh? Mä en ole ikinä laittautunut kotioloissa, että kyllä mun mies vaan on nähnyt mut meikattuna ja laittautuneena vain, kun olen ollut lähdössä jonnekin tai juuri tulossa jostain. Ei ole tullut mieleenkään, että mies voisi haluta mun laittautuvan kotonakin, ei hän ole sellaista sanallakaan maininnut. Onko sulla itselläsi sitten tapana laittautua kovastikin kotona ollessasi? Vedät ykköset päälle ja niin pois päin? Ja miksi luomu tarkoittaa rumaa ja itsestään huolehtimatonta naista?
MOT.
Ei edes tajuta mahdollisuutena, että voisi joskus laittautua omaa miestä varten. Mietipä sitä.
Täh? Mä en ole ikinä laittautunut kotioloissa, että kyllä mun mies vaan on nähnyt mut meikattuna ja laittautuneena vain, kun olen ollut lähdössä jonnekin tai juuri tulossa jostain. Ei ole tullut mieleenkään, että mies voisi haluta mun laittautuvan kotonakin, ei hän ole sellaista sanallakaan maininnut. Onko sulla itselläsi sitten tapana laittautua kovastikin kotona ollessasi? Vedät ykköset päälle ja niin pois päin? Ja miksi luomu tarkoittaa rumaa ja itsestään huolehtimatonta naista?
MOT. Ei edes tajuta mahdollisuutena, että voisi joskus laittautua omaa miestä varten. Mietipä sitä.
Rehellisesti, ei ole tullut mieleenkään laittautua pelkästään omaa miestäni varten. En myöskään laittaudu itseäni varten koskaan, vaan joka ainoa kerta ihan vaan sen vuoksi, että se nyt sattuu olemaan tapana, kun lähdetään tuonne julkisille paikoille - silloin katsotaan, että on puhtaat vaatteet ja ollaan muutenkin vähän edustavampia kuin ihan vain kotioloissa. Kotioloissa toki mieluiten käytän puhtaita vaatteita, mutta se nyt ei ole ihan niin justiinsa, jos sämpyläjauhot pölähtää päälle tai jotain vastaavaa. Ylipäänsä olen aina kuvitellut, että kotioloissa on tarkoituskin olla luonnollisesti sellaisissa varusteissa kuin mieluiten on. Ilmeisesti näin ei olekaan.
Mieheni ei ole koskaan edes sanonut, että toivoisi minun laittautuvan joskus pelkästään häntä varten. Hänkään ei laittaudu kotioloissa, eli ilmeisesti hänkään ei ole tajunnut mahdollisuutena laittautua omaa vaimoaan varten. Ei ole tosin tullut mullekaan mieleen ruveta vaatimaan moista. Sama äijähän se sieltä vaatteiden alta paljastuu joka tapauksessa.
En itse pidä tatuoinneista, silikoneista, näkyvästä meikkauksesta. Pikkuisen trimmattu, a-kuppi, lanteikas- YES.
Häpykarvoihin suhtaudun kyllä suvaitsevaisesti, mutta minusta on hauska, että naisella on välillä ihan puska, välillä trimmattu ja välillä posliinikin. Enhän minä nyt tukankaan osalta ole mitenkään rajoittava, vaikka tykkäänkin eniten suorista pitkistä hiuksista.