Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä menetit neitsyyden?

Vierailija
23.07.2010 |

Kenelle? Seurustelukumppanille? Yhden yön tutulle?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyiselle miehelleni.

Vierailija
22/32 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eroon päästä, vaikkakin jälkikäteen ajatellen olisi voinut kyllä odotella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloiselle poikaystävälle, jonka kanssa olimme olleet yhdessä 7kk ja käyneet nuorisovastaanotolla yhdessä hankkimassa e-pillerit (äiti pakotti: ei kuulemma voinut olla valmis seksielämään, ellei ollut valmis kantamaan vastuutaan ehkäisystä. Oikeassa oli.).

Erosimme seksielämän aloitettuamme kuukauden päästä. Seksi ei ollut vielä meidän juttu, emme oikeasti olleet siihen kypsiä, mutta niin pirun uteliaita.

Aviomieheni on neljäs petikumppanini.

Vierailija
24/32 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloiselle pitkäaikaiselle poikaystävälleni. Oltiin yhdessä vielä 20-vuotiaina.

Vierailija
25/32 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

festareilla. Vuosi oli 1986. Ihan ok kokemus oli, ei erityinen mutta ei mikään tappavan huonokaan.

Vierailija
26/32 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesän mittainen juttu oli.

Vierailija
27/32 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden viikon seurustelun jälkeen. Oltiin yhdessä 5v.

Vierailija
28/32 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin seurustellut ko. tytön kanssa puolisentoista kuukautta.

Kokemus ei ollut kummoinenkaan. Edelleenkin pidän itsetyydytystä naimista mukavampana. Hävettää että poikuus kesti niin vanhaksi ja silti ynnä toisaalta pidän naisia lähinnä hyväksikäyttäjinä ja seksin suhteen idiootteina. En ole vielä tavannut seksuaalisesti halukasta naista, joka olisi tasapainoinen. Enkä ole tavannut tasapainoista naista, joka olisi halukas.

Vierailija
29/32 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mielestäni oli jo korkea aika! Joten, kun tilaisuus tuli, niin hoidin homman pois yhden illan suhteen kanssa. Taidettiin tavata vielä muutama kerta sen jälkeenkin.

Vierailija
30/32 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloiselle poikaystävälle, joka oli pari vuotta minua vanhempi. Kerta oli eka myös hänelle. Oishan tuon voinu myöhemmäksikin jättää, mutta eipä sitä silloin osannut ajatella. Sittemmin miehiä onkin ollut iso liuta...

Heh, mua naurattaa tämä:

"En ole vielä tavannut seksuaalisesti halukasta naista, joka olisi tasapainoinen. Enkä ole tavannut tasapainoista naista, joka olisi halukas."

Ehkä siinä on totuuden siemen, vaikka karkeaa yleistystä onkin.

Vierailija
31/32 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin oisin voinut odottaa pari vuotta ja menettää vakituiselle poikakaverille, mutta silloin tuntui, että otsassa lukee "neitsyt".

Vierailija
32/32 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan. Yleistin karkeasti ja purin hiukan katkeruuttanikin. Asia on nimittäin niin, että minulla oli nuorempana naispuolisia ystäviä vaikka kuinka. Murheita olisin saanut kuunnella, mutta bileisiin minua ei kutsuttu eikä kukaan kiinnostunut minusta, paitsi minua paljon nuoremmat tai paljon vanhemmat.

Kun tulin yli 20 vuoden ikään, paljon nuoremmatkin alkoivat olla riittävän vanhoja seurusteluun. Mainitsemani tyttöystävän kanssa seurustelin yli kaksi vuotta. Tilanne on edelleen jotensakin sama. Ihastun itseäni nuorempiin, ja saan vain harvoin huomiota ikäisiltäni naisilta. Eli keskenkasvuinen lienen minäkin tavallani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi