Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Potuttaako kun loma loppuu?

Vierailija
23.07.2010 |

Olen ihmetellyt kuinka ihmiset tuskailevat kuinka kamalaa on mennä loman jälkeen töihin. Työssä vietetään aika suuri osa elämästämme ja sen ei todellakaan pitäisi olla epämiellyttävää. Tehkää asialle jotain. Elätte täällä vaan kerran!

Jos harmittaa loman loppuminen tai sen lyhyys pitäkää muutama päivä palkatonta. Loma jatkuu kummasti kun pidät kesä-, heinä- ja elokuussa pari päivää palkatonta ja otat lomarahat vapaana. Pari palkatonta päivää kuussa ei kenenkään taloutta kaada. Taas talven jaksaa kun on saanut kunnolla latautua. Kolme viikkoa ei vaan riitä!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiedän, että pitäisi tehdä jotain. Mutta yksinhuoltajana vakituisesta työpaikasta lähteminen tuntuu kyllä liian isolta askeleelta.

Olisi pitänyt aikanaan valita muu ala.

Vierailija
2/11 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä samaa mieltä siitä, että kun töissä kuitenkin vietetään niin iso osa elämästä, olisi hienoa jos se oli mieleistä. Aina se ei vaan ole mahdollista.

Minä olen siitä onnellinen että tykkään työstäni, mutta etenkin nyt kun meillä on lapsia (nyt alkaa ensimmäisen kesälomani sen jälkeen kun palasin hoitovapaalta) ja omakotitalo, on ne prioriteetit kummasti siirtyneet sinne kodin suuntaan :) Nautin edelleen työstäni, mutta kyllä se neljä viikkoa perheen kanssa nauttien menee varmasti ihan liian nopeasti ohi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on tosi kivaa mennä taas töihin. Lomaa oli neljä viikkoa ja se oli oikein sopivasti.

4/11 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo valmiiksi loman loppuminen.

Onni onnettomuudessa on kuitenkin se, että loma alkaa vasta ensi maanantaina.

Nyt olen palkattomalla vapaalla.

Vierailija
5/11 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikko vielä lomaa ja haluaisin töihin. Johtuuko sitten kunnon kesästä.

Jos säät on huonot niin ei edes 4vko riitä.

Vierailija
6/11 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän työstäni, mutta pidän kotona olosta enemmän. Minullakin on perhettä ja prioriteetit nyt sillä suunnalla.

Alaa tai työpaikkaa vaihtamalla asia tuskin paranisi, koska ongelma ei ole työssä viihtymättömyys vaan se, että parasta on olla kotona ja perheen kanssa.

Yrittäjyyttä (ja sen mahdollistamaa vapautta) harkitsen, mutta toistaiseksi en ole keksinyt mieleistä tapaa yrittäjäksi ryhtymiseen.

Vierailija
7/11 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuntuu, kuin olisin ollu kk:n pois töistä. Olen siis rentoutunut kunnolla. Ohjelmaa on ollut paljon ja on vielä ens viikoksikin, sitten voi rauhoittua viettämään lomaa :). Kyllä töihin on kiva palata samaan aikaan, kun lapset menevät kouluun.

Vierailija
8/11 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkään, että lomani vain jatkuu ja jatkuu..

t. vastavalmistunut

Vierailija
9/11 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomaa on ollut kunnolla 5 vko. Ihan kiva toisaalta mennä töihin, toisaalta ei. Olen raskaana ja jotenkin ei enää jaksa kiinnostaa kun tietää taas mitä tappotahtia se tulee olemaan (=hoitoala). Toisaalta jää sitten varmaan haikein mielin poiskin äitiyslomalle.

Eli potuttaa toisaalta, toisaalta ei.

Vierailija
10/11 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuu 6.9

Vierailija
11/11 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt olen ollut töissä. Viihdyn työssäni erinomaisesti :)

Mulla alkaa loman toinen osuus viikon päästä ja onhan se mukavaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä